overschrijvingen argenta naar andere bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
overschrijvingen argenta naar andere bank
ik had al een tijdje geleden gemerkt dat Argenta overschrijvingen naar een spaarrekening bij een andere bank trager uitvoert bij grotere bedragen. Ik heb op éénzelfde tijdstip (13.00 u), twee verschillende bedragen (een klein en een groot bedrag) overgeschreven naar de spaarrekeing bij Rabobank. De volgende dag stond het kleine bedrag op Rabo, pas 2 dagen erna het grote bedrag. De verrichtingsdatum en valutadatum bij de overschrijving van Argenta was voor het kleine bedrag hetzelfde. Voor het grote bedrag is er een verschil van één extra dag. Ik heb dan enkel een groot bedrag overgeschreven en opnieuw duurt het weer twee werkdagen. Ik vind dit niet kunnen. Alle overschrijvingen dienen op dezelfde manier uitgevoerd te worden. Moet ik hieruit besluiten dat zij trachten hieruit eigen winst te halen ?
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: overschrijvingen argenta naar andere bank
Wees blij dat uw groot bedrag maar twee dagen onderweg was.
Heb eens een week kunnen wachten... Was maar één keer voorgevallen maar plezant is anders.
Heb trouwens eens geld gestort gehad op de zichtrekening die ik bij Argenta had. Via het internet-bankieren kon ik zien dat het geld netjes op de rekening stond. In de winkel betalen met het kaartje, vergeet het, saldo ontoereikend...
Na een boze telefoon naar mijn kantoorhouder geleerd dat het dikwijls nog "effe kan duren" eer het volledig verwerkt is op je rekening.
Gelukkig viel ik niet terug op één bank en heb met een andere kaart betaald.
Het is wel alleen bij die trage banken dat je zoiets voorhebt natuurlijk.
Heb eens een week kunnen wachten... Was maar één keer voorgevallen maar plezant is anders.
Heb trouwens eens geld gestort gehad op de zichtrekening die ik bij Argenta had. Via het internet-bankieren kon ik zien dat het geld netjes op de rekening stond. In de winkel betalen met het kaartje, vergeet het, saldo ontoereikend...
Na een boze telefoon naar mijn kantoorhouder geleerd dat het dikwijls nog "effe kan duren" eer het volledig verwerkt is op je rekening.
Gelukkig viel ik niet terug op één bank en heb met een andere kaart betaald.
Het is wel alleen bij die trage banken dat je zoiets voorhebt natuurlijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dat is niet de fout van de bank. Dat komt omdat het even duurt eer alles doorgegeven is aan banksys en alles verwerkt is. Heeft dus niks te maken met trage en snelle banken.relativity schreef:Heb trouwens eens geld gestort gehad op de zichtrekening die ik bij Argenta had. Via het internet-bankieren kon ik zien dat het geld netjes op de rekening stond. In de winkel betalen met het kaartje, vergeet het, saldo ontoereikend...
Komt hier in de bank waar ik werk ook soms voor.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Tja, toch raar dat ik het nooit bij een andere bank heb meegemaakt...Frisse Freddy schreef:Dat is niet de fout van de bank. Dat komt omdat het even duurt eer alles doorgegeven is aan banksys en alles verwerkt is. Heeft dus niks te maken met trage en snelle banken.relativity schreef:Heb trouwens eens geld gestort gehad op de zichtrekening die ik bij Argenta had. Via het internet-bankieren kon ik zien dat het geld netjes op de rekening stond. In de winkel betalen met het kaartje, vergeet het, saldo ontoereikend...
Komt hier in de bank waar ik werk ook soms voor.