Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Heb je een nieuwe kaart gekregen omdat de vorige de vervaldatum naderde? Of 'out of the blue', zonder directe aanleiding? In ben namelijk wel benieuwd hoe banken inspelen op het stopzetten van Maestro.
Ik heb zomaar uit het niets een nieuwe gekregen. Mijn vorige kaart wel nog een paar jaar geldig.
Tot nu toe niet te klagen van Keytrade.
OK, je moet al eens een enkele keer aan de lijn hangen als er iets nodig is maar hoe dikwijls moet men nog een face to face contact voor bankieren e.d.??
Vroeger bij KBC had ik jaarlijks meerdere contacten waarbij minstens tweemaal op uitnodiging van KBC zelf om beleggingen te bekijken. Daar heb ik na jaren trouwen klant (een 10-tal jaar geleden) alles wat kon weggehaald en o.a. naar Keytrade.
Bij KBC kreeg ik het gevoel dat ik hen jaren geleden 100€ gaf, op hun aangeven beleggingen gekocht en verkocht, in- en uitstapkosten betaald... en na al die jaren had ik nog steeds ... 100€. Op gegeven moment stelden zij mij voor om een belegging die vast 3.75% opbracht te verkopen (voortijdig dus ook nog uitstapkosten) want er was iets beters (met instapkosten)... maar uiteindelijk hoe goed het ook was... ze konden mij geen 3.75% garanderen. Mijn beklag gedaan en uiteindelijk zei 'de verkoper' dat ze verplicht waren die 'dure' (voor hen) beleggingen kwijt te geraken en dat (voor hen) 'beterkopere' te verkopen. Ze moesten verkopen, cijfers maken.
Bij Keytrade, transparant, geen eigen producten die ze je proberen aan te smeren. En ze betalen je voor je verrichtingen...
Ik ben tevreden.
OK, je moet al eens een enkele keer aan de lijn hangen als er iets nodig is maar hoe dikwijls moet men nog een face to face contact voor bankieren e.d.??
Vroeger bij KBC had ik jaarlijks meerdere contacten waarbij minstens tweemaal op uitnodiging van KBC zelf om beleggingen te bekijken. Daar heb ik na jaren trouwen klant (een 10-tal jaar geleden) alles wat kon weggehaald en o.a. naar Keytrade.
Bij KBC kreeg ik het gevoel dat ik hen jaren geleden 100€ gaf, op hun aangeven beleggingen gekocht en verkocht, in- en uitstapkosten betaald... en na al die jaren had ik nog steeds ... 100€. Op gegeven moment stelden zij mij voor om een belegging die vast 3.75% opbracht te verkopen (voortijdig dus ook nog uitstapkosten) want er was iets beters (met instapkosten)... maar uiteindelijk hoe goed het ook was... ze konden mij geen 3.75% garanderen. Mijn beklag gedaan en uiteindelijk zei 'de verkoper' dat ze verplicht waren die 'dure' (voor hen) beleggingen kwijt te geraken en dat (voor hen) 'beterkopere' te verkopen. Ze moesten verkopen, cijfers maken.
Bij Keytrade, transparant, geen eigen producten die ze je proberen aan te smeren. En ze betalen je voor je verrichtingen...
Ik ben tevreden.
Ik ben sinds een goed jaar klant bij Keytrade en heel tevreden, heb daarnaast ook nog Argenta om toch nog een bank met fysiek kantoor te hebben. heb enkele keer telefonisch contact gehad en telkens direct antwoorden of oplossingen gekregen. Ben ondertussen ook al in KeyPrivate ingestapt en ben met het rendement van meer dan 8% dit jaar ook best tevreden. Ook de terugbetaling van de kosten voor het verzetten van mijn effecten werd direct teruggestort desondanks de hoge kosten die Deutsche bank hiervoor aanrekende. Ook het verkrijgen van de platinum Visa kaart verliep snel en vlot.
Enig punt voor verbetering is de snelheid van de verwerking van de normale transacties/overschrijvingen die je online bij andere banken sneller vond.
Ben benieuwd of ze binnenkort ook nog zullen volgen met hogere rentes op hun spaarrekeninge.
Enig punt voor verbetering is de snelheid van de verwerking van de normale transacties/overschrijvingen die je online bij andere banken sneller vond.
Ben benieuwd of ze binnenkort ook nog zullen volgen met hogere rentes op hun spaarrekeninge.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wij hebben een gezamenlijke bij Keytrade. Bij mij heeft het weken geduurd eer ik iets kon doen. Mijn vriendin wacht al maanden. Ze kan er nog altijd niks doen.
Mijn rekening bij MeDirect was op enkele minuten geregeld. Wel zonder bankkaart. En bij ING duurde het ook maar enkele dagen voor ik mijn kaart had en aan de slag kon.
Mijn rekening bij MeDirect was op enkele minuten geregeld. Wel zonder bankkaart. En bij ING duurde het ook maar enkele dagen voor ik mijn kaart had en aan de slag kon.
Ik zie bovenaan 4 toekomstige betalingen vermeld staan op mijn Z.R. van Keytrade Bank.
1. Is van tankbeurt op 13 mei (€ 150) Het bedrag dat ik tankte is op 14 mei wel afgehouden zie ik. € 86.34
2. 3 maal geprobeerd (tevergeefs) Cola te kopen op het werk en telkens werd op het schermpje van de automaat vermeld ( geannuleerd) dus geen cola, maar er staat wel driemaal op de z.R. vermeld bij toekomstige betalingen € 1.30 ( daterend 30/05)
Hoe komt dat weet hier dat iemand en wanneer gaat dat verdwijnen?
1. Is van tankbeurt op 13 mei (€ 150) Het bedrag dat ik tankte is op 14 mei wel afgehouden zie ik. € 86.34
2. 3 maal geprobeerd (tevergeefs) Cola te kopen op het werk en telkens werd op het schermpje van de automaat vermeld ( geannuleerd) dus geen cola, maar er staat wel driemaal op de z.R. vermeld bij toekomstige betalingen € 1.30 ( daterend 30/05)
Ik zou eens naar KT bellen als ik jou was.
Of dat snel voor een oplossing zorgt : wie gaat het zeggen.
Dergelijk probleem heeft meestal te maken met reserveringen die je doet als je gaat tanken.
Er wordt dan tijdelijk een bedrag geblokkeerd van 150 euro of 300 euro.. OF het saldo van je rekening.
Die reservering en blokkering stopt normaal gezien na enkele seconden na het tanken maar soms loopt het fout.
Geen idee of het bij de ene bank meer fout gaat dan bij de andere.
Of dat snel voor een oplossing zorgt : wie gaat het zeggen.
Dergelijk probleem heeft meestal te maken met reserveringen die je doet als je gaat tanken.
Er wordt dan tijdelijk een bedrag geblokkeerd van 150 euro of 300 euro.. OF het saldo van je rekening.
Die reservering en blokkering stopt normaal gezien na enkele seconden na het tanken maar soms loopt het fout.
Geen idee of het bij de ene bank meer fout gaat dan bij de andere.
Reservaties, die worden vanzelf vrijgegeven als de betaalterminal ze niet binnen de vervaltermijn claimt. Soms loopt het mis bij het claimen, maar dan vervalt de reservatie na een tijdje.Sonja57 schreef: ↑7 juni 2023, 12:15 Ik zie bovenaan 4 toekomstige betalingen vermeld staan op mijn Z.R. van Keytrade Bank.
Van 13 mei.... Dat is toch al te lang om nog normaal te zijn he ?
Rente op uw spaarrekening "High Fidelity" bij KeyTrade stijgt vanaf 12/06/2023 naar 2,10%
Basisrente
T.e.m 11/06/23 0,40%
Vanaf 12/06/23 0,75%
Getrouwheidspremie
T.e.m. 11/06/23 0,90%
Vanaf 12/06/23 1,35%
Basisrente
T.e.m 11/06/23 0,40%
Vanaf 12/06/23 0,75%
Getrouwheidspremie
T.e.m. 11/06/23 0,90%
Vanaf 12/06/23 1,35%
-
- Full Member
- Contacteer:
En Azur stijgt ook:
Basisrente
T.e.m 11/06/23 0,60%
Vanaf 12/06/23 0,90%
Getrouwheidspremie
T.e.m. 11/06/23 0,30%
Vanaf 12/06/23 0,50%
Basisrente
T.e.m 11/06/23 0,60%
Vanaf 12/06/23 0,90%
Getrouwheidspremie
T.e.m. 11/06/23 0,30%
Vanaf 12/06/23 0,50%
Vandaag een klein stukje IWDA verkocht. Nu is mijn BEP, of APP tegenwoordig, sinds dan verkeerd. Heel erg vervelend want ik zie nu ook een totaal foutief rendement staan. Ik heb dit vorig jaar ook al eens voorgehad. Ben ik de enige?
Bij Keytrade zeiden ze vorig jaar: “geef ons de BEP en wij passen het aan voor u”. Sorry maar na 100 transacties weet ik die niet hoor… Daarvoor dient hun computerprogramma juist.
Bij Keytrade zeiden ze vorig jaar: “geef ons de BEP en wij passen het aan voor u”. Sorry maar na 100 transacties weet ik die niet hoor… Daarvoor dient hun computerprogramma juist.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Daarom dat ik al herhaaldelijk op dit forum geschreven hebt dat je best zelf alles bijhoudt.Barryke schreef: ↑13 juni 2023, 18:09 Vandaag een klein stukje IWDA verkocht. Nu is mijn BEP, of APP tegenwoordig, sinds dan verkeerd. Heel erg vervelend want ik zie nu ook een totaal foutief rendement staan. Ik heb dit vorig jaar ook al eens voorgehad. Ben ik de enige?