java probleem bij Binck
TIP
java probleem bij Binck
Thuis geen probleem met Binck maar op het werk kan ik geen realtime streaming koersen krijgen. Java is aanwezig en ook werkt java wel bij andere websites. Als ik een aandeel in detail bekijk en klik op tabblad koers dan blijven de velden van het orderboek (bied, laat enz..) leeg idem voor het andere kader waar de koers tot stand komt. Ga ik naar tabblad Grafieken, dan krijg ik het logo van java, ik dien even een bevestiging te geven, en krijg mooi de grafiek met alles er op en eraan. Waarom werkt dat orderboek dan niet? ook het algemene overzicht van een beurs (bel20 of cac40 of aex werkt niet in streaming mode
Re: java probleem bij Binck
Misschien staat er op de browser op uw werk een programmaatje die javascript blokkeert. Dit wordt dikwijls gedaan tegen hackers of malafide website die gebruik maken van scripts. Ik heb op mij browser ook zo'n beveiliging.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wellicht gebruiken jullie op het werk een proxy server ?
De Binck java applets zijn slecht gemaakt. Ze negeren het gebruik van de proxy server, maar kunnnen hierdoor geen contact nemen doorheen de bedrijfsfirewall met de server die de realtime koersen levert.
Ik zou zeggen: klacht indienen bij Binck. Als er maar genoeg mensen klagen, gaan ze er op de duur misschien iets aan doen.
De Binck java applets zijn slecht gemaakt. Ze negeren het gebruik van de proxy server, maar kunnnen hierdoor geen contact nemen doorheen de bedrijfsfirewall met de server die de realtime koersen levert.
Ik zou zeggen: klacht indienen bij Binck. Als er maar genoeg mensen klagen, gaan ze er op de duur misschien iets aan doen.
Laatst gewijzigd door robokat op 16 november 2009, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
klopt. we gebruiken een proxy (van het VERA netwerk)robokat schreef: Wellicht gebruiken jullie op het werk een proxy server ?
ik vond het al vreemd, want ik wist zeker dat java geinstalleerd is en ook een test op de website van sun gaf aan dat java goed geinstalleerd was. Ik heb van de support van Binck een te volgen stappenplan gekregen, ga het zo snel ik kan eens uitproberen