nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Hij heeft ondertussen al "sorry" gezegd.
Case closed.
Case closed.
Ik heb eens iemand "sorry" weten zeggen na een ruzie en de andere reageerde: "Hij denkt dat hij er met een "sorry" vanaf komt."
Was dat de burgemeester van Ciney?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Even erover gaan, "sorry", kon het niet laten:
Al goed dat Frank VDB de handhaving van de coronamaatregelen niet zelf moest uitvoeren of onze gezondheidszorg was helemaal onderuit gegaan.
Al goed dat Frank VDB de handhaving van de coronamaatregelen niet zelf moest uitvoeren of onze gezondheidszorg was helemaal onderuit gegaan.
Bij elke andere job zou je onmiddellijk je C4 krijgen wanneer je een handgemeen begint met een collega maar bij Vivaldi kan blijkbaar alles zolang je maar sorry zegt.
Benieuwd wat Brembos ter verdediging van minister professor Franky te zeggen heeft.
Benieuwd wat Brembos ter verdediging van minister professor Franky te zeggen heeft.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het is n.m.i. dan ook niet gewoon "een job" als werknemer en dus kan er (en hoeft er) ook geen sprake te zijn van C4, laat staan van collega's.
Mocht het niet duidelijk zijn: ik ben tegen het reduceren van een politiek mandaat tot een soort werknemer
Dat zijn ze ook niet, een minister kan gewoonweg geen C4 krijgen.EarthNvstr1 schreef: ↑23 juni 2023, 19:38Het is n.m.i. dan ook niet gewoon "een job" als werknemer en dus kan er (en hoeft er) ook geen sprake te zijn van C4, laat staan van collega's.
Mocht het niet duidelijk zijn: ik ben tegen het reduceren van een politiek mandaat tot een soort werknemer
En het zijn zeker geen werknemers: ze hebben een heel bijzonder sociaal statuut, met exuberante uittredingsvergoedingen die ze ook krijgen als ze zelf opstappen, en met pensioenen die niet gebonden zijn aan regels (zoals een plafond).
Hij heeft “sorry” gezegd … dat is zijn verdediging.
Andere mogelijke argumenten:
- ik ben een ex-communist.
- ik heb toch geen geld verbrand.
- je kan me niks doen want ik ben niet verkozen.
- …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Idd. En hopelijk blijft dat ook zo. Wie iets in die richting voorstelt of aanhangt beseft n.m.i. (edit: "niet" toegevoegd) *niet* wat die "wenst".m-peeters schreef: ↑23 juni 2023, 19:50Dat zijn ze ook niet, een minister kan gewoonweg geen C4 krijgen.EarthNvstr1 schreef: ↑23 juni 2023, 19:38 Het is n.m.i. dan ook niet gewoon "een job" als werknemer en dus kan er (en hoeft er) ook geen sprake te zijn van C4, laat staan van collega's.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 23 juni 2023, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat je ergens het woordje “niet” bent vergeten …EarthNvstr1 schreef: ↑23 juni 2023, 19:56Idd. En hopelijk blijft dat ook zo. Wie iets in die richting voorstelt of aanhangt beseft n.m.i. wat die "wenst".
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dan denk ik dat je ergens het woordje “idd” bent vergeten …
Edit: *niet* toegevoegd aan die post... mogelijks was dat de oorzaak van je reactie, my bad in that case
Edit 2: ha, dat is wat je bedoelde met 'Ik denk dat je ergens het woordje “niet” bent vergeten' ...
Edit 3: damn, die boodschap gaat wellicht verloren
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 23 juni 2023, 20:19, 3 keer totaal gewijzigd.
10 jaar geleden haalde zulke filmpjes, van vechtende politici in één of ander oosters land, het avondjournaal. Meestal sprak het nieuwsanker dan over 'ongeloof', 'verbijstering', 'trieste beelden', ...
Onze Franky kan zich nogal wa permitteren, zelle!
Onze Franky kan zich nogal wa permitteren, zelle!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De Lowie Tobback zei het al in 2000:
James, the popcorn please!
Je begint met paars en voor je het weet, eindig je bont en blauw
James, the popcorn please!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, sinds Mercator?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.