De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik vraag me af hoe de beurs hier morgen op zal reageren
Misschien wel -20% ineens.
Want daar ging dit topic toch over, he?
Misschien wel -20% ineens.
Want daar ging dit topic toch over, he?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dan zou ik nog eens durven bijkopen.
Hoezo?
Het consumentenvertrouwen zal instorten hierdoor, waardoor de bedrijfsresultaten hieronder zullen lijden.
Ook het algemeen vertrouwen in instellingen stort in, beleggers zullen vluchten naar goud.
Dus ik zou niet bijkopen, dit zal het begin zijn van een zware crash die jaren zal aanhouden (of toch tot er een nieuwe miss wordt gekozen )
Het consumentenvertrouwen zal instorten hierdoor, waardoor de bedrijfsresultaten hieronder zullen lijden.
Ook het algemeen vertrouwen in instellingen stort in, beleggers zullen vluchten naar goud.
Dus ik zou niet bijkopen, dit zal het begin zijn van een zware crash die jaren zal aanhouden (of toch tot er een nieuwe miss wordt gekozen )
Elke draad kan hier over om het even wat gaan eigenlijk. De titels geven hooguit nog een indicatie over de inhoud.
Lastig voor mensen die niet eindeloos de tijd hebben.
Lastig voor mensen die niet eindeloos de tijd hebben.
Al apprecieer ik de eeuwige vrolijke noot van Aerolla wel .
Er zullen meer gevolgen komen zoals we al in de sport gezien hebben. Mag een omgebouwde man meedoen in de vrouwsport bv? Mag een transgender man zomaar de vrouwentoiletten binnenlopen.
Op mijn werk zijn ze alvast gewone toiletten aan het ombouw naar X-toiletten.
Op mijn werk zijn ze alvast gewone toiletten aan het ombouw naar X-toiletten.
Ik wil wel zeggen dat ik me vrouw voel en in de vrouwenkleedkamer van het zwembad of de fitness binnen lopen. Zo zie je ook nog eens wat.
Een trans vrouw mag de toegang tot het vrouwentoilet niet ontzegd worden, zo heeft het College voor de Rechten van de Mens deze week geoordeeld.“Transgender mensen discrimineren is verboden, en deze uitspraak laat daar geen twijfel over bestaan.”
Ik zou het toch niet proberen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Even off topic maar hoe vinden jullie hoe de beurs het doet vandaag?
grappige mechelaar, hoe is vragen hoe de beurs het vandaag doet, volgens jou off-topic in het forumgedeelte: "De Beurs Vandaag" ??Maneblusser schreef: ↑10 juli 2023, 12:13 Even off topic maar hoe vinden jullie hoe de beurs het doet vandaag?
Desalniettemin, de beurs doet vandaag wat die goed doet, beetje stijgen en beetje dalen. Op lange termijn komt het wel goed
-
- Full Member
- Contacteer:
Attent Boogje, de ironie van mijn bericht is u blijkbaar wat ontgaan. Desalniettemin bedankt voor uw on topic reactie.
Het lijkt wel of de laatste maanden er voor beleggers nog maar 1 economische indicator is: de rente
Al de rest maakt precies niet meer uit
Al de rest maakt precies niet meer uit
Wat moet je dan zeggen van Colruyt, Areolla? Heeft momenteel een mooie waarde om van de beurs te halen.
Wat je daar ziet zou wel eens heel erg kunnen tegenvallen.
Maar goed, ik denk dat vrouwen prima in staat zijn om zelf te oordelen wie er in de kleedkamers thuis hoort en wie niet. Grappig dat mannen zich weer opwerpen als de beschermer van die arme wijfjes.
Voor mij is een transvrouw welkom bij de dames als ze zich daar meer op haar gemak voelt dan in de mannenkleedkamers. Vanaf dat punt zullen we wel zien of ze ook welkom blijft. Vrouwen kunnen dit perfect zelf regelen hoor.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."