Argenta wil niet meebetalen aan bankautomaat in elke gemeente
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta wil niet meebetalen aan bankautomaat in elke gemeente
Wie smeert wat aan?
Mijn ma is 84 jaar. heeft bankkaart. 0 computerkennis. En dan? Daarom moet er niet op elke hoek van de straat een bankautomaat zijn.
Ik kreeg tijdens corona call van dame van 92 die dacht te laat zijn met de vaccinatie. Ze had verkeerd gekeken in mijn burgerprofiel. Ken hier 40 jaren die nog nooit van burgerprofiel gehoord te hebben, laat staan een computer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
simpele ziel.
Idd. ik argumenteer graag.
Jij met 'non emo-argumenten', wss 65+ Okra.
Je kan nog eens geen forumregels hanteren, laat staan ga je U inlaten of er wel/geen cash moet zijn.
https://www.weforum.org/agenda/2023/03/ ... -currency/
Als je Engels begrijpt:
"The question is no longer if digital cash will arrive but when and how. "
En al uw 'probleemgevallen' zijn voor een normale mens perfect op te lossen.
https://www.bloomberg.com/opinion/artic ... #xj4y7vzkg
Sweden Is Ditching Cash. Just Wait for the Fallout
Switching to digital money risks shutting out some of the most vulnerable members of society.
Wss. behoor jij tot die laatste groep.
hoe lang bestaan bankkaarten?EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2023, 19:00 Niet iedereen is even snel/traag.
Evolutie ... uiteindelijk zal cash wel verdwijnen ... een beetje meer geduld zou ik zeggen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bancontact
in 1995 proton, eerste draadloze systeem (waar ik ook fan van was)
in 2014 kon je al mobiel betalen. Ervoor natuurlijk ook met de kaart.
Tja, internet bestaat ook nog maar 25 jaar +/-, en er zijn er nog zonder PC/Internet
Sinds Corona moest IEDEREEN plots digitaal zijn van de overheid. Anders kon je niets meer.
En en dan zijn we weeral zo dom om alles in de handen te leggen van technologie .EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2023, 19:00Niet iedereen is even snel/traag.
Evolutie ... uiteindelijk zal cash wel verdwijnen ... een beetje meer geduld zou ik zeggen.
Paniek alom als er ooit eens een Rus er in slaagt om het te hacken
Is digitaal werkelijk vooruitgang
Jobs verdwijnen , menselijk contact verdwijnt en je ben volledig afhankelijk van een derde partij .
Kun je moeilijk zien als vooruitgang .
Voor alle digit lovers ik hoop dat cash altijd zal blijven bestaan als volwaardig alternatief .
Anders zal je vroeg of laat eens opstaan en niks meer kunnen betalen .
Heb waarschijnlijk al 10 andere kaarten gekregen , mijn laatste nu met andere chip erin omdat ze dachten dat dit het probleem was .Gudrun schreef: ↑31 maart 2023, 17:38Dus jij vind het maar vanzelfsprekend dat er mensen 's nachts uit hun bed blijven voor het geval jij cash wilt betalen?In Scandinavische landen viel het mij juist bijzonder hard op dat digitaal betalen er reeds een decennium geleden alomtegenwoordig was.Misschien moet je eens een nieuwe kaart vragen, want dat is niet normaal.
Nu 2 maand verder en weeral problemen wordt niet herkend enz .
Lang leve de technologie
Een biljet word gelukkig altijd erkend
ja, in 2000 zouden ook alle computers/www crashen hé.
Stop toch met zo'n fake informatie te verspreiden. Je maakt je er alleen onsterfelijk belachelijk ermee.
En je bent niet afhankelijk van een derde, als de bank vergeet de automaat te vullen, of de technologie niet werkt, of uw geld inslikt. Ik wil trouwens niet weten waar dat geld ooit zat. Vieze briefjes/muntstukken.
En uw auto moet rijden, anders raak je niet aan een automaat.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230311_97197124
Tja, met uw visie heeft deze mens, meer problemen hé.
Wss graag wat zwart geld.
Had hij met BC toegelaten. Geen onveilige situatie (overval, niet nr automaat moeten rijden, geen geld ingeslikt)...
Geen compassie mee. En dan huilen in de krant.
Welke argumenten heb je nu?
Stop toch met zo'n fake informatie te verspreiden. Je maakt je er alleen onsterfelijk belachelijk ermee.
En je bent niet afhankelijk van een derde, als de bank vergeet de automaat te vullen, of de technologie niet werkt, of uw geld inslikt. Ik wil trouwens niet weten waar dat geld ooit zat. Vieze briefjes/muntstukken.
En uw auto moet rijden, anders raak je niet aan een automaat.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230311_97197124
Tja, met uw visie heeft deze mens, meer problemen hé.
Wss graag wat zwart geld.
Had hij met BC toegelaten. Geen onveilige situatie (overval, niet nr automaat moeten rijden, geen geld ingeslikt)...
Geen compassie mee. En dan huilen in de krant.
Welke argumenten heb je nu?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
So ?
In 1995 had ik al een GSM. Mensen keken raar op toen er opeens iets begon te rinkelen in de wachtrij bij de bakker.
Proton zegt mij inderdaad ook iets.
En internet bestaat al véél langer dan 25 jaar. Dat was nog van vóór mijn eerste GSM.
Evolutie is het toverwoord.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 31 maart 2023, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat weet de simpele ziel dan wel.
Mss. deze ook eens proberen te onthouden, Mister Cash.
"Bij het reageren op berichten ...
Een quote is bedoeld om op een bericht te reageren als er al meerdere reply's tussen staan, hierdoor wordt het duidelijker waarop je een antwoord geeft,
maar het is echter niet de bedoeling dat je bij al je antwoorden de vraag quote"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiede ... t_internetEarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2023, 19:18 En internet bestaat al véél langer dan 25 jaar. Dat was nog van vóór mij eerste GSM.
vanaf 1995 kwamen de eerste kabelmodems. Dus Telenet begon met mondjesmaat te lanceren. ADSL was onbetaalbaar.
Als je in 1997 al mee was, was je bij de early-adopters.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
ik geloof ook niets van zijn verhaal. Staat er wel geld op zijn rekening. Heb kaarten bij verschillende fysieke/online banken. Alle werken.
Misschien eens terug bladeren, je zal zien dat er al meerdere posts tussen stonden en de volledige quote was nodig om de lengte van de overbodige onzin argumentatie te benadrukkensatsurfer schreef: ↑31 maart 2023, 19:19Dat weet de simpele ziel dan wel.
Mss. deze ook eens proberen te onthouden, Mister Cash.
"Bij het reageren op berichten ...
Een quote is bedoeld om op een bericht te reageren als er al meerdere reply's tussen staan, hierdoor wordt het duidelijker waarop je een antwoord geeft,
maar het is echter niet de bedoeling dat je bij al je antwoorden de vraag quote"
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja... en verwacht je nu dat volgend jaar iedereen zijn leven in de metaverse gaat leiden of zo ?satsurfer schreef: ↑31 maart 2023, 19:25https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiede ... t_internetEarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2023, 19:18 En internet bestaat al véél langer dan 25 jaar. Dat was nog van vóór mij eerste GSM.
vanaf 1995 kwamen de eerste kabelmodems. Dus Telenet begon met mondjesmaat te lanceren. ADSL was onbetaalbaar.
Als je in 1997 al mee was, was je bij de early-adopters.
Nogmaals: evolutie ... je mag vinden dat die op bepaalde vlakken te traag gaat, anderen vinden iets anders, je leeft niet op een eiland