Veranderingen op het forum
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Veranderingen op het forum
Bedankt voor het advies, zal ik doen.
Er zijn nu eenmaal mensen wiens leven zo zielig is dat ze dag en nacht op SG zitten en in elk draadje menen hun mening te moeten verkondigen. Het beste is inderdaad zoals Earth zegt, geen aandacht aan besteden en al zeker niet mee in discussie gaan want dan maak je hun dag goed en komen ze zowat klaar.tom_d schreef: ↑13 april 2023, 16:49 Hoewel het nieuwe onderwerp nog maar vier dagen oud is, is het al meerdere keren "ontspoord", ziehier mijn voorstel om de geldautomaten-discussie van een nieuwe ondergang te redden:
Een nieuw onderwerp in de kroeg met als titel "Geldautomaten nodig om af te dwalen?", hier kan men lekker doorbomen over dingen die weinig of niets met geldautomaten te maken hebben.
Een laatste poging met een nieuw onderwerp "Geldautomaten nog nodig?" waar de discussie enkel nog gaat over geldautmaten.
Satsurfer zijn account en al zijn berichten zijn verwijderd. Haelewyn is verbannen. Ze gaan er hier met de grove borstel door vandaag.
Haelewyn had een satirisch vervolg geschreven op "spaargids, the movie" en het ging over die ban.
Geen satire op DPG
Geen satire op DPG
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Dat had ik nog net gelezen. Moet hij daarom verbannen worden? Word ik nu ook verbannen?
Ik vind het ook geen ban waardig maar aangezien ik niet aan de knoppen zit...
De zenuwen van de president aan de rode knop zullen gespannen staan.
Eerst te zot en dan te bot noemen ze dat hier...
Moet ik nu ook verbannen worden.. ?
Berichten van satsurfer zijn niet alle verwijderd. Hij heeft een anonieme gebruikersnaam gekregen. 9876 of zoiets...
De zenuwen van de president aan de rode knop zullen gespannen staan.
Eerst te zot en dan te bot noemen ze dat hier...
Moet ik nu ook verbannen worden.. ?
Berichten van satsurfer zijn niet alle verwijderd. Hij heeft een anonieme gebruikersnaam gekregen. 9876 of zoiets...
Laatst gewijzigd door Destereir op 17 april 2023, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Had ik ook juist gelezen, en intussen blijkbaar al verdwenen.
Ik was op zoek naar eventuele reacties op een opmerking die ik gisteren schreef, maar daarvan is ook alles dus weg.
"De grote verdwijntruuk"?
Geen probleem voor mij hoor, maar een klein beetje duiding zou welkom zijn.
Ik was op zoek naar eventuele reacties op een opmerking die ik gisteren schreef, maar daarvan is ook alles dus weg.
"De grote verdwijntruuk"?
Geen probleem voor mij hoor, maar een klein beetje duiding zou welkom zijn.
Had "DPG" ook geen " verhouding/ geheim afspraakje " met de BPOST ?
binnenkort schaffen ze in België misschien ook het recht op vrije meningsuiting af
binnenkort schaffen ze in België misschien ook het recht op vrije meningsuiting af
Een forum beheren is zoals tuinieren, zo nu en dan moet je wat onkruid wieden ook al weet je dat onkruid nooit vergaat en altijd weer terug komt. Probleem met onze tuinman is dat hij niet veel aandacht besteed aan zijn tuin en het onkruid telkens weer de overhand laat nemen, tot uiteindelijk de bosmaaier van stal gehaald wordt en ook alle goeie plantjes gekortwiekt worden
Ben het overigens eens met Duck, iedereen mag een mening hebben en moet die kunnen uitbrengen, de consequentie is dat iedereen dan maar moet respecteren dat er andere meningen zijn dan de zijne. Je kunt daar wat mij betreft stevig over debatteren, zolang het maar over het onderwerp gaat en niet vervalt in een partijtje beledigen.
Ik vind dat het moderatieteam hier te veel hun eigen goesting doet. Ze verwijderen berichten en zetten draadjes op slot zonder enige toelichting. Communicatie is niet hun sterkste punt.
Uiteraard ben ik het daar volkomen mee eens.
Dat laatste (beledigen) was dan ook de reden waarom ik een (intussen verdwenen) korte reactie gericht had aan satsurfer, die zowel individuele, als hele groepen mensen, beledigde.
Laatst gewijzigd door Nefertari op 17 april 2023, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Nu is het ineens ergens in de buurt van de hel heel hard beginnen donderen en bliksemen.
Spijtig dat de satire van Haelewyn weg is. Nogal kortzichtig om daar een ban voor te geven maar 'c'est la vie'.
Vorige week is een betrokkene op een ander forum gaan bleiten.
Op dat forum is betrokkene een lammetje.
Betrokkene voelde zich hier op forum belachelijk gemaakt.
Betrokkene is vorige dagen hier op forum weer gaan schelden.
En steeds op zoek naar andere slachtoffers om te kleineren.
En steeds weer Hey al de rest is slecht, laat betrokkene dan blijkbaar volgens zijn eigen informatie (op ander forum) alles bij edpnet te hebben.
Zijn Hey blijkbaar alleen maar om reacties uit te lokken en de ouderen te kleineren als sukkelaars, onwetenden?
Heeft daarna dan blijkbaar een nieuwe nick aangemaakt.
Wanneer men verwittigd wordt het rustig aan te doen, en daarna begint men weer......
Wanneer zou een mod dan wel of niet mogen (moeten) ingrijpen.