nieuwe federale regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Geen van beiden onbesproken figuren. Soort zoekt soort ...
Mooie tekening van mevrouw Turtelboom
Het is tegenwoordig moeilijk om personeel te houden
Stel dat zij haar medewerkers ook op het idee brengt om elke maand een ziektebriefje binnen te brengen
Stel dat zij haar medewerkers ook op het idee brengt om elke maand een ziektebriefje binnen te brengen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door paul op 29 maart 2023, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mevrouw de ex minister Turtelboom is fel vermagerd zo te zien. Is zij nu geen rechter bij het grondwettelijk hof net zoals mevrouw Fien Moerman ?
126 000 ,00 euro terugvorderen van Bracke, het schijnt meer te kosten dan het zou opbrengen
Een belgenmop
Een belgenmop
Ook mevrouw Yasmine Kherbache voldoet volgens mij aan de beschrijving. Zij zetelt eveneens in het Grondwettelijk Hof en was o.a. kabinetschef bij Elio Di Rupo en adjunct-kabinetschef bij Frank Vandenbroucke …

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vermoed dat je het hier over hebt?
Als de Vlaamse overheid ballen aan haar lijf heeft, betaalt ze deze niet onbesproken figuren niet.Als de Vlaamse overheid dat niet doet, moeten ze El Kaouakibi een dwangsom betalen van 250 euro pér dag. Het gaat om Jiri De Laet en Aimé Schrauwen. Net als El Kaouakibi zijn beide heren geen onbesproken figuren binnen de Antwerpse afdeling van Open Vld.
Ik durf te wedden dat deze beide heren wel meer dan €250 per dag kosten ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Had enkele maanden terug niet een partij zich voorgenomen VOOR de ouderen te zullen opkomen?
Ik heb de indruk dat ze dit al vergeten zijn, maar ja we zijn ondertussen gewoon dat deze partij draait zoals een windhaan op de kerktoren. Eigen postjes eerst.
Eerst oompie en dan oompie's kinderen.
Die voor zichzelf zorgt, zorgt voor een goede vriend.
Blijven we slikken wat daar terug is bedisseld???
Ik heb de indruk dat ze dit al vergeten zijn, maar ja we zijn ondertussen gewoon dat deze partij draait zoals een windhaan op de kerktoren. Eigen postjes eerst.
Eerst oompie en dan oompie's kinderen.
Die voor zichzelf zorgt, zorgt voor een goede vriend.
Blijven we slikken wat daar terug is bedisseld???
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vind dit opzich geen slecht idee.
Je zou verbazend veel stemmen halen door op te komen met voorstellen om het land beter bestuurbaar te maken. Bijvoorbeeld: behoud federaal maximaal zes ministers én de premier. Die houden zich enkel bezig met kernbevoegdheden zoals Defensie en Financiën. Leg alle gedeelde bevoegdheden zoals arbeidsmarkt, handel en economie bij de deelstaten. Maak het simpel en overzichtelijk.”
De Vlaamse regering bestaat uit slechts drie partijen en negen ministers. Simpel en overzichtelijk. Vlaanderen wordt dus efficiënt bestuurd, toch?
“Ineens kan hier wel gebouwd worden, terwijl dat vroeger niet mocht”: projectontwikkelaar heeft grote plannen met stuk bosgrond in Kruisem, buren razend.
https://www.hln.be/kruisem/ineens-kan-h ... ~a2339cae/
Ik heb zo de indruk dat er op elk bestuursniveau ontzettend veel wordt gesjoemeld, niet enkel federaal.
"Voor geld kan je de duivel doen dansen!" Je zou voor minder uw geloof in politici verliezen.
https://www.hln.be/kruisem/ineens-kan-h ... ~a2339cae/
Ik heb zo de indruk dat er op elk bestuursniveau ontzettend veel wordt gesjoemeld, niet enkel federaal.
"Voor geld kan je de duivel doen dansen!" Je zou voor minder uw geloof in politici verliezen.