Aanbod van Goldwasser Exchange
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Aanbod van Goldwasser Exchange
Een order ingeven aan een koers van 100 heeft bij geen enkele broker een verschil !huisjetuintjefiets schreef: ↑4 juni 2023, 18:44Ja, als je alleen maar kijkt naar de kosten. De giro maakt zijn winst door jou een veel nadeliger prijs te geven. Kost jou veel meer dan een paar euro's.
Maar ja, wie niet verder kijkt dan zijn neus lang is, komt hier stoere verklaringen doen over 491% duurder.
Hoe OOOOOOOOOOOOO ben je ?
-
- Verbannen Gebruiker
Jij zet je koers aan 100 bij de giro, omdat je ze niet kunt kopen aan een lagere prijs.
Ik zet mijn aankoopkoers aan 99,5 en ik kan ze wel kopen.
Je bent waarschijnlijk nog niet lang bezig op de beurs, dus je gecumuleerde verlies zal nog niet zo groot zijn. Beschouw het als leergeld.
Ik heb deze obligatie eens ingegeven bij DEGIRO. “Geen resultaten gevonden”. Einde discussie.
Ook al opgemerkt dat het aanbod bij DeGiro schaars is tegenover een Bolero waar je bijna alles kan vastkrijgen en anders voegen ze het wel even toe.
De discussie en negatieve berichtgeving is hier op het forum over DeGiro al vaker ter sprake gekomen en dat was ook de reden om mijn etf portefeuille daar weg te doen.
Betreft werking en website altijd 100% tevreden geweest.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad, had ik ook al gezien toen ik postte.
Daarom had ik het over Saxo waar het wel noteerde in niet over degiro, die maar 2 euro rekent voor obligaties, maar als ze amper iets aanbieden ben je er niks mee. Lop kan beter eerst nachecken voor hij reageert.
Dat het bij saxo wel noteert maar je al een tijd geen obligaties kunt kopen zoals hier iemand schreef is ook weer geen goede zaak. Wist ik niet want ik doe niet in obligaties.
Bolero heb ik niet gecheckt omdat die kosten zowieso duurder zijn dan Saxo waar de obligatie te vinden is.
Nestle kun je wel degelijk kopen bij degiro maar niet deze obligatie met 0 coupon maar wel ene die maar 2 jaar loopt met een hogere opbrengst die interessanter is dan waar jullie al de hele tijd over lummelen .
En op aanvraag kun je bijna alles kopen bij De giro .
Als ik zou vragen om deze specifieke obligatie aan te kopen zou ik geen enkel probleem hebben .
Denk dat ik de enige belegger hier ben die gezien word als professionele belegger .huisjetuintjefiets schreef: ↑4 juni 2023, 19:29Jij zet je koers aan 100 bij de giro, omdat je ze niet kunt kopen aan een lagere prijs.
Je bent waarschijnlijk nog niet lang bezig op de beurs, dus je gecumuleerde verlies zal nog niet zo groot zijn. Beschouw het als leergeld.
Ben ook de enige hier die kan genieten door zijn omvang van andere tarieven .
Ga jij mij iets leren ?
Het lukt je nog niet eens om vreemde valuta over te boeken van de ene rekening naar de andere
Is het al gelukt nu ?
Bolero is een van de duurste brokers dat je hebt in Belgie !
Als je een order plaatst voor een obligatie zie je dit in het orderboek staan er bestaat geen ander speciaal orderboek voor een andere bank of broker .
Jij verward het met de spread die je hebt op aandelen waar trouwens ook de giro in wint van Bolero .
Doe de test en je ogen zullen openen !
Koop bij Bolero iets en koop hetzelfde bij Degiro
Heb dit nog gedaan met $ aandelen .
Resultaat De giro was goedkoper
Supplementje als je het dividend kreeg was dit altijd een stuk minder ook !
Dus denk maar eens goed over wat je zegt want je kent er blijkbaar niet veel van .
Eens kijken op het internet zou zo'n domme uitspraken al moeten verhinderen .
Teveel werk ?
Je weet niet wat je zegt je hebt alleen Belgische rekeningen waarom je dan moeien ?
Iemand die spreiding wil hebben kan goedkoper zijn posities vanaf 10 k overboeken en kopen bij De giro dan dat je ze koopt bij Bolero .
Is dit reclame voor De giro nee dit is slim handelen en kosten vermijden .
Als het 100 € bespaart door ze daar te kopen en over te boeken desnoods wat kun je daarop tegen hebben ?
Uw reclame campagne doorheen uw posts valt wel erg op werk je op commissie
Nee je hebt de betere optie van nestle om te kopen met een hoger rendement waarom zou je dan zoeken naar een die minder opbrengtkarine schreef: ↑4 juni 2023, 22:21Ook al opgemerkt dat het aanbod bij DeGiro schaars is tegenover een Bolero waar je bijna alles kan vastkrijgen en anders voegen ze het wel even toe.
De discussie en negatieve berichtgeving is hier op het forum over DeGiro al vaker ter sprake gekomen en dat was ook de reden om mijn etf portefeuille daar weg te doen.
Betreft werking en website altijd 100% tevreden geweest.
Sommige mensen versta ik toch niet hoor je krijgt 100 € en je krijgt 105 € iedereen kiest hier voor de 100 €
Waarom omdat Obis dit promoot
Man , man
-
- Verbannen Gebruiker
Proficiat. Gedraag je dan ook zo.lop schreef: ↑5 juni 2023, 01:48Denk dat ik de enige belegger hier ben die gezien word als professionele belegger .huisjetuintjefiets schreef: ↑4 juni 2023, 19:29
Jij zet je koers aan 100 bij de giro, omdat je ze niet kunt kopen aan een lagere prijs.
Uit alles wat je schrijft, blijkt dat je 0 ervaring hebt bij het aankopen van obligaties. Dan moet je ook geen discussies vervuilen van leden die hier informatie en ervaringen uitwisselen over obligaties.
En jouw scheldpartijen zijn zeker niet nodig. Voor mij, en ongetwijfeld veel anderen, werkt het omgekeerd: je weet niet waarover je praat. Je hebt geen argumenten en dus begin je te schelden.
Er zijn ongetwijfeld fora die specifiek voor professionele beleggers zijn, die allemaal denken dat ze alles weten.
Misschien laten ze daar ook iemand toe die "gezien wordt als een professionele belegger". Ik hoop het voor jou. Je verdient het.
Maar ik weet het niet, ik ben daar niet thuis. Ik heb geen 100 miljoen zoals jij. Tenminste, dat is het bedrag dat ik plak op een professionele belegger. Een hele kleine dan.
Heb inderdaad niet veel obligaties interesseert mij niet rendement te laag en geen groei = verlies ook vandaag is dit waar .huisjetuintjefiets schreef: ↑6 juni 2023, 13:14Proficiat. Gedraag je dan ook zo.
Uit alles wat je schrijft, blijkt dat je 0 ervaring hebt bij het aankopen van obligaties. Dan moet je ook geen discussies vervuilen van leden die hier informatie en ervaringen uitwisselen over obligaties.
En jouw scheldpartijen zijn zeker niet nodig. Voor mij, en ongetwijfeld veel anderen, werkt het omgekeerd: je weet niet waarover je praat. Je hebt geen argumenten en dus begin je te schelden.
Er zijn ongetwijfeld fora die specifiek voor professionele beleggers zijn, die allemaal denken dat ze alles weten.
Misschien laten ze daar ook iemand toe die "gezien wordt als een professionele belegger". Ik hoop het voor jou. Je verdient het.
Maar ik weet het niet, ik ben daar niet thuis. Ik heb geen 100 miljoen zoals jij. Tenminste, dat is het bedrag dat ik plak op een professionele belegger. Een hele kleine dan.
Maar jij vat blijkbaar niet hoe een obligatie order te werk gaat weet jij wat een orderboek is eigenlijk ?
Dat overstijgt uw broker en is geldig in het algemeen dus je praatjes zijn grote zever .
Als je kunt kopen bij x aan 99 kun je kopen bij Y aan deze koers ook !
Je kent er de ballen van .
-
- Verbannen Gebruiker
Je mag jezelf een professionele belegger vinden. Jouw gedrag spreekt je tegen. En je gebrek aan kennis zeker.lop schreef: ↑6 juni 2023, 19:13Heb inderdaad niet veel obligaties interesseert mij niet rendement te laag en geen groei = verlies ook vandaag is dit waar .huisjetuintjefiets schreef: ↑6 juni 2023, 13:14
Proficiat. Gedraag je dan ook zo.
Maar jij vat blijkbaar niet hoe een obligatie order te werk gaat weet jij wat een orderboek is eigenlijk ?
Dat overstijgt uw broker en is geldig in het algemeen dus je praatjes zijn grote zever .
Opnieuw bewijs je dat je niets weet over obligaties. Veel brokers en banken geven orders voor obligaties door aan een andere bank die op de interbancaire markt, dus buiten de beurs, een tegenpartij zoekt. Daar sta jij dan met jouw orderboek. Dat verloopt dus totaal anders dan bij de courante aandelen en ETF transacties die wel via de beurs verlopen.
Zelfs bij aandelen komt het voor. Zeer vreemd dat jij, als professionele belegger, pardon, als iemand die gezien wordt als professionele belegger, niet weet dat dikwijls aandelen buiten de beurs om verhandeld worden. Wel, bij obligaties is dat veel couranter dan bij aandelen.
En jij zal ze onder de markprijs kunnen kopenhuisjetuintjefiets schreef: ↑6 juni 2023, 19:35Je mag jezelf een professionele belegger vinden. Jouw gedrag spreekt je tegen. En je gebrek aan kennis zeker.lop schreef: ↑6 juni 2023, 19:13
Heb inderdaad niet veel obligaties interesseert mij niet rendement te laag en geen groei = verlies ook vandaag is dit waar .
Opnieuw bewijs je dat je niets weet over obligaties. Veel brokers en banken geven orders voor obligaties door aan een andere bank die op de interbancaire markt, dus buiten de beurs, een tegenpartij zoekt. Daar sta jij dan met jouw orderboek. Dat verloopt dus totaal anders dan bij de courante aandelen en ETF transacties die wel via de beurs verlopen.
Zelfs bij aandelen komt het voor. Zeer vreemd dat jij, als professionele belegger, pardon, als iemand die gezien wordt als professionele belegger, niet weet dat dikwijls aandelen buiten de beurs om verhandeld worden. Wel, bij obligaties is dat veel couranter dan bij aandelen.
De enige reden dat brokers dit doen is om kosten te besparen .
Jij als koper heeft daar 0 aan .
Je zult ze NOOIT onder de markprijs kunnen kopen via deze weg !
Het zelfde verhaal met aandelen de koersschommeling na of voor openingstijd kunnen hoger zijn maar je betaald ook de marktprijs .
Je kent er geen bal van .
Voor sommigen is het nooit genoeg.
Ik ben tevreden met 2,9% netto voor de Nestle obligatie.
Bolero duur, akkoord maar wat maakt €500 kosten meer op een bedrag van €150.000 als je gerust kan slapen ?
Ik ben tevreden met 2,9% netto voor de Nestle obligatie.
Bolero duur, akkoord maar wat maakt €500 kosten meer op een bedrag van €150.000 als je gerust kan slapen ?
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben fan van de Staatsbon! Maar blijkbaar is dat hier een product voor de paria
Ja degiro is goedkoper maar hebben die er niet bedenkelijke praktijken op nagehouden in het verleden en zijn die niet gevlucht van Nederland naar Duitsland omwille van de AFM? En hebben ze ondertussen ook niet weer "boel" met de Duitse toezichthouder?
Je bent bij de broker die je wilt maar goedkoop heeft altijd een prijs!
Ja degiro is goedkoper maar hebben die er niet bedenkelijke praktijken op nagehouden in het verleden en zijn die niet gevlucht van Nederland naar Duitsland omwille van de AFM? En hebben ze ondertussen ook niet weer "boel" met de Duitse toezichthouder?
Je bent bij de broker die je wilt maar goedkoop heeft altijd een prijs!
Aantal obligaties bij DeGiro is veel beperkter dan bij Bolero. Daarnaast doet DeGiro aan securities lending, Bolero niet.lop schreef: ↑5 juni 2023, 01:48Denk dat ik de enige belegger hier ben die gezien word als professionele belegger .huisjetuintjefiets schreef: ↑4 juni 2023, 19:29
Ben ook de enige hier die kan genieten door zijn omvang van andere tarieven .
Ga jij mij iets leren ?
Het lukt je nog niet eens om vreemde valuta over te boeken van de ene rekening naar de andere
Is het al gelukt nu ?
Bolero is een van de duurste brokers dat je hebt in Belgie !
Als je een order plaatst voor een obligatie zie je dit in het orderboek staan er bestaat geen ander speciaal orderboek voor een andere bank of broker .
Jij verward het met de spread die je hebt op aandelen waar trouwens ook de giro in wint van Bolero .
Doe de test en je ogen zullen openen !
Koop bij Bolero iets en koop hetzelfde bij Degiro
Heb dit nog gedaan met $ aandelen .
Resultaat De giro was goedkoper
Supplementje als je het dividend kreeg was dit altijd een stuk minder ook !
Dus denk maar eens goed over wat je zegt want je kent er blijkbaar niet veel van .
Eens kijken op het internet zou zo'n domme uitspraken al moeten verhinderen .
Teveel werk ?
Je weet niet wat je zegt je hebt alleen Belgische rekeningen waarom je dan moeien ?
Iemand die spreiding wil hebben kan goedkoper zijn posities vanaf 10 k overboeken en kopen bij De giro dan dat je ze koopt bij Bolero .
Is dit reclame voor De giro nee dit is slim handelen en kosten vermijden .
Als het 100 € bespaart door ze daar te kopen en over te boeken desnoods wat kun je daarop tegen hebben ?
Uw reclame campagne doorheen uw posts valt wel erg op werk je op commissie
Zoek maar eens op welke problemen DeGiro al heeft gehad met regulator AFM:
- Onvoldoende bescherming van de belangen en rechten van klanten
- Onjuiste informatieverstrekking over het apart bewaren van beleggingen en Cash Funds
- Tekortschietend beleid omtrent onderzoeken van witwassen, behandelen van incidenten, zorgen voor compliance en het tegengaan van belangenverstrengeling