laten opjutten door makelaar
TIP
Re: laten opjutten door makelaar
Ik ga er niet verder over reageren, Het is de sop de kool niet waard om mij er druk in te maken, en of er nog enige moeite voor te doen als je halsstarig weigert om zelfs nog maar te googlen.. ..jeanke01 schreef: ↑18 april 2023, 17:42Die wijsheid heet wetgeving. Misschien een tip?
Je verschaft foutieve informatie, desinformatie op basis van buikgevoel of wat je ooit is verteld. Niet op basis van wetgeving.
AREI, lees gerust eens door en vertel me waar de database, de boete en het verbod op een nieuwe keuring staan.
Of misschien moet je de moeite eens doen om het AREI te lezen?
Dan zie je meteen waar die database, verbod op nieuwe keuring en boete staan. Nergens
Het Arei boek is niet alles wetend wat betreft wetteksten die eventueel aangemaakt werden na het opmaken van de Arei boeken... ( laagspanning / hoogspanning enz; ) zoals je denkt...
Het Arei boek betreft enkel de "" elect. installaties " en de wet daarover.
( Het Algemeen Reglement op de Elektrische Installaties )
Ik moet géén moeite doen, ik heb géén probleem met herkeuringen .
En zelfs al zou ik een originele wettekst via google vinden dan nog ga je het tegenspreken...
Zoals ik al melde, je denkt de wijsheid in pacht te hebben..
Je hebt dus geen wetgeving?ludo schreef: ↑18 april 2023, 18:48 Het Arei boek is niet alles wetend wat betreft wetteksten die eventueel aangemaakt werden na het opmaken van de Arei boeken... ( laagspanning / hoogspanning enz; ) zoals je denkt...
Het Arei boek betreft enkel de "" elect. installaties " en de wet daarover.
( Het Algemeen Reglement op de Elektrische Installaties )
Ik moet géén moeite doen, ik heb géén probleem met herkeuringen .
En zelfs al zou ik een originele wettekst via google vinden dan nog ga je het tegenspreken...
Zoals ik al melde, je denkt de wijsheid in pacht te hebben..
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: