vakantiehuis Frankrijk huren
vakantiehuis Frankrijk huren
Ik wil een vakantiehuis in Frankrijk huren. Ik lees af en toe dat niet bestaande woningen worden verhuurd, foto's op internet niet overeenkomen met realiteit, enz....
Heeft iemand hier ervaring mee ? Welke zijn de goede verhuurplatforms ?
Heeft iemand hier ervaring mee ? Welke zijn de goede verhuurplatforms ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: vakantiehuis Frankrijk huren
1x via Micazu gehuurd en is prima verlopen.
gîtes de France https://www.gites-de-france.com/fr
Ik heb reeds diverse keren een vakantieadres in Frankrijk gehuurd, de beste ervaring heb ik met mediavacances (verhuur rechtstreeks van franse eigenaars) en inderdaad micazu is ook oké (hoofdzakelijk eigenaars uit Nederland).
AirBNB heeft me al in verschillende landen van dienst geweest, en nog nooit tegen gevallen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hoi, ik verhuur via Micazu en heb zelf al verschillende malen gehuurd via micazu
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hoi, ik verhuur via Micazu en heb zelf al verschillende malen gehuurd via micazu
-
- Newbie
- Contacteer:
Beste manier om tegenwoordig te besparen is met een grotere groep tegelijk op vakantie gaan in een huis. Op diverse websites kan je eenvoudig bijvoorbeeld een groepsaccommodatie van 30 personen huren en verdelen over 5-6 koppels met eventuele kinderen en gaan. Hiermee kan je een stuk goedkoper op vakantie gaan en heb je de gezelligheid in huis :-)
Hiervoor zijn er vele websites als groepshuizen.nl, groepen.nl en groepsaccommodaties zowel in Frankrijk als vele andere landen.
Hiervoor zijn er vele websites als groepshuizen.nl, groepen.nl en groepsaccommodaties zowel in Frankrijk als vele andere landen.
Via de grote/welbekende platformen (bvb. Airbnb) is het inderdaad uiterst betrouwbaar.
Besparingstip: probeer te polsen bij de verhuurder of het ook mogelijk om dit cash te regelen buiten het platform in.
In dat geval spaar jij de bijkomende kosten uit en de verhuurder zijn/haar commissie.
Vorige maand nog een huis kunnen huren in Kroatië aan -25% dat ik gevonden had op Airbnb.
Airbnb heeft wel enkele maatregelen om dit te proberen verhinderen (zo kan je bvb. geen telefoonnummers uitwisselen via de chat, aangezien deze gewist worden), maar mits wat creativiteit kun je dit wel omzeilen.
De verhuurder kan dit huis vervolgens 'offline' halen voor de gewenste periode.
Besparingstip: probeer te polsen bij de verhuurder of het ook mogelijk om dit cash te regelen buiten het platform in.
In dat geval spaar jij de bijkomende kosten uit en de verhuurder zijn/haar commissie.
Vorige maand nog een huis kunnen huren in Kroatië aan -25% dat ik gevonden had op Airbnb.
Airbnb heeft wel enkele maatregelen om dit te proberen verhinderen (zo kan je bvb. geen telefoonnummers uitwisselen via de chat, aangezien deze gewist worden), maar mits wat creativiteit kun je dit wel omzeilen.
De verhuurder kan dit huis vervolgens 'offline' halen voor de gewenste periode.