MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Hero Member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 22 dec 2008
- Contacteer:
MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Sinds wo 5/7 krijg ik steeds 'Interne fout'melding bij overschrijving tss eigen spaarrek.
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg
In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg
In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Jr. Member
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 06 jan 2009
- Contacteer:
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Heb op donderdag 6/7 twee keer na mekaar een foutmelding gekregen bij overschrijving tussen twee gereglementeerde spaarrekeningen. De derde keer op rij is het wel gelukt. Ik vermoed overbelasting van het systeem.spaarfreakje schreef: ↑9 juli 2023, 00:47 Sinds wo 5/7 krijg ik steeds 'Interne fout'melding bij overschrijving tss eigen spaarrek.
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg
In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Hier geen probleem. Zonet een overschrijving gedaan tussen twee interne rekeningen heen en terug.
Check je berichten in de beveiligde omgeving. Een tijd geleden kon ik niet beleggen omdat ik mijn gegevens niet had geüpdated. Het kan zijn dat je zo een vraag gemist hebt.
Check je berichten in de beveiligde omgeving. Een tijd geleden kon ik niet beleggen omdat ik mijn gegevens niet had geüpdated. Het kan zijn dat je zo een vraag gemist hebt.
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Hier ook problemen bij een zogenaamde opvraging van een MEspaarrekening. Via de app blokkeert het en via de site kom je op een scherm terecht om een nieuwe rekening te openen. Denk dat bepaalde wijzigingen in hun systemen niet goed getest geweest zijn.
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Ik meen dat ik dit ook ooit heb gehad.spaarfreakje schreef: ↑9 juli 2023, 00:47 Sinds wo 5/7 krijg ik steeds 'Interne fout'melding bij overschrijving tss eigen spaarrek.
Zowel via de app als op laptop via e-banking.
Zit nog iemand met dat probleem?
Ik heb bericht gestuurd naar de helpdesk maar nog steeds geen antwoord...
Zoiets mag toch geen dagen duren hé zeg
In attachm de foutmelding op e-banking (laptop).
De reden was toen dat ik het maximaal aantal overschrijvingen reeds had bereikt tussen spaarrekeningen.
De oplossing was eerst naar de zichtrekening en dan naar de spaarrekening.
Ik kon dit ook niet uit de foutmelding afleiden
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Telefoontje te kostelijk.
Precies of je stuurt alleen een bericht.
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Ik denk dat het dat is. Bij MeDirect kun je niet meer dan drie keer per jaar van dezelfde spaarrekening rechtstreeks naar een andere spaarrekening overschrijven. Welke foutmelding je dan krijgt weet ik niet meer. Ik geef toe dat hun foutmeldingen duidelijker zouden mogen zijn.
-
- Jr. Member
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 06 jan 2009
- Contacteer:
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Bij mij was overschrijding van maximaal aantal overschrijvingen niet de reden dat ik twee maal na elkaar foutmelding kreeg. Was slechts de tweede keer dit jaar dat ik overschrijving deed van Dynamic naar een andere spaarrekening (Fidelity). Drie keer na elkaar geprobeerd, de derde keer is het gelukt.Yaris schreef: ↑9 juli 2023, 13:17Ik denk dat het dat is. Bij MeDirect kun je niet meer dan drie keer per jaar van dezelfde spaarrekening rechtstreeks naar een andere spaarrekening overschrijven. Welke foutmelding je dan krijgt weet ik niet meer. Ik geef toe dat hun foutmeldingen duidelijker zouden mogen zijn.
Re: MeDirect interne fout bij overschr tss eigen spaarrek sinds wo 5/7
Driemaal is scheepsrecht.