KBC lief MI Global Best of 100-1
KBC lief MI Global Best of 100-1
Graag jullie mening: tak 23 met kapitaalgarantie voor een defensieve belegger
Min 16% rendement van de 100% inventariswaarde
Max 40% van de 100% inventariswaarde
Totale kosten Max 18.64%
Instapkosten 2.50%
Jaarlijks lopende kosten: 1.14%
Looptijd 8jaar 1 maand
Alvast bedankt voor jullie mening
Min 16% rendement van de 100% inventariswaarde
Max 40% van de 100% inventariswaarde
Totale kosten Max 18.64%
Instapkosten 2.50%
Looptijd 8jaar 1 maand
Alvast bedankt voor jullie mening
Re: KBC lief MI Global Best of 100-1
Heb je het KID document gelezen?
Wat zeggen de prestatiescenario?
Wat zeggen de prestatiescenario?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: KBC life MI Global Best of 100-1
KBC zorgt vooral voor zichzelf. Ze kan er niet veel bij verliezen maar des te meer bij winnen, ten nadele van jou. De looptijd is 8 jaar. In die tijd is het rendement:
- minimum 16%: termijnrekeningen en obligaties geven meer
- maximum 40%: op een korf aandelen moet je op 8 jaar meer kunnen krijgen; alle winst die je nu meer maakt gaat naar de bank
-
- Hero Member
- Contacteer:
Op de fiche staat er dat je volgende rendementen krijgt na aftrek van kosten en als je het de volle 8 jaar bijhoud
Stress en ongunstig scenari: 1,54%
Gematigd scenario: 2,95%
Gunstig scenario: 3,94%
Stress en ongunstig scenari: 1,54%
Gematigd scenario: 2,95%
Gunstig scenario: 3,94%