Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Ook tijd om de rubriek 'Vraag het aan' eens uit te kuisen...
Men ging dit toch allemaal oplossen op Vlaams niveau volgens een bepaalde partij.
Toch is het daar heel stil over met hun ex vrt medewerker.
Mr Jan Becaus ? Die werd toch beloond met een postje in de senaat voor bewezen diensten ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad.
Het is soms een dunne lijn, maar in dit geval was het n.m.i. wel duidelijk dat het er herhaaldelijk ver over ging en dus terecht dat er werd ingegrepen.
Iedereen kan al eens een "slecht moment" hebben, maar zoals satsurfer herhaaldelijk in meerdere topics (in de ene werd al eerder ingegrepen zonder ban) tekeer ging zonder enige meerwaarde ... good riddance zou ik zeggen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En wat wil je daarmee zeggen/aantonen ?vidar schreef: ↑17 april 2023, 20:41EarthNvstr1 schreef: ↑17 april 2023, 19:59 herhaaldelijk in meerdere topics ... tekeer ging zonder enige meerwaarde ...
Meestal zijn lekken onfrisse zaken die het daglicht niet mogen zien en meestal zijn ze nefast voor het top"management"
Die installeren een soort "Poetin"-regime zodat ze zich min of meer veilig voelen en menen van alles te kunnen permitteren. Dien baas van de VRT zou onmiddellijk teruggefloten moeten worden door de politiek.
Een teken van zwakte is het, niet meer en niet min maar het moet worden aangepakt.
Die installeren een soort "Poetin"-regime zodat ze zich min of meer veilig voelen en menen van alles te kunnen permitteren. Dien baas van de VRT zou onmiddellijk teruggefloten moeten worden door de politiek.
Een teken van zwakte is het, niet meer en niet min maar het moet worden aangepakt.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Dat je tegelijk earth, wind en fire bent ! Als er 1 poster is die het niet moet hebben over gebrek aan weerwaarde ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ieder zijn mening hé.
Ik bedoelde zonder meerwaarde bij het tekeer gaan. Het is het tekeer gaan wat het probleem is.
Men kan ook al eens een standpunt verdedigen op een iets te enthousiaste manier bv., dat vind ik iets anders dan puur posten om boel te zoeken.
Vertaald voor Ranting duck
تنها زمانی مجاز است که شما اعلام کنید که در غرفه کسی که در کنترل نشسته است متناسب است. رسانه های Dpg یک متخصص در فیلتر کردن نظرات است. در HLN آنها حتی با لیست سیاه کار می کنند. يکي از کار من به طور منظم يه گزارش مهم تحت مقالات HLN پست ميکنه نظر او هرگز منتشر نمی شود در حالی که آن را به صورت معمول صیقل داده می شود در حالی که بی تفاوت ترین نظرات منتشر می شود. هنگامی که نظر شما متناسب با شکاف گیرنده نیست, به طور گسترده ترین استراتژی استفاده شده است به شما به دور به عنوان یک کیسه دست راست.
احتمالا وقت کمتری برای خواندن آن در اینجا دارند چون باید خیلی مشغول HLN باشند ، که بعد از آن ناگهان بیدار شدند و بعد از آن به برس خشن ادامه دادند.
اما نگران نباش ، تو دو دقيقه ديگه يه حساب جديد درست کردي آدرس موقت ایمیل یا Gmail جدید آنقدر جیرجیر شده است.
Sommigen lijken nog steeds niet begrepen te hebben waarom er ingegrepen werd.
Het probleem lag in dit geval niet aan het al-dan-niet mogen posten van de vrije mening, maar wél aan de manier waarop die mening geuit werd.
Het is namelijk niet nodig om een eigen mening te verdedigen door middel van beledigingen aan iedereen die er anders over denkt (en dat gebeurde hier herhaaldelijk en meestal op grove wijze).
Het probleem lag in dit geval niet aan het al-dan-niet mogen posten van de vrije mening, maar wél aan de manier waarop die mening geuit werd.
Het is namelijk niet nodig om een eigen mening te verdedigen door middel van beledigingen aan iedereen die er anders over denkt (en dat gebeurde hier herhaaldelijk en meestal op grove wijze).
Helaas, maar in verschillende topics heeft hij de focus verlegd van het hoofdonderwerp (of überhaupt iets dat met sparen of beleggen te maken heeft) naar ellenlange tirades dat medeforumleden te dwaas zijn om te begrijpen dat een voorgaande post niet geciteerd dient te worden. Dat kan wel zijn, maar het is de hoofdtaak van een moderator om ervoor te zorgen dat een topic on-topic blijft, en een ban leek daarvoor noodzakelijk.
Hij had gerust een afzonderlijk topic kunnen starten over het niet-naleven van forumregels.
Hij had gerust een afzonderlijk topic kunnen starten over het niet-naleven van forumregels.
Daar ben ik het mee eens, maar als dat niet gebeurt, rest enkel de grove borstel, zoals iemand zei.
Ik kan mij ook wel inbeelden dat men rekening houdt met iemands geschiedenis. Het gaat hier niet echt om een eenmalig feit.
Ik kan mij ook wel inbeelden dat men rekening houdt met iemands geschiedenis. Het gaat hier niet echt om een eenmalig feit.
Nefertari schreef: ↑18 april 2023, 11:38 Sommigen lijken nog steeds niet begrepen te hebben waarom er ingegrepen werd.
Voila, zo is dat.
Door de manier waarop het ene lid waarover hier sprake is tekeer ging tegen iedereen, had hij al VEEL langer moeten geband worden.
Het enige dat je kan zeggen over de moderatie naar mijn mening is dat ze voor velen te slap, te zacht en zeer laattijdig is maar voor anderen veel strenger en strikter.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.