Belfius weer down?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belfius weer down?
https://www.belfius.be/retail/nl/index.aspx

Technische error / Erreur technique / Technical error : ticket = PLS/PRD/D21/1681412689389
Wat een k**tbank. Voor alles dokken, premium prijzen, en weer panne voor een of andere reden.

Technische error / Erreur technique / Technical error : ticket = PLS/PRD/D21/1681412689389
Wat een k**tbank. Voor alles dokken, premium prijzen, en weer panne voor een of andere reden.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Belfius weer down?
Dat is ondertussen opgelost, zowel Belfius Direct Net als Belfius Mobile werken opnieuw normaal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Of misschien ben je te oud en snap je het gewoon niet
De website vermeldt dat er nog steeds problemen zijn en dat ze eraan werken
Kan je niet even een kantoor binnen stappen en de loketbediende je probleem laten oplossen?
Ah nee, we gingen naar een digitale wereld. Willen of niet!
Overhoeks binnen gekopt.

Ah nee, we gingen naar een digitale wereld. Willen of niet!
Overhoeks binnen gekopt.

Ja Dumbo, daarom maak ik screenshot en post het. Steek pc's zelf in elkaar. En ben de 'computertechneut' op werk.
Op twitter ook gepost naar Belfius. Ben jij mss. helpdeskmedewerker bij Belfius?

Meerwaarde comment.
> Voor alles dokken,
Dat wens ik toch te weerleggen: ik heb vooralsnog 0 eur gedokt bij Belfius voor te bankieren. Ik heb zelfs een gratis eid lezer gekregen en 25 eur startgeld er bovenop. Mochten ze zoals bij ING plots beginnen kosten aanrekenen sluit ik mijn boel daar.
(voor Rebel betaal ik wel aankoop en verkoopkosten , maar das iets anders en die vallen ook nog goed mee)
Dat wens ik toch te weerleggen: ik heb vooralsnog 0 eur gedokt bij Belfius voor te bankieren. Ik heb zelfs een gratis eid lezer gekregen en 25 eur startgeld er bovenop. Mochten ze zoals bij ING plots beginnen kosten aanrekenen sluit ik mijn boel daar.
(voor Rebel betaal ik wel aankoop en verkoopkosten , maar das iets anders en die vallen ook nog goed mee)