Holdings
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Exor bijna 5% eraf vandaag. Komt dit enkel door Stellantis? Het kriebelt om in te stappen.
Ja, Stellantis -5.3% en Ferrari -1.1% vandaag. Geen verrassing dus.mickeymouse schreef: ↑20 april 2023, 18:30 Exor bijna 5% eraf vandaag. Komt dit enkel door Stellantis? Het kriebelt om in te stappen.
Stellentis is minder dan een kwart van Exor, terwijl Ferrari een derde is. De daling van Exor is dus zwaar overdreven. Oftewel: er is meer aan de hand, oftewel is het een overreactie.Barryke schreef: ↑20 april 2023, 19:27Ja, Stellantis -5.3% en Ferrari -1.1% vandaag. Geen verrassing dus.mickeymouse schreef: ↑20 april 2023, 18:30 Exor bijna 5% eraf vandaag. Komt dit enkel door Stellantis? Het kriebelt om in te stappen.
Ik heb iets bijgekocht, gisteren.
Slechte cijfers van Renault en Tesla gisteren en dan zakt de hele sector wat mee he.
Interview met D'ieteren CEO Francis Deprez in De Tijd.
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 62060.html
Enkele interessante citaten:
‘We investeren eerst en vooral verder in onze bestaande activiteiten. Er kunnen er nog een of twee bijkomen, maar je zal ons geen tien tot vijftien nieuwe investeringen zien doen. (...) We zijn niet getrouwd met de auto- of mobiliteitssector. Die is een van onze vier visvijvers. De tweede is wat we business services noemen. Daar kwalificeren we Belron onder. Het is eerder een diensten- dan een autobedrijf. Ten derde kijken we naar lifestyle, waarin Moleskine al past. Ten vierde kijken we meer en meer naar de maakindustrie voor potentiële doelwitten.’
‘Een beursgang (van Belron) is vandaag niet aan de orde. We weten dat private-equityspelers ooit willen verkopen. Maar de drie nieuwe medeaandeelhouders van Belron zitten er pas 18 maanden in. We zijn vertrokken voor een aantal jaren. Daarna liggen alle opties open.’
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 62060.html
Enkele interessante citaten:
‘We investeren eerst en vooral verder in onze bestaande activiteiten. Er kunnen er nog een of twee bijkomen, maar je zal ons geen tien tot vijftien nieuwe investeringen zien doen. (...) We zijn niet getrouwd met de auto- of mobiliteitssector. Die is een van onze vier visvijvers. De tweede is wat we business services noemen. Daar kwalificeren we Belron onder. Het is eerder een diensten- dan een autobedrijf. Ten derde kijken we naar lifestyle, waarin Moleskine al past. Ten vierde kijken we meer en meer naar de maakindustrie voor potentiële doelwitten.’
‘Een beursgang (van Belron) is vandaag niet aan de orde. We weten dat private-equityspelers ooit willen verkopen. Maar de drie nieuwe medeaandeelhouders van Belron zitten er pas 18 maanden in. We zijn vertrokken voor een aantal jaren. Daarna liggen alle opties open.’
Sterke resultaten Bureau Veritas. Wendel pikt een graantje mee.
Blijkbaar wordt MBB aan deze koersen nog steeds geshort aangezien ik geld krijg op mijn rekening voor de uitgeleende effecten.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
laeka schreef: ↑2 juni 2019, 10:02
En diene Noshirt die komt binnenkort naar mij thuis. Zie ook weer het forumitem Nationale bank waar ik onlangs begonnen ben met instappen na de fameuze daling van de afgelopen daling voorbije jaren.
Zie mijn post als dit geen koopje is dan weet ik het ook niet meer! Dat is ook ene met buitengewone kennis hoor (ik bedoel dus Erik Geenen).
groeten laeka
Als hij nog eens langskomt, kan je eens vragen of we ze best nog wat bijhouden na ze ondertussen -80% gingen?
Ben jij al gestopt met instappen?
doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 16:16laeka schreef: ↑2 juni 2019, 10:02
En diene Noshirt die komt binnenkort naar mij thuis. Zie ook weer het forumitem Nationale bank waar ik onlangs begonnen ben met instappen na de fameuze daling van de afgelopen daling voorbije jaren.
Zie mijn post als dit geen koopje is dan weet ik het ook niet meer! Dat is ook ene met buitengewone kennis hoor (ik bedoel dus Erik Geenen).
groeten laeka
Als hij nog eens langskomt, kan je eens vragen of we ze best nog wat bijhouden na ze ondertussen -80% gingen?
RE: KKO INTERNATIONAL
Bericht door doorwinterd » 13 okt 2016 19:35
De lock up gedaan en solden.
Al wou de grote verkoper vandaag niet meer onder de 2,2 zakken dus kan die wel eens uitverkocht zijn.
Ideaal om 30 jaar bij te houden
Koers nu 0,134 euro. Zijn het nog steeds solden?laeka schreef: ↑21 april 2023, 17:04doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 16:16
Al wou de grote verkoper vandaag niet meer onder de 2,2 zakken dus kan die wel eens uitverkocht zijn.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Toen je de identieke post deed onder je nickname ' tosca ', was dit mijn antwoord:laeka schreef: ↑21 april 2023, 17:04doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 16:16
https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... ca#p585440
(behoorlijk interessant voor wie 'hét genie' wil doorprikken, saai voor wie het al lang doorheeft)
Ideaal om 30 jaar vast te houden maar na enkele dagen zogezegd al voor het bekeken te houden? Heb je nog zo van die tips dan kan ik meteen short gaan! Wat een gefrustreerde manneke ben jij zeg. Waarschijnlijk in 1 van mijn holdings gestapt die nu in het verlies staan en nu uw gal komt spuwen. Veel geluk met KKO International trouwens.doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 17:48Toen je de identieke post deed onder je nickname ' tosca ', was dit mijn antwoord:
(behoorlijk interessant voor wie 'hét genie' wil doorprikken, saai voor wie het al lang doorheeft)
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik kan er ook niet aan doen dat het met datum bij letterlijk te vinden is het op forum. Wat je er wél kan terugvinden is mijn instap Nationale Bank aan 1800€!!! (dus geen idee waarom je zo moet reageren op mijn nbb vraag)laeka schreef: ↑21 april 2023, 18:08Ideaal om 30 jaar vast te houden maar na enkele dagen zogezegd al voor het bekeken te houden? Heb je nog zo van die tips dan kan ik meteen short gaan!doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 17:48
Toen je de identieke post deed onder je nickname ' tosca ', was dit mijn antwoord:
Me bedanken voor de Belreca-Monc tips met ene nick en komen uitlachen onder een andere nick, misschien had je ooit al betere ideeën.
Je participaties in ondertussen failliete bedrijven met je nick 'tosca' zijn trouwens hilarisch. (en er allemaal terug te vinden)
Geef er is zo eens een paar holdings of aandelen die failliet zijn gegaan? Het antwoord is GEEN enkele.Het is niet omdat tosca ergens post dat tosca die aandelen ook heeft! Buiten XIOR die na zeer korte tijd weer werd verkocht handel ik de laatste jaren enkel in holdings.doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 20:56 Je participaties in ondertussen failliete bedrijven met je nick 'tosca' zijn trouwens hilarisch. (en er allemaal terug te vinden)
En post ne keer uw aankopen van holdings (of andere aandelen) op de dag zelf en verkopen want u weet het allemaal beter.
Dit moet toch een koud kunstje zijn of wordt het het dan weer HEEL STIL zoals gewoonlijk. Het feit alleen al dat u al verschillende keren hebt gemeld dat IWDA beter presteert dan een kransje holdings zegt al genoeg over uw resultaten. Het zal gene vette zijn.
Wel beste leugenaar nog niets gevonden? U maakt zich stilaan onsterfelijk belachelijk. Veel plezier met het zoeken naar iets dat niet te vinden is.laeka schreef: ↑22 april 2023, 08:39Geef er is zo eens een paar holdings of aandelen die failliet zijn gegaan? Het antwoord is GEEN enkele.Het is niet omdat tosca ergens post dat tosca die aandelen ook heeft! Buiten XIOR die na zeer korte tijd weer werd verkocht handel ik de laatste jaren enkel in holdings.doorwinterd schreef: ↑21 april 2023, 20:56 Je participaties in ondertussen failliete bedrijven met je nick 'tosca' zijn trouwens hilarisch. (en er allemaal terug te vinden)
En post ne keer uw aankopen van holdings (of andere aandelen) op de dag zelf en verkopen want u weet het allemaal beter.
Dit moet toch een koud kunstje zijn of wordt het het dan weer HEEL STIL zoals gewoonlijk. Het feit alleen al dat u al verschillende keren hebt gemeld dat IWDA beter presteert dan een kransje holdings zegt al genoeg over uw resultaten. Het zal gene vette zijn.