Argenta wil niet meebetalen aan bankautomaat in elke gemeente
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta wil niet meebetalen aan bankautomaat in elke gemeente
Waarom denk je pas sinds kort aangeboden.EarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2023, 17:49
Oplossing:
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... kaart.html
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nieuw verdienmodel.burgundy schreef: ↑1 april 2023, 17:52Waarom denk je pas sinds kort aangeboden.EarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2023, 17:49
Oplossing:
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... kaart.html
Een gewone (gratis) zichtrekening met debetkaart waarop je niet onder nul kan, werkt n.m.i. net hetzelfde en is er al lang.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is er toch echt wel over, vind ik.
Je kan ook naast cash gewoon payconiq aanbieden met een sticker, als je een terminal te duur vind.
Misschien is dat de bedoeling van de "brave niet profiterende hardwerkende zelfstandige die liever cash heeft".EarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2023, 18:06 Dat is er toch echt wel over, vind ik.
Je kan ook naast cash gewoon payconiq aanbieden met een sticker, als je een terminal te duur vind.
Die prepaidkaart bestaat al lang, en is een MasterCard Debit in plaats van Maestro.EarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2023, 18:01Nieuw verdienmodel.
Een gewone (gratis) zichtrekening met debetkaart waarop je niet onder nul kan, werkt n.m.i. net hetzelfde en is er al lang.
Heb pas een smartphone met NFC. Daarjuist eens geprobeerd in de Carrefour. Gekozen voor 'betalen met kredietkaart '. Vinger op vingersensor en tegen betaalterminal gehouden. En werkt en betaald.
Terminal vroeg geen pincode maar het was ook maar 22 euro.
Terug (meer) on topic; vorige week kostenloos verlost van een dikke omslag met cash. Heb het kunnen storten op mijn Argenta Green rekening. Daar spreekt men minder over, over hoe van cash af te komen.
Terminal vroeg geen pincode maar het was ook maar 22 euro.
Terug (meer) on topic; vorige week kostenloos verlost van een dikke omslag met cash. Heb het kunnen storten op mijn Argenta Green rekening. Daar spreekt men minder over, over hoe van cash af te komen.
Nee, tuurlijk niet, is gratis. 31.500€/jaar delen door die paar OKRA/spaargidsleden, die niet mee willen gaan met hun tijd Of cash/zwartgeld fascinatie of doemscenario's.
Ze komen met hun pensioen niet toe om hun automaat te betalen
Nu mag de gemeenschap hun cashfacinatie financieren door hogere gemeentebelastingen.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20230309_95531566
Veel Okra leden hier precies. Moesten we statistieken van gebruikers hebben, is 70% 65+
https://www.hln.be/zulte/gemeentebestuu ... ~ae8ca2ad/
Iedere keer jullie zelfde non-argumenten.
Als ik dienstencheques op papier zou willen omruilen/verlengen kost het mij geld, elektronisch 0€.
Als ik online koop, is het stukken goedkoper dan in de reguliere winkel (levering in een automaat), dankzij mijn internet van Edpnet(Proximus) van 34€/maand (waarmee ik ook stream/thuiswerk,...)
Tja, bij Keytrade krijg ik jaarlijks geld terug. 5 cent/DIGITALE verrichting. Bankkaart+VISAkaart met verzekeringen incl. GRATIS.
Volgens jou zou ik al moeten betalen, omdat ik het al 20 jaar gratis heb?
Mss. Pleiten om het internet af te schaffen?
https://www.keytradebank.be/nl/bankieren/keypack
[quote=tom_d post_id=576984 time=1680365376 user_id=1154]
[quote=EarthNvstr1 post_id=576983 time=1680365164 user_id=55623]
[/quote]
Misschien is dat de bedoeling van de "brave niet profiterende hardwerkende zelfstandige die liever cash heeft".
[/quote]
Mijn kapper heeft ook allemaal non-argumenten om gn betaalterminal te hebben.
Internet regelmatig plat Ik zeg werkt via 4G.
Maar hij rijdt toch met Porsche.
[quote=EarthNvstr1 post_id=576983 time=1680365164 user_id=55623]
[/quote]
Misschien is dat de bedoeling van de "brave niet profiterende hardwerkende zelfstandige die liever cash heeft".
[/quote]
Mijn kapper heeft ook allemaal non-argumenten om gn betaalterminal te hebben.
Internet regelmatig plat Ik zeg werkt via 4G.
Maar hij rijdt toch met Porsche.
Toch geen zwarte Porsche ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Banken verdienen geen geld aan cashtransacties, aan iedere betaling via een bankkaart wordt een % achtergehouden.
Als een bankbiljet van 50 euro 50 keer rondgaat is het voor de handelaar nog altijd 50 euro waard, als er 50 keer met de kaart wordt betaald schiet er 50 - 50 keer x% er af.
Als een bankbiljet van 50 euro 50 keer rondgaat is het voor de handelaar nog altijd 50 euro waard, als er 50 keer met de kaart wordt betaald schiet er 50 - 50 keer x% er af.
En veel beter voor overvallers als de winkels weer voor bank moeten spelen .
En werkzekerheid voor de politie .
Beetje besparen aan automaten en 10 maal meer uitgeven aan bijhorigheden.
Typisch
Bij mijn kinesiste is cash betalen ook geen noodzaak meer.
Er hangt een QR-sticker van payconiq aan haar balie die je kan scannen en je geeft het bedrag in wat je moet betalen. Superhandig.
Geen idee eigenlijk of dat een grote kost is voor haar de gepersonaliseerde payconiq sticker. tov. een betaalterminal.
Dezelfde soort sticker ben ik ook al tegengekomen aan de kassa van de lokale DHZ-zaak.
Vorige maand opnieuw de orthodontist mogen betalen , 1500€ cash....
Heeft nochtans een stevig patiëntenbestand maar de man weigert helaas iets digitaal te ondernemen om geld te ontvangen.
Heb hem nochtans meermaals de tip gegeven dat het eenvoudig weg kan via zo een sticker , maar helaas ....
Zolang je dus met dit soort zaken blijft geconfronteerd worden zal er dus een minimum aan bankautomaten moeten zijn.
Het minimum van het aantal automaten kan je dan natuurlijk over debatteren, maar ook ik heb geen zin om daar dan 20km speciaal voor te moeten omrijden.
Er hangt een QR-sticker van payconiq aan haar balie die je kan scannen en je geeft het bedrag in wat je moet betalen. Superhandig.
Geen idee eigenlijk of dat een grote kost is voor haar de gepersonaliseerde payconiq sticker. tov. een betaalterminal.
Dezelfde soort sticker ben ik ook al tegengekomen aan de kassa van de lokale DHZ-zaak.
Vorige maand opnieuw de orthodontist mogen betalen , 1500€ cash....
Heeft nochtans een stevig patiëntenbestand maar de man weigert helaas iets digitaal te ondernemen om geld te ontvangen.
Heb hem nochtans meermaals de tip gegeven dat het eenvoudig weg kan via zo een sticker , maar helaas ....
Zolang je dus met dit soort zaken blijft geconfronteerd worden zal er dus een minimum aan bankautomaten moeten zijn.
Het minimum van het aantal automaten kan je dan natuurlijk over debatteren, maar ook ik heb geen zin om daar dan 20km speciaal voor te moeten omrijden.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Kan je geen geld meer afhalen bij de supermarkt ?
Vroeger kon dat toch ?
Vroeger kon dat toch ?
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.