nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
In sommige "werkkampen" halen ze 100 procent (voor sommigen zal het nooit genoeg zijn)...

When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
... en wie stuurt hij dan de mijnen/staalfabrieken in? Zijn aanhangers willen niet werken; zijn praktisch alles ambtenaren of "ziek". Moeilijk deze "uitdaging" aan te gaan.m-peeters schreef: ↑7 april 2023, 08:59Ze willen die 75% werkzaamheid tegen 2030 behalen via "herindustrialisatie" (hoe? wat? ... blijft allemaal onduidelijk).
De term "herindustrialisatie" getuigt niet echt van veel toekomstperspectieven (want dan zou ik bijvoorbeeld eerder termen als "digitalisering" of "technologie" verwachten). Industrialisatie doet me eerder denken aan de 19e en 20e eeuw.
Misschien wil Di Rupo terug de mijnen en staalfabrieken openen ...

Welke andere mijnen (want je spreekt over mijnbouw) zijn er nog in Wallonië en passen in de herindustrialiseringsplannen van de PS?
Dat heb ik niet gezegd en dus mag je die uitspraak volledig op jouw conto schrijven.

Maar ik bespeur wel enig sarcasme …

Is dat een pleidooi voor een unitair België? Geen probleem, maar dan moet ook de federale norm van 80% toegepast worden voor Wallonië want dan kunnen deelstaten de lat niet meer lager leggen

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zolang we geen confederalisme is hebben we niets aan 75% als Federaal 80% werd beslist.
Trouwens we gaan veel mogen gaan besparen, en hoe langer we wachten hoe problematischer.
Trouwens we gaan veel mogen gaan besparen, en hoe langer we wachten hoe problematischer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aan "federaal werd 80% beslist" hebben we ook niets ... 

-
- Hero Member
- Contacteer:
Nee, dat klopt.
Vlaams moeten we gewoon de ambitie hebben om het beste ervan te maken.
Vlaams moeten we gewoon de ambitie hebben om het beste ervan te maken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
ERROR ... "ambitie" ... "het beste ervan maken"Timoootjex schreef: ↑7 april 2023, 20:48 Vlaams moeten we gewoon de ambitie hebben om het beste ervan te maken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hallo hoe wereldvreemd is de PS?
We zijn al het hoogste belaste land ter wereld
België moet tegen 2026 minstens 12 miljard euro besparen, PS wil enkel onderhandelen over extra belastingen
We zijn al het hoogste belaste land ter wereld
België moet tegen 2026 minstens 12 miljard euro besparen, PS wil enkel onderhandelen over extra belastingen
Helemaal akkoord.
En in dat concept kan federaal ook de onzin van die 'marshallplannen' stoppen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En daarom dit ?!?
Hallo ?Timoootjex schreef: ↑7 april 2023, 20:48 Vlaams moeten we gewoon de ambitie hebben om het beste ervan te maken.

Zoals het er staat, het is het streven voor velen, hoewel ik nog niet overtuigd benEarthNvstr1 schreef: ↑7 april 2023, 20:22Hoe bedoel je "het streven is toch dat elk gewest zijn eigen autonomie heeft " ?