Axa Click Bonus? Toch maar niet...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Axa Click Bonus? Toch maar niet...
De Axa Click Bonus
Weer een prachtvoorbeeld van Grootbankmentaliteit.
Hier de aandachtspunten:
EDIT: ik heb er quotes van gemaakt ipv code. Dan hebben we geen uitgerokken topic.
Weer een prachtvoorbeeld van Grootbankmentaliteit.
Hier de aandachtspunten:
Op uw click bonus zichtrekening krijgt u geen intresten. Wij raden u aan om uw spaarcenten op een spaarrekening te zetten. U hebt nog geen spaarrekening bij AXA Bank? Ga dan snel langs in een AXA bankagentschap in uw buurt.
U dient de click bonus zichtrekening te gebruiken als uw hoofdrekening. Hiervoor dient u uw maandelijkse inkomsten op de rekening te laten domiciliëren:
- 18- tot 59-jarigen: maandelijkse creditverrichtingen (loon, uitkeringen, huurgelden,… ) van minstens 750 euro gedurende minstens 10 van de 12 kalendermaanden ;
- vanaf 60 jaar: maandelijkse creditverrichtingen (loon, pensioen, andere uitkeringen) van minstens 600 euro gedurende minstens 10 van de 12 kalendermaanden.
Gelden afkomstig van AXA spaarrekeningen tellen niet mee.
Op het einde van het boekjaar wordt de opgebouwde bonus door AXA Bank op uw rekening gecrediteerd
EDIT: ik heb er quotes van gemaakt ipv code. Dan hebben we geen uitgerokken topic.
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 6 november 2009, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
Re: Axa Click Bonus? Toch maar niet...
@Sletje
Bedankt voor de info, ammenooitvanzeleven niet dus !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
en daarna ook niet !Miss Moneypenny schreef:
@Sletje
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Zoals gewoonlijk is het origineel (keytrade) beter dan de copie!
AXA is echt een bedriegersbank, ze zijn duidelijk nog geen haar veranderd.
Dus je kan de Axa online zichtrekening niet openen als "tweede zichtrekening"?
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
En toch is Axa mijn hoofdbank. Maar dat ligt niet aan Axa zelf, wel de bankier. Hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het beste met ons voor heeft. Voor onze lening kwam hij altijd met een lager bod en ook voor andere adviezen zijn we uitermate goed in de watten gelegd. We hebben door hem al meer gewonnen dan we kwijt zijn aan kosten.Maarten schreef:AXA is echt een bedriegersbank, ze zijn duidelijk nog geen haar veranderd.
Als Happy you klant ben ik heel tevreden. Maar ik beperk mij bij Axa dan ook tot de standaardproducten. (verzekering, zichtrekening & crest). Van al die overige (bedriegelijke) zever blijf ik gewoon af. Op mijn spaarrekening staat trouwens ook nul euro. En mijn bankier weet dat ik daarvoor naar (online) banken ga met een beter aanbod. En hij geeft mij nog gelijk ook...
Maar gewoon om mijn punt te maken. 't is vaak de bankier die het verschil maakt. Niet de bank...
En toch is de axa click bonus-zichtrekening voor axa-klanten die gebonden zijn aan een axa-zichtrekening wegens lopende lening zeer goed nieuws. Voor die leningen heb je echter een zichtrekening nodig waar maandelijkse kost via domiciliëring eraf gaat. Die oude zichtrekening van axa kostte mij elk jaar +/- 30 eur (zelfs na recup van +/- 20 eur via bonus banking).
Ik heb eind vorig jaar dus een axa click bonus zichtrekening geopend en mijn lopende lening hieraan gekoppeld. Ik betaal nu dus geen kosten meer bij axa en ik krijg nog 5 cent per transactie die ik doe. Eind 2009 kreeg ik alvast €1,15 op mijn axa click bonus-zichtrekening gestort (rekening was maand daarvoor geopend) zonder verdere kosten. Op mijn normale zichtrekening werd de ene kost na de andere aangerekend (gebruik bankkaarten, beheer bankkaarten, beheer zichtrekening,...). Ik ben dus blij dat deze kon afgesloten worden.
Ik weet ook wel dat het origineel van keytrade (waar ik ook klant ben) beter is, maar voor iedereen die aan een zichtrekening bij axa gebonden is, is deze nieuwe rekening zeer goed nieuws.
Ik heb eind vorig jaar dus een axa click bonus zichtrekening geopend en mijn lopende lening hieraan gekoppeld. Ik betaal nu dus geen kosten meer bij axa en ik krijg nog 5 cent per transactie die ik doe. Eind 2009 kreeg ik alvast €1,15 op mijn axa click bonus-zichtrekening gestort (rekening was maand daarvoor geopend) zonder verdere kosten. Op mijn normale zichtrekening werd de ene kost na de andere aangerekend (gebruik bankkaarten, beheer bankkaarten, beheer zichtrekening,...). Ik ben dus blij dat deze kon afgesloten worden.
Ik weet ook wel dat het origineel van keytrade (waar ik ook klant ben) beter is, maar voor iedereen die aan een zichtrekening bij axa gebonden is, is deze nieuwe rekening zeer goed nieuws.