nieuwe federale regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
De ampersanders die sinds mensenheugenis in de federale regering zitten gaan nu oppositie voeren tegen de veel te hoge belastingen in België. Il faut le faire
Hun Meernetto calculator staat online ...
Wel beseffend dat er met de PS aan boord van besparingen geen sprake kan zijn betekent dit enkel een verschuiving van belastingen.
We're doomed
Hun Meernetto calculator staat online ...
Wel beseffend dat er met de PS aan boord van besparingen geen sprake kan zijn betekent dit enkel een verschuiving van belastingen.
We're doomed
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
We waren vervloekt de dag dat belgie ontstond.
2 totaal verschillende volkeren gedwongen samen gaat vroeg of laat mis.
We hebben tot nu altijd tegen hoge prijs zaken mogen veranderen van de walen.
Geld is op, dus weigeren ze elke verandering aan staatsstructuur of ze moeten voor zichzelf gaan zorgen .
Geld is op, dus weigeren ze elke verandering aan staatsstructuur of ze moeten voor zichzelf gaan zorgen .
En toch zijn er nog velen die dit NIET willen (in)zien, degenen welke nu het laken naar zich toe hebben getrokken (VIVALDI) gaan dit NIET wijzigen. Misschien een beetje geschiedenis leren lezen? (= BEGRIJPEND LEZEN)kingsfan schreef: ↑20 mei 2023, 16:27 We waren vervloekt de dag dat belgie ontstond.
Een beetje minder welvaart is echt geen ramp. Een mens heeft echt geen dure auto met airco , 3 buitenlandse reizen per jaar , dure kleding…nodig om gelukkig te zijn.
In een land als China of India waar het bevolkingsaantal zoveel keer groter is dan hier hebben ze ook verschillen aan de ene kant of aan de andere..
Overal speelt dat wel.
Om dan te gaan zagen dat het als één land niet lukt vind ik flauwe zever.
Op de manier die we nu bezig zijn misschien niet. Er zijn wel nog wat manieren over..
OF die die het aantal reizen per jaar WEL kan maken gunt een ander zijn nieuw paar schoenen uit de solden bij Torfs niet ?
Overal speelt dat wel.
Om dan te gaan zagen dat het als één land niet lukt vind ik flauwe zever.
Op de manier die we nu bezig zijn misschien niet. Er zijn wel nog wat manieren over..
Maar het helpt wel veel ? Omdat het gewoon wel helpt om hier een tijdje weg te kunnen .... ?
OF die die het aantal reizen per jaar WEL kan maken gunt een ander zijn nieuw paar schoenen uit de solden bij Torfs niet ?
Ook reizen kan erg voordelig wanneer je bijvoorbeeld kan mee rijden met een bevriend vrachtwagenchauffeur kan mee rijden Spanje.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor wat hoort wat
Laatste dagen is er op een paar uitzonderingen na weinig opbouwend te lezen.
Meer ouwe zakken cafépraat.
Mijn bijdrage erbij gerekend.
Meer ouwe zakken cafépraat.
Mijn bijdrage erbij gerekend.
Veel opbouwend ga je in dit topic onmogelijk vinden. En mochten er toch goede indeeën ten berde gebracht worden, dan is de kans quasi 99% groot dat onze politiekers ze verticaal zullen klasseren.
Misschien valt er ook gewoon weinig positief te zeggen over de federale regering?
Dat was eigenlijk mijn punt, m. Mijn schrijfsel zal te warrig zijn.
Als men nu eens alle subsidies afschaft.
Dit voor eender wat.
En dan gaat men tevreden zijn, nee zal wel zijn oei ik verlies mijn voordeel wat denkt ie wel.
Dus het gaat nooit goed zijn in alles wat wordt beslist.
Voor en tegenstanders.
Het land splitsen zonder te vertellen hoe men de staatsschuld gaat verdelen mooie propaganda.
En een deel gaat er in mee, eens aan de vetpotten wat gaat er veranderen niks enkel graaien van belang.
De politiek gaat zijn eigen job inkomsten afschaffen.
Veel tamtam en voor de rest.......
Dit voor eender wat.
En dan gaat men tevreden zijn, nee zal wel zijn oei ik verlies mijn voordeel wat denkt ie wel.
Dus het gaat nooit goed zijn in alles wat wordt beslist.
Voor en tegenstanders.
Het land splitsen zonder te vertellen hoe men de staatsschuld gaat verdelen mooie propaganda.
En een deel gaat er in mee, eens aan de vetpotten wat gaat er veranderen niks enkel graaien van belang.
De politiek gaat zijn eigen job inkomsten afschaffen.
Veel tamtam en voor de rest.......