De beurs nu vertrokken ?
TIP
Re: De beurs nu vertrokken ?
Ik dacht dat dergelijke Petercam Fondsen met een 'B' het dividend kapitiseren. De fondsen met een 'A' in de naam keren het dividend uit.
Als je naar de rendementen kijkt kan je beter je centen in een kous stoppen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Klopt, enkel de A-fondsen keren een dividend uit.
Dit jaar is het Higher Yield fonds al met 28% gestegen, en er is nog veel potentieel tot koersstijging.
Voor wie nu instapt tegen de huidige relatief lage koersen zijn mooie rendementen mogelijk. Dus beter dan je centen in de spreekwoordelijke kous.
Dit jaar is het Higher Yield fonds al met 28% gestegen, en er is nog veel potentieel tot koersstijging.
Voor wie nu instapt tegen de huidige relatief lage koersen zijn mooie rendementen mogelijk. Dus beter dan je centen in de spreekwoordelijke kous.
100% gelijk, nooit een slechter fonds in portefeuille gehad dan Petercam, veel slechter dan identieke fondsen qua inhoud bij Fidelity, Carmignac, Blackrock, ...Stier schreef: Ik dacht dat dergelijke Petercam Fondsen met een 'B' het dividend kapitiseren. De fondsen met een 'A' in de naam keren het dividend uit.
Terug wat meer on topic: het resultatenseizoen loopt op zijn einde. Het is mooi geweest. Zowel de Bel-20 als de DJ Euro Stoxx 50 zijn 500 punten gestegen sinds het begin van het resultatenseizoen (9 juli). Persoonlijk denk dat het nu even gedaan is met de sterke bewegingen op- of neerwaarts, en dat het wachten wordt op de resultaten van het derde kwartaal. Een aantal mensen zullen bovendien hun winst nemen. Wat denken jullie?
Volgens mij zullen we nu eventjes stabiel blijven. Het resultatenseizoen is voorbij en we zullen beginnen focussen op de echte toestand van de economie. De situatie is nog altijd niet rooskleurig en de economie draait op overheidsgeld. Maar wat als de overheid haar geld begint terug te trekken.