Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Er zijn aanbieders genoeg. Ik heb Teleslet al lang buiten gegooid.
De 3 grootste providers Telenet,Proximus en Orange zijn ongeveer allemaal even duur.
Bij Orange misschien ietsje goedkoper als je een abonnement van gsm erbij neemt.maar als je opties begint te selecteren is het bijna net zo duur. en geen terugkijk tv mogelijk.
Gsm abo heb ik al zolang gsm bestaat van Proximus wonen in de grensstreek NL en andere providers is dan een ramp telenet met voorsprong.
Ik ga binnenkort eens proberen over te schakelen met nieuwe router naar wifi-6 van telenet.
Ja idd nog duurder maar liever een iets duurder stabiel en snel netwerk dan me zitten te ergeren omdat overal lag op zit.
Bijna alles is hier thuis smart gestuurd lampen,stekkers en dan schiet het vdsl netwerk van Proximus echt tekort.
En Fiber dat moeten we hier in het uiterste puntje van noord-limburg al helemaal niet verwachten de komende jaren.
M.
Bij Orange misschien ietsje goedkoper als je een abonnement van gsm erbij neemt.maar als je opties begint te selecteren is het bijna net zo duur. en geen terugkijk tv mogelijk.
Gsm abo heb ik al zolang gsm bestaat van Proximus wonen in de grensstreek NL en andere providers is dan een ramp telenet met voorsprong.
Ik ga binnenkort eens proberen over te schakelen met nieuwe router naar wifi-6 van telenet.
Ja idd nog duurder maar liever een iets duurder stabiel en snel netwerk dan me zitten te ergeren omdat overal lag op zit.
Bijna alles is hier thuis smart gestuurd lampen,stekkers en dan schiet het vdsl netwerk van Proximus echt tekort.
En Fiber dat moeten we hier in het uiterste puntje van noord-limburg al helemaal niet verwachten de komende jaren.
M.
Laatst gewijzigd door MP1980 op 8 mei 2023, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het prijsverschil tussen Orange en Telenet nochtans de moeite. Is al gauw 20 euro per maand voor hetzelfde. Toch als je een deftig mobiel abonnement wilt.
Qua kwaliteit heb ik over Orange niets te klagen: hun internet werkt zonder problemen en hun mobiel netwerk is in mijn regio zelfs performanter dan dat van Telenet.
Qua kwaliteit heb ik over Orange niets te klagen: hun internet werkt zonder problemen en hun mobiel netwerk is in mijn regio zelfs performanter dan dat van Telenet.
Momenteel denk ik dat Scarlet & Mobile Vikings (beide van Proximus) beter prijs/kwaliteit zijn, vergeleken met Telenet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik twijfel soms om over te stappen naar Telenet maar zolang het werkt why not.
Waar zijt ge nu en hoeveel betaalt ge als we weten mogen?Timoootjex schreef: ↑8 mei 2023, 18:06 Ik twijfel soms om over te stappen naar Telenet maar zolang het werkt why not.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nu ben ik orange en betaal ik voor 70 GB en 150/15 onbeperkt internet voor 62 euro per maand.tom_d schreef: ↑8 mei 2023, 18:11Waar zijt ge nu en hoeveel betaalt ge als we weten mogen?Timoootjex schreef: ↑8 mei 2023, 18:06 Ik twijfel soms om over te stappen naar Telenet maar zolang het werkt why not.
Uw vast internet is al via Telenet dus veranderen van Orange naar Telenet dus veranderen heeft weinig nut denk ik.Timoootjex schreef: ↑8 mei 2023, 18:14 Nu ben ik orange en betaal ik voor 70 GB en 150/15 onbeperkt internet voor 62 euro per maand.
( https://www.orange.be/nl/hulp/orange-kl ... ing-op-het )
-
- Hero Member
- Contacteer:
Denk dat ook eerlijk gezegd. Moest de service nu beter zijn maar dat betwijfel ik. Bedoel ik zit hier nu al 3 jaar en laatste jaar geen enkel probleem gehad.tom_d schreef: ↑8 mei 2023, 18:18Uw vast internet is al via Telenet dus veranderen van Orange naar Telenet dus veranderen heeft weinig nut denk ik.Timoootjex schreef: ↑8 mei 2023, 18:14 Nu ben ik orange en betaal ik voor 70 GB en 150/15 onbeperkt internet voor 62 euro per maand.
( https://www.orange.be/nl/hulp/orange-kl ... ing-op-het )
Enigste is soms wat sneller internet maar dat is niet elke dag nodig.
Telenet is gewoon het beste wat de Belgische markt te bieden heeft( uitgezonderd misschien een handjevol die Fiber hebben ).
voor een Mercedes betaal je ook meer als voor een Dacia doch geraakt ge er alletwee mee tot uw bestemming.
Idd Telenet is belachelijk duur maar da vond ik 2 weken geleden ook voor mijn 0,5 liter bier a 7,20 euro in centrum Antwerpen.
Ik zou het hier nog iets goedkoper kunnen krijgen als ik mijn decoder weglaat maar of ik daar nu veel gelukkiger van ga worden betwijfel ik.
voor een Mercedes betaal je ook meer als voor een Dacia doch geraakt ge er alletwee mee tot uw bestemming.
Idd Telenet is belachelijk duur maar da vond ik 2 weken geleden ook voor mijn 0,5 liter bier a 7,20 euro in centrum Antwerpen.
Ik zou het hier nog iets goedkoper kunnen krijgen als ik mijn decoder weglaat maar of ik daar nu veel gelukkiger van ga worden betwijfel ik.
23% van de bevolking is ondertussen aansluitbaar op fiber, da's toch ietsje meer dan een "handjevol"
Telenet staat daar nog nergens
De rollen zijn weldra omgedraaid:
telenet met de minderwaardige technologie
Telenet staat daar nog nergens
De rollen zijn weldra omgedraaid:
telenet met de minderwaardige technologie
Je zegt het goed ''aansluitbaar'' het effectieve aangesloten is nog minder dan een handjevol en waarschijnlijk zoals met EV alleen door zelfstandigen die dit kunnen aftrekken van hun belastingen.
En wegens ''nog'' minder betaalbaar voor Jan modaal zal dit nog jaren zo blijven.
De toekomst zal het wel uitwijzen
dat is niet waar wat je zegtmisschien aandeelhouder van Proximus
Kon hier aansluiten maar verbinding ging enorm traag zijn volgens proximus .
Afstand te groot ....
Vooruitgang zeker
Dan maar bij telenet gebleven .