Rekening openen
Rekening openen
Vreemd, heb 2x geprobeerd een spaarrekening te openen, maar niet gelukt. (In afwachting) Nu zijn we al een 2tal weken verder...
Iemand nog issues?
Gr
Iemand nog issues?
Gr
Re: Rekening openen
Dat kan online in minder dan 10 minuten volgens hun website.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Online inschrijven is idd zoiets, maar op het einde had ik een melding gekregen dat mijn aanvraag in behandeling is.
Duurde wat lang, dus heb me opnieuw ingeschreven, maar nu zijn wel al 2 weken verder .
Ben nochtans geen risicoprofiel ofzo
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Id kaart kopie al bezorgd.
En gebruik de apk KopieID om kopie te maken voor en achterzijde.
Zonder Id geen rekening.
Ik begin twijfels te krijgen over de motieven.
Want als het niet lukt dan loop je met je pas een kantoor binnen en is het op 5 minuten geregeld.
Ik krijg het vermoeden dat de topic-starter niet te vertrouwen is.
Want geen enkele bank laat er zoveel tijd overheen gaan.
Loop een kantoor binnen in plaats van hier te zagen, je hebt de rekening meteen.
Want als het niet lukt dan loop je met je pas een kantoor binnen en is het op 5 minuten geregeld.
Ik krijg het vermoeden dat de topic-starter niet te vertrouwen is.
Want geen enkele bank laat er zoveel tijd overheen gaan.
Loop een kantoor binnen in plaats van hier te zagen, je hebt de rekening meteen.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Vraag is dan, welke reden heb je om bij zo'n onhandige bank een rekening te openen?
Groeten Bas.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Verhuisd naar beter topic: ervaringen-met-medirect-t30889-75.html#p585062
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 1 juli 2023, 21:42, 3 keer totaal gewijzigd.
MeDirect had vroeger een prima zoekfunctie voor fondsen. Die is verdwenen.
Hieronder de toekomstplannen van MeDirect van twee jaar geleden. Daar is nog niets van verwezenlijkt. We zullen maar denken dat ze nog anderhalf jaar tijd hebben.
Hieronder de toekomstplannen van MeDirect van twee jaar geleden. Daar is nog niets van verwezenlijkt. We zullen maar denken dat ze nog anderhalf jaar tijd hebben.
Yaris schreef: ↑27 juni 2021, 09:27 In een interview heeft Tim Rooney, de CEO van MeDirect België, de toekomstplannen voor MeDirect uit de doeken gedaan. Die zijn ambitieus. Tegen 2025 wil MeDirect België het aantal klanten vervijfvoudigen van 55.000 naar 250.000. Daartoe wil ze het volgende gaan aanbieden:
- attractieve spaarrentes
- een breed aandelenhandelsplatform in de aard van Bolero, Binck en Keytrade
- pensioen- en verzekeringsproducten van partners
- een virtuele kaart om transacties uit te voeren op een gelijkaardige manier als bij een klassieke zichtrekening waardoor klanten MeDirect als hun eerste bank kunnen gebruiken
- hypotheken