De Beurs vandaag
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Het is heel simpel, jij als blanke man, krijgt altijd MEER, zelfs als je buurman jou benadeeld of racistisch benaderd, heb je nog steeds een hoger loon, betere kansen op zn beetje elke markt, meer vrijheid ect ect. Bepaalde groepen lopen altijd achteraan, zelfs als je die elke maand 1000€ euro netto op hun rekening bijschrift gaan die slechtere kansen, ongelijkheid en een slechtere gezondheid kennen.dave1976 schreef: ↑15 juni 2023, 05:32 Mooi gezegd kempen123. Iedereen is evenveel waard maar dus ook niet MEER.
Ofwel is het de politiek die tot het uiterste gaat om zeker niet te discrimineren tov die minderheden.
Ofwel blijven die minderheden zelf eisen stellen en willen ze hun way of life opdringen aan de meerderheid.
Ik denk dat dit land zeer verdraagzaam is tov alles en dat het tijd wordt dat dit eens een beetje gewaardeerd wordt ipv altijd maar meer te eisen.
Tot dat verschil niet meer bestaat, moet er bij dat conservatieve groepje (merendeel) deze agenda door de strot geduwd worden.
geniet van de zon!
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
De ECB loopt achter van rentestijgingen de FED zal dus vlugger verlagen. In principe (alle andere factoren buiten beschouwing) wordt de Euro dan interessanter tegenover de Dollar. Houden jullie daarmee rekening om te beleggen in een wereldwijde index, deze noteren vaak in USD? Op lange termijn speelt dit minder maar op korte termijn wil ik nog een etf bijkopen.
Off topic: iets door de strot duwen, zorgt juist voor meer weerstand.
Voor mij doet iedereen wat ie wilt, ik ben dan ook niet voor of tegen woke.
Tegenwoordig voelt het soms aan dat je je moet verantwoorden als blanke man terwijl ik daar ook niet aan kan doen dat ik zo geboren ben. Bij ons op het werk willen ze meer vrouwen aan de top (evenwichtig lijkt me ook beste) maar organiseren ze dan enkel bepaalde opleidingen voor vrouwen, dat irriteert me dan toch ook dat ik als man deze kans niet krijg.
Tegenwoordig voelt het soms aan dat je je moet verantwoorden als blanke man terwijl ik daar ook niet aan kan doen dat ik zo geboren ben. Bij ons op het werk willen ze meer vrouwen aan de top (evenwichtig lijkt me ook beste) maar organiseren ze dan enkel bepaalde opleidingen voor vrouwen, dat irriteert me dan toch ook dat ik als man deze kans niet krijg.
Laatst gewijzigd door simonvb op 15 juni 2023, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik gooi het maar in de groep:
https://trends.knack.be/geld/beleggen-2 ... omt-eraan/
Natuurlijk hoor je deze toon al vele maanden bij Trends
Maar ik neem aan dat de meeste geen strategiewijziging overwegen?
https://trends.knack.be/geld/beleggen-2 ... omt-eraan/
Natuurlijk hoor je deze toon al vele maanden bij Trends
Maar ik neem aan dat de meeste geen strategiewijziging overwegen?
Trends staat nu niet echt bekend om hun geweldige trackrecord .
Was er niet laatste een onderzoekje dat aantoonde dat de werkelijkheid een omgekeerde correlatie vertoonde met wat er op de cover van The Economist voorspeld werd?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Bwa, je moet niet al hun adviezen volgen(zo zeveren ze vaak over JET), maar in mijn geval heeft dat boekje zichzelf al in het honderdvoud terugbetaald...
Ze zijn natuurlijk heel erg Commodity-minded, maar ik volg hun hierin wel. Buiten commodities vind ik ze een pak minder eigenlijk.
Ze zijn natuurlijk heel erg Commodity-minded, maar ik volg hun hierin wel. Buiten commodities vind ik ze een pak minder eigenlijk.
Nee, daar hou ik geen rekening mee. Met hoe meer elementen je rekening houdt die de prijs van een belegging kunnen beïnvloeden hoe moeilijker beleggen wordt.
Stop dan met je als blanke man te identificeren!simonvb schreef: ↑15 juni 2023, 10:55 De ECB loopt achter van rentestijgingen de FED zal dus vlugger verlagen. In principe (alle andere factoren buiten beschouwing) wordt de Euro dan interessanter tegenover de Dollar. Houden jullie daarmee rekening om te beleggen in een wereldwijde index, deze noteren vaak in USD? Op lange termijn speelt dit minder maar op korte termijn wil ik nog een etf bijkopen.
Ik ook, koop me helemaal gek. Verkoop alles met enorme koerswinst maar laag dividend.
Er zijn gewoon zalige koopjes te doen.
De beurs is geweldig voor koopjes
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik had bijna dit topic niet meer terug gevonden.
Klein pakketje Sofina gekocht vandaag. Fingers crossed.
Klein pakketje Sofina gekocht vandaag. Fingers crossed.
Ik JD.com, Alibaba, Prosus, Kinnevik en Garrett Motion. Mijn vingers staan al krom van ze gekruisd te houden.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wie drinkt er bier in de VS? De modale Redneck Joe. Dat hadden ze toch kunnen voorzien, dat de associatie van hun merk met een transgender niet goed zou vallen bij de typische bierdrinker ?
Sommige mensen gaan zo op in hun woke-zijn dat ze de realiteit wel eens uit het oog durven verliezen. En dat is dat transgenderisme al bij al een marginaal fenomeen blijft waar de meeste mensen hun bedenkingen bij hebben. En al zeker bierdrinkers, dat zijn typisch witte mannen van middelbare leeftijd.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Dan veranderen ze best de titel van Miss Nederland naar "persoon met een v..... en b...... Nederland"
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: