Bericht aan klanten van Keytrade : probleem overschrijvingen 21 & 22 maart 2023
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bericht aan klanten van Keytrade : probleem overschrijvingen 21 & 22 maart 2023
Dag allemaal en vooral aan de klanten van Keytrade,
Per telefoon heeft Keytrade me vandaag laten bekennen dat zij hebben technische problemen ondergaan met het behandelen van de overschrijvingen op 22 & 23 maart 2023!
Juist een verwittiging ondanks geen mededeling van Keytrade...
Per telefoon heeft Keytrade me vandaag laten bekennen dat zij hebben technische problemen ondergaan met het behandelen van de overschrijvingen op 22 & 23 maart 2023!
Juist een verwittiging ondanks geen mededeling van Keytrade...
Re: Bericht aan klanten van Keytrade : probleem overschrijvingen 21 & 22 maart 2023
Niet enkel overschrijvingen. Ook betalingen met de bankkaart hebben problemen.
Ik heb op 18 maart een betaling met de kaart gedaan en die is nog steeds niet van de rekening.
En ik vermoed dat ook domiciliëringen last hebben van hetzelfde probleem.
Ik heb op 18 maart een betaling met de kaart gedaan en die is nog steeds niet van de rekening.
En ik vermoed dat ook domiciliëringen last hebben van hetzelfde probleem.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Bericht aan klanten van Keytrade : probleem overschrijvingen 21 & 22 maart 2023
Mijn laatsten domicilieringen waren ook mislukt tussen 07 & 10 maart !
Hier ook een betaling met de bankkaart van begin maart die nu pas eind maart van de rekening is gegaan.
Jammer dat je in de app de transactiedatum niet kan zien, want mijn eurocent was niet dadelijk gevallen waar deze vandaan kwam.
Verder geen eigenaardigheden vastgesteld tot hiertoe.
Jammer dat je in de app de transactiedatum niet kan zien, want mijn eurocent was niet dadelijk gevallen waar deze vandaan kwam.
Verder geen eigenaardigheden vastgesteld tot hiertoe.
Barakaboma schreef: ↑23 maart 2023, 13:09
Mijn laatsten domicilieringen waren ook mislukt tussen 07 & 10 maart !

Man man man... wat een prutsers. Ze mogen hun 5 centiem per verrichting houden !
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik hou die 5 cent wel, nergens krijg je iets, vaak is het betalen. Als er dan eens een foutje gebeurt pak ik het erbij. Bij de rest zuigen ze je leeg.
Intresten staan ook nog niet op de spaarrekeningen. Bij al mijn andere banken wel!
-
- Newbie
- Contacteer:
Gisteren ingelogd, en toen stond het erop.
Ze zijn niet de enigen waar het altijd later komt : DB, Argenta,...
Ze zijn niet de enigen waar het altijd later komt : DB, Argenta,...
Argenta even gecontroleerd : Getrouwheidsintrest: Verrichtingsdatum31Maart.
Valutadatum:1 April.
Valutadatum:1 April.
Ik heb daar 8 andere banken tegenover staan die volledig gratis waren het laatste jaar. Niets leeggezogen fabel / riedel.Verviertig schreef: ↑3 april 2023, 11:59 Ik hou die 5 cent wel, nergens krijg je iets, vaak is het betalen. Als er dan eens een foutje gebeurt pak ik het erbij. Bij de rest zuigen ze je leeg.
Gewoon gratis vind ik genoeg. Het moet niet meer zijn.
In orde moet het wel nog zijn ook.
Maar iedereen mag daar gerust een ander idee over hebben. Het mijne verandert ook niet.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb ongeveer 12-15 euro opbrengst aan verrichtingen. Ik vind dat mooi meegenomen.haelewyn schreef: ↑6 april 2023, 14:57Ik heb daar 8 andere banken tegenover staan die volledig gratis waren het laatste jaar. Niets leeggezogen fabel / riedel.Verviertig schreef: ↑3 april 2023, 11:59 Ik hou die 5 cent wel, nergens krijg je iets, vaak is het betalen. Als er dan eens een foutje gebeurt pak ik het erbij. Bij de rest zuigen ze je leeg.
Gewoon gratis vind ik genoeg. Het moet niet meer zijn.
In orde moet het wel nog zijn ook.
Maar iedereen mag daar gerust een ander idee over hebben. Het mijne verandert ook niet.
Iedere mening is toegelaten en goed. Er zijn m.i. geen verkeerde meningen hierover.
Ieder zijn zin en zo hebben alle banken / bakkers / beenhouwers / automerken ook klanten.
Ieder zijn zin en zo hebben alle banken / bakkers / beenhouwers / automerken ook klanten.