Termijn Santander 2% netto.
TIP
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Termijn Santander 2% netto.
Maar minimum 100.000 EUR !
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor een superspaarder mag 100k geen probleem zijn
Wel goed dat sommige banken het op hun site zetten. Zo heb je toch een idee wat mogelijk is en kan je dat als basis gebruiken om te onderhandelen.
Wel goed dat sommige banken het op hun site zetten. Zo heb je toch een idee wat mogelijk is en kan je dat als basis gebruiken om te onderhandelen.
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik bevestig : 100.000 zijn geen probleem . Maar toch een pak geld !Orakel van Brakel schreef: ↑30 mei 2023, 17:20 Voor een superspaarder mag 100k geen probleem zijn
En ja, het is een basis om te onderhandelen...
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Termijnrekeningen vind ik best wel interessant want ik heb geen belangstelling voor andere intrinsiek gecompliceerde spaar- of beleggingsproducten.
Het streven naar eenvoud en duidelijkheid wordt door mij in hoge mate gewaardeerd.
Op dit moment concentreer ik mij dan ook met name op de exploratie van termijnrekeningen met een beperktere tijdsduur.
Het streven naar eenvoud en duidelijkheid wordt door mij in hoge mate gewaardeerd.
Op dit moment concentreer ik mij dan ook met name op de exploratie van termijnrekeningen met een beperktere tijdsduur.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Als ik de rentes van termijnrekeningen in het algemeen vergelijk met die van spaarrekeningen, dan ziet het er de laatste tijd nog niet goed genoeg uit.
Er zijn spaarrekeningen die op 1 jaar meer opbrengen dan de meeste termijnrekeningen op meerdere jaren.
Andere brengen nauwelijks iets meer op voor termijnen van 3 tot 10 jaar, of voor minstens 100.000 euro.
Die van Santander valt dan al bij al nog mee, maar voorlopig denk ik dat het beter is om nog af te wachten op betere opties.
Er zijn spaarrekeningen die op 1 jaar meer opbrengen dan de meeste termijnrekeningen op meerdere jaren.
Andere brengen nauwelijks iets meer op voor termijnen van 3 tot 10 jaar, of voor minstens 100.000 euro.
Die van Santander valt dan al bij al nog mee, maar voorlopig denk ik dat het beter is om nog af te wachten op betere opties.
Laatst gewijzigd door PaperbackWriter op 1 juni 2023, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.