Obligaties
TIP
Obligaties
Bolero brengt KBC IFIMA S.A. obligaties uit voor de liefhebbers.
1 in €
1 in $
1 in €
1 in $
Re: Obligaties
Ik begrijp de kostenstructuur niet goed, zoals ik het begrijp is er een jaarlijkse beheerskost op deze obligatie?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kan je dit niet in het KBC-topic plaatsen, Platin?
Obligaties met instapkosten, lopende kosten en uitstapkosten. Echt?
De platronnekes zullen er goed aan verdienen!
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
De uitgifteprijs van de dollarobligatie is 100,75% all-in. Uitgezonderd valuta-kosten natuurlijk.
Geen bewaarloon.
Geen instap- of uitstapkosten.
Geen lopende kosten.
Deze zitten allemaal vervat in de uitgifteprijs.
A lot of fuss about nothing! Of toch niet?
Kosten inbegrepen in de uitgifteprijs:
-Instapkosten: 0,75% gedragen door de belegger;
-Lopende kosten gedragen door de belegger: maximaal 1,00% per jaar, dus maximaal 3,00% indien de obligatie wordt aangehouden tot op de eindvervaldag.
Dit dient duidelijker omschreven te worden KBC !
Edit: het staat verschillend op hun webpagina tegenover de productfiche. Amateurs!
Geen bewaarloon.
Geen instap- of uitstapkosten.
Geen lopende kosten.
Deze zitten allemaal vervat in de uitgifteprijs.
A lot of fuss about nothing! Of toch niet?
Kosten inbegrepen in de uitgifteprijs:
-Instapkosten: 0,75% gedragen door de belegger;
-Lopende kosten gedragen door de belegger: maximaal 1,00% per jaar, dus maximaal 3,00% indien de obligatie wordt aangehouden tot op de eindvervaldag.
Dit dient duidelijker omschreven te worden KBC !