Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
tot nu toe liep die actie jaarlijks ergens tussen september en december (dat was niet altijd hetzelfde).
Het kan natuurlijk anders zijn, of niet meer gedaan worden.
Het kan natuurlijk anders zijn, of niet meer gedaan worden.
r loopt blijkbaar toch een actie, maar niet voor iedereen tegelijk.
Actievoorwaarden: https://welcome.keytradebank.be/images/ ... _50_NL.pdf
Ik kan momenteel promocodes uitdelen, voor opening rekening tot 31/08/2023.
Wie er eentje wil doet dus maar een privebericht naar me.
Let erop dat je dus een rekening moet openen (nieuwe klant) binnen de actieperiode + zelf minstens 50€ moet storten naar je eigen rekening. Vervolgens krijg je van keytrade 50€ op +- 03/09/2023 gestort (en ik ook).
Actievoorwaarden: https://welcome.keytradebank.be/images/ ... _50_NL.pdf
Ik kan momenteel promocodes uitdelen, voor opening rekening tot 31/08/2023.
Wie er eentje wil doet dus maar een privebericht naar me.
Let erop dat je dus een rekening moet openen (nieuwe klant) binnen de actieperiode + zelf minstens 50€ moet storten naar je eigen rekening. Vervolgens krijg je van keytrade 50€ op +- 03/09/2023 gestort (en ik ook).
Benieuwd Lirec of het eind dit jaar ook nog eens is
Nog enkele maandjes wachten. 50 EUR kan men ook niet zomaar snel bij elkaar sparen, ookal doet men veel verrichtingen met die kaart...
Nog enkele maandjes wachten. 50 EUR kan men ook niet zomaar snel bij elkaar sparen, ookal doet men veel verrichtingen met die kaart...
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Is deze actie bij Keytrade niet alleen voor beleggingen en niet voor de spaarrekeningen, of zie ik dit verkeerd?
Actie geld voor een geheel "nieuwe klant" bij keytrade
----
Link in voorgaande post werd afgekort blijkbaar https://welcome.keytradebank.be/images/ ... _50_NL.pdf
Alle details zie daar. In het kort:
-je moet een geheel nieuwe klant zijn (geen bestaande rekening van jou of gezamenlijk met een ander)
-een actiecode gebruiken
-voor een bepaalde datum (in mijn geval/code uiterlijk 31/08) effectief een relatie openen (dat start met zichtrekening)
-op een van je rekeningen (zicht/spaar/belegging/keyplan/...) minstens 50€ storten
=> dan krijgt de nieuwe klant + van wie de code was beiden 50€ van keytrade
Enkel te gebruiken als je van plan was bij keytrade klant te worden, bijvoorbeeld voor rente spaarboek die daar relatief hoog is. Enkel voor de 50€ om daarna weer alles af te sluiten: dan heb je veel werk/gedoe - zou ik afraden ;-)
----
Link in voorgaande post werd afgekort blijkbaar https://welcome.keytradebank.be/images/ ... _50_NL.pdf
Alle details zie daar. In het kort:
-je moet een geheel nieuwe klant zijn (geen bestaande rekening van jou of gezamenlijk met een ander)
-een actiecode gebruiken
-voor een bepaalde datum (in mijn geval/code uiterlijk 31/08) effectief een relatie openen (dat start met zichtrekening)
-op een van je rekeningen (zicht/spaar/belegging/keyplan/...) minstens 50€ storten
Enkel te gebruiken als je van plan was bij keytrade klant te worden, bijvoorbeeld voor rente spaarboek die daar relatief hoog is. Enkel voor de 50€ om daarna weer alles af te sluiten: dan heb je veel werk/gedoe - zou ik afraden ;-)
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Lirec, Bedankt voor de informatie.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
+ "Elke aanvraag tot bankrelatieopening is onderworpen aan de aanvaarding door de Bank"Lirec schreef: ↑6 juli 2023, 23:16 Alle details zie daar. In het kort:
-een actiecode gebruiken
Als je een rekening opent die je elk jaar iets opbrengt ipv "bijdragen" te moeten ophoesten, dan blijf je die toch gebruiken ? Brengt je dan elk jaar opnieuw ongeveer 50 euro op.
Er lijkt terug een actie: nieuwe rekening: 50 EUR.
https://www.keytradebank.be/nl/bankiere ... %20bovenop.
Maar deze keer is het enkel voor degene die de rekening opent, en niet voor de vriend die reclame gemaakt heeft.
Spijtige zaak, want reclamecampagnes kosten ook veel geld en vroeger lieten ze eigen klanten hiervan meegenieten (extra drive voor reclame te maken! en de beste is nog steeds mond aan mond reclame....).
Of heb ik toch over een "vriendencode" gekeken? Let me know!
https://www.keytradebank.be/nl/bankiere ... %20bovenop.
Maar deze keer is het enkel voor degene die de rekening opent, en niet voor de vriend die reclame gemaakt heeft.
Spijtige zaak, want reclamecampagnes kosten ook veel geld en vroeger lieten ze eigen klanten hiervan meegenieten (extra drive voor reclame te maken! en de beste is nog steeds mond aan mond reclame....).
Of heb ik toch over een "vriendencode" gekeken? Let me know!
Keytrade bank: 50 eur actie
Hey
Ik heb deze maand voor mijn verjaardag een mail gekregen.
Bij elke nieuwe rekening waarbij mijn code ingegeven wordt krijgen zowel meter/peter als petekind 50 eur
Voorwaarde:
1. rekening openen met code voor 1/12/2023
2. 50 eur er op zetten binnen de 2 maanden
Heb je interesse, laat het me weten. Er kunnen max. 10 personen van genieten en momenteel zijn reeds 2 personen ingeschreven.
Bij elke nieuwe rekening waarbij mijn code ingegeven wordt krijgen zowel meter/peter als petekind 50 eur
Voorwaarde:
Heb je interesse, laat het me weten. Er kunnen max. 10 personen van genieten en momenteel zijn reeds 2 personen ingeschreven.
Re: Keytrade bank: 50 eur actie
Hallo Maryline heb je nog codes over voor nieuwe petekinderen? (het lukt me niet om een PB te sturen, te nieuw)
Maryline schreef: ↑17 oktober 2023, 20:51 Hey
Voorwaarde:
Re: Keytrade bank: 50 eur actie
Hey
Ik heb je zonet een PB gestuurd
Een deeltje van de mail alvast, misschien zijn er nog wel geïnteresseerden hier?
Ik heb inderdaad nog voor enkele personen codes.
Zou je de code ook willen doorgeven voor directe vrienden? Of enkel voor jezelf?
Ik vraag dit omdat het aantal personen dat ervan kan genieten beperkt is tot 10 (de 11de: is wel fijn dat die een rekening opent, maar die krijgt er dus niets voor - die wacht dan beter nog wat).
De code kan nog 7 keer gebruikt worden. Laat me aub wel weten als je ze effectief gebruikt hebt (of één van je vrienden/familie), dat ik dus geen 11de klant maak en dus teleur stel.... (die zal wel klant worden, maar zonder de 50 EUR....).
=> de deadline is 1/12/2023 (Keytrade zet er verkeerdelijk 2024....)
Succes!
Er loopt nog een 50 euro actie vanuit Keytrade zelf tot 31/12/2023:
https://www.keytradebank.be/nl/keypack- ... inmypocket
https://www.keytradebank.be/nl/keypack- ... inmypocket
Met de meter/peter actie krijgen beide partijen 50 EUR
Dus altijd plezanter
Dus altijd plezanter