Conflict laeka versus doorwinterd
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Conflict laeka versus doorwinterd
Als het dat maar is. Niet mis mee. Dat meervoud vond ik best nog wel grappig en andere forumleden bejubelen vind ik ook niets mis mee als dat met mate en vooral gepast is.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hier ging het er n.m.i. wel over: holdings-t15349-7365.html#p560633
In dat topic, vind ik het niet abnormaal dat sommigen dat als stoken zien ipv "iemand bejubelen".
Ik heb mijn post op de vorige pagina nog aangepast met citaten van Jozefien1969 waarin ze B7H4long bewierookt. Zo een adoratie is niet meer normaal.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
-laeka schreef: ↑1 mei 2023, 16:03 https://www.marketscreener.com/quote/st ... INAN-6239/
Precies moeilijk als je een paar duizend stuks moet verkopen?
RE: NEUFCOUR
Bericht door doorwinterd » 13 jul 2020 08:12
Ik hoop dat we met de tijd nog een 30/40€ mogen opstrijken van Neufcour. :-)
Lees meer op: https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... 27#p496727 voor meer informatie
-
Mijn excuses dat er in 2021-2022 slechts een 50.000 stuks verhandeld zijn aan 12-15€.doorwinterd schreef: ↑31 augustus 2018, 00:25 Ik sta op 10% verlies met dit aandeeltje. Vorig jaar gooide men er mee naar je hoofd voor 7€.
Maar met een valeur vénale du patrimoine van 16,7 tov een beurscap van 2,3 zit er misschien wat rek op.
Kan je trouwens eens ontkennen dat jij op het forum dat je aanhaalt, post met de nick 'tosca'? Of zit dat er niet in?
Laatst gewijzigd door doorwinterd op 3 mei 2023, 04:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik zou toch maar af en toe de borderellen van die stal eens nakijken.laeka schreef: ↑2 mei 2023, 16:34huisjetuintjefiets schreef: ↑2 mei 2023, 15:24
En dat Laeka een fantast is, is gemakkelijk te bewijzen. Hij heeft een voorkeur voor aandelen die zeer illiqiide zijn. Er is nog niet één transactie per week. Als hij dus beweert dat hij weer een aandeel ... gekocht heeft (meestal uit de familie Boloré) dan hoef je maar naar de beurs te gaan om vast te stellen dat Laeka een fantast is.
Verschillende aankopen die ik gemeld heb zijn inderdaad gekocht. En enkel aandelen uit de Bollore stal zijn illiquide
Als de transactie buiten-beurs was, er 2sec voor de fixing zowel 48 bid en ask @market komt of iemand anders 8 van de 9 stuks kocht, kan het voorkomen dat 'de valies' niet werd aangevuld.
Dit onderwerp werd verplaatst naar de kroeg.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Hero Member
- Contacteer:
In meervoud spreken is geboren uit het feit dat in Belgïe nooit in enkelvoud mag worden gesproken. Terwijl in Nederland iedereen wordt geacht om zelfstandig te denken. In een masterscriptie spreekt men dan over "ik" en niet de buurman.
Maar dat was 'niet done' hier op dit forum. Internetfora zijn altijd moeilijk te doorgronden vandaar dat ''ik'' ooit heb voorgesteld om - als beleggers - eens echt samen te komen. Dat viel helemaal verkeerd. Conclusie wanneer u echt bezig bent met beleggen wilt u ook face to face overleggen. Maar wellicht is dat niet de bedoeling en zie ik dat verkeerd.
Wanneer een medebelegger meerdere namen heeft en medebeleggers bekritiseert, terwijl ''ik''' dacht hij of zij het goed bedoelt. Kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ''ik'' naïef was. Verder zitten er ook beleggers op het forum die er altijd zullen blijven zitten en elke belegger die een andere mening heeft dan hun eigen mening zullen ''verwijderen'' wil niet afkraken schrijven.
Meneer of mevrouw doorgewinterd...had het allemaal nog niet zo slecht gezien. Alvorens kritiek; lees de geschiedenis.
Maar dat was 'niet done' hier op dit forum. Internetfora zijn altijd moeilijk te doorgronden vandaar dat ''ik'' ooit heb voorgesteld om - als beleggers - eens echt samen te komen. Dat viel helemaal verkeerd. Conclusie wanneer u echt bezig bent met beleggen wilt u ook face to face overleggen. Maar wellicht is dat niet de bedoeling en zie ik dat verkeerd.
Wanneer een medebelegger meerdere namen heeft en medebeleggers bekritiseert, terwijl ''ik''' dacht hij of zij het goed bedoelt. Kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ''ik'' naïef was. Verder zitten er ook beleggers op het forum die er altijd zullen blijven zitten en elke belegger die een andere mening heeft dan hun eigen mening zullen ''verwijderen'' wil niet afkraken schrijven.
Meneer of mevrouw doorgewinterd...had het allemaal nog niet zo slecht gezien. Alvorens kritiek; lees de geschiedenis.