Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Re: Vanden Borre: laagste prijsgarantie klacht
Vroeger altijd bij Vanden Borre gekocht.
Een paar dagen geleden voor de eerste keer een inbouwkoelkast (A+++) gekocht via de webshop van ilektrodotbe uit Turnhout.
Gratis aan huis geleverd & geïnstalleerd. Leveren & plaatsen tevens 's avonds en in het week-end.
Oude netjes terug meegenomen.
Webshop tevens gecertificeerd door UNIZO.
Dit alles voor een prijs die driehonderd (!!!) euro goedkoper was voor identiek dezelfde koelkast als bij Vanden Borre!
Ze hebben daar in Turnhout een nieuwe tevreden klant bij; ben zelf woonachtig in Oost-Vlaanderen.
Een paar dagen geleden voor de eerste keer een inbouwkoelkast (A+++) gekocht via de webshop van ilektrodotbe uit Turnhout.
Gratis aan huis geleverd & geïnstalleerd. Leveren & plaatsen tevens 's avonds en in het week-end.
Oude netjes terug meegenomen.
Webshop tevens gecertificeerd door UNIZO.
Dit alles voor een prijs die driehonderd (!!!) euro goedkoper was voor identiek dezelfde koelkast als bij Vanden Borre!
Ze hebben daar in Turnhout een nieuwe tevreden klant bij; ben zelf woonachtig in Oost-Vlaanderen.
Heb hier toch ook positieve ervaring met VDB. Droogkast gekocht met ecocheques.
Ging kapot tijdens garantieperiode. Hebben ze snel en kosteloos hersteld en werkt terug lange tijd perfect.
Ging kapot tijdens garantieperiode. Hebben ze snel en kosteloos hersteld en werkt terug lange tijd perfect.
Dat is geen positieve ervaring, maar een doodgewone ervaring.dries_86 schreef:Heb hier toch ook positieve ervaring met VDB. Droogkast gekocht met ecocheques.
Als je, zoals ik, een tijdje terug zowat 3 maanden moest wachten op een herstelling van een videorecorder, dan vind ik de ervaring van dries_86 een positieve ervaring...
Nog een geluk voor mij dat die videorecorder niet meer zoveel gebruikt wordt...
Nog een geluk voor mij dat die videorecorder niet meer zoveel gebruikt wordt...
ik wilde deze kopen
http://www.mediamarkt.be/nl/product/_ph ... 82078.html
blijkbaar al na 2de dag solden uitverkocht in de winkel. en ze zeiden dat er geen meer binnen komen.
http://www.vandenborre.be/lcd-led-tv-80 ... puk6400-12
ze bieden zelfde prijs als mediamarkt!!! echter levertijd >3 weken
bijna gans België in winkel niet op voorraad.
Krefel 'laagste prijs'
Deze terugbetalingsgarantie geldt niet voor soldenaanbiedingen
blijkbaar al na 2de dag solden uitverkocht in de winkel. en ze zeiden dat er geen meer binnen komen.
Krefel 'laagste prijs'
satsurfer schreef:ik wilde deze kopen
Krefel 'laagste prijs'
Ook wel een straffe prijs!!
Krefel moet wel niet zagen, staat op de site van VDB gewoon geprijsd, niet als soldenartikel dus....
Normaal moeten ze hun prijs aanpassen.
Staat daar eventjes 300 euro duurder.
Nuja, ofwel 3 weken wachten ofwel een VDB zoeken die hem in voorraad heeft ofwel die tv vanop de site afdrukken en naar de Krefel gaan en gewoon zeggen dat ze hun prijs moeten aanpassen.
Ik heb krefel niet gecontacteerd, maar staat zo in hun voorwaarden. Ze hebben zelfs nt dat typenr. Maar wilde hem daar wel kopen omdat ik er nog 7% extra krijg.
Bij vdb staat hij toch ook aan 599€?
Idd. 4k tv met sattuner ennHEVC decoder (uhd uitzendingen op sat nodig om dit te kunnen zien)
P.s. een vorig bericht quote je niet. Anders zou het hier heel onoverzichtelijk worden.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Bij vdb staat hij toch ook aan 599€?
Idd. 4k tv met sattuner ennHEVC decoder (uhd uitzendingen op sat nodig om dit te kunnen zien)
P.s. een vorig bericht quote je niet. Anders zou het hier heel onoverzichtelijk worden.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
dit is mijn ervaring met Vandenborre......
Ik heb ondertussen 3 producten gekocht bij Vandenborre en ik heb er voor het moment geen enkel probleem mee dus van de na-service kan ik niet meespreken.
De website is goed, de leveringsvoorwaarden uitstekend, een fijne winkel dus (dacht ik....)
MAAR toch ben ik ontgoocheld omwille van volgende reden:
ze werken met 'de laagste prijsvoorwaarde' 30 dagen geldig op je aankoop. Ik had me een wasmachine gekocht en 799 euro betaald. Ik heb dan ook de prijs van de concurrentie voor 30 dagen opgevolgd, want als deze goedkoper waren zou Vandenborre mij het verschil terug betalen.
Maar wat zie ik , in december, ongeveer 3 weken na mijn aankoop wordt de wasmachine plots verhoogd tot 949 euro...wetende dat de solden ging starten in januari had ik al zo'n voorgevoel....en ja hoor, vandaag staat de wasmachine in de solden, u raad het wel...van 949 naar 799.....Dit is dus puur bedrog ! Ik weet het wel, Vandenborre zal wel niet de enige zijn, maar dit kan dus echt niet....dit zijn GEEN solden maar pure bedrog van de bovenste plank!
O wee, voor de mensen die de wasmachine in december aan 949 gekocht hebben?!?!...
Ik heb ondertussen 3 producten gekocht bij Vandenborre en ik heb er voor het moment geen enkel probleem mee dus van de na-service kan ik niet meespreken.
De website is goed, de leveringsvoorwaarden uitstekend, een fijne winkel dus (dacht ik....)
ze werken met 'de laagste prijsvoorwaarde' 30 dagen geldig op je aankoop. Ik had me een wasmachine gekocht en 799 euro betaald. Ik heb dan ook de prijs van de concurrentie voor 30 dagen opgevolgd, want als deze goedkoper waren zou Vandenborre mij het verschil terug betalen.
Maar wat zie ik , in december, ongeveer 3 weken na mijn aankoop wordt de wasmachine plots verhoogd tot 949 euro...wetende dat de solden ging starten in januari had ik al zo'n voorgevoel....en ja hoor, vandaag staat de wasmachine in de solden, u raad het wel...van 949 naar 799.....Dit is dus puur bedrog ! Ik weet het wel, Vandenborre zal wel niet de enige zijn, maar dit kan dus echt niet....dit zijn GEEN solden maar pure bedrog van de bovenste plank!
O wee, voor de mensen die de wasmachine in december aan 949 gekocht hebben?!?!...
Ik ben een tijdje aan het vergelijken voor aankoop van een 55' TV ;wasmachine, en warmtepompdroogkast.
Alhoewel ik vroeger ervaren heb dat VDB bijna altijd de laagste prijzen had, is dit momenteel zeker niet het geval; ze zijn voor alles zowat de duurste.De aankoop zal gebeuren via bol.com.
Idem voor een GSM die mijn dochter kocht een 20 tal dagen geleden voor 279.
Ik vond die bij Amazon en bol voor 225 en 230 euro.
Na het indienen voor terugbetaling kreeg ik als antwoord dat de "partners" niet in aanmerking komen; alleen wat verkocht wordt door bol en amazon zelf.
Op die manier stelt "de laagste prijs garantie" weinig voor.
Vergelijk dus altijd want VDB is niet meer "goedkoop", eerder "duurkoop".
Alhoewel ik vroeger ervaren heb dat VDB bijna altijd de laagste prijzen had, is dit momenteel zeker niet het geval; ze zijn voor alles zowat de duurste.De aankoop zal gebeuren via bol.com.
Idem voor een GSM die mijn dochter kocht een 20 tal dagen geleden voor 279.
Ik vond die bij Amazon en bol voor 225 en 230 euro.
Na het indienen voor terugbetaling kreeg ik als antwoord dat de "partners" niet in aanmerking komen; alleen wat verkocht wordt door bol en amazon zelf.
Op die manier stelt "de laagste prijs garantie" weinig voor.
Vergelijk dus altijd want VDB is niet meer "goedkoop", eerder "duurkoop".
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vind de technologische Kennis van Vdb ook om van te huilen hoor.
Krefel is er ook niet perfect in maar het feit dat ze eigenaar zijn van Tones kan je toch eens diepere vragen stellen.
Krefel is er ook niet perfect in maar het feit dat ze eigenaar zijn van Tones kan je toch eens diepere vragen stellen.
Ooit eens een tv gekocht bij VDB. Standaard proberen ze je uiteraard een nutteloze en dure extra garantie aan te smeren net zoals een eveneens nutteloze en dure ‘betere’ HDMI kabel. Ik vermoed dat de verkopers op die extra’s commissie ontvangen. Mijn huidige Tv , een Medion , komt van de Aldi.Kostte 350 euro (1/3 van de Samsung van VDB die na 5 jaar kapot was) met 3 jaar garantie en doet het net zo goed. Hij staat volgende week weer in promo bij Aldi overigens.
daarom altijd even kijken op de tweakers price watch :-)juweltje schreef: ↑3 januari 2018, 10:59 dit is mijn ervaring met Vandenborre......
Er zijn nog veel goedkopere prijzen te vinden dan op tweakers;google is uw vriend
- relativity
- Hero Member
- Contacteer: