Ebay automatisch bieden.
Ebay automatisch bieden.
Waar kan je een gratis programma vinden waarmee je een bod kan doen op een Ebay item tijdens de laatste seconden ?
Heeft iemand positieve ervaringen met dergelijke programma's en is er eentje dat aan te bevelen is ?
Heeft iemand positieve ervaringen met dergelijke programma's en is er eentje dat aan te bevelen is ?
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Re: Ebay automatisch bieden.
weet wel dat als je een bod doet,en er niemand bovenbied, je gehouden bent tot aankoop. Zo is er onlangs iemand geweest die veroordeeld werd door de rechtbank. Hij had geboden op een boot, niemand ging hoger, en hij heeft de boot uiteindelijk moeten betalen+alle kosten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
http://hammersnipe.auctionstealer.com/home.cfm
3 gratis veilingen per week, onbeperkt aantal als je betaald. Gebruik dit al jaren.
3 gratis veilingen per week, onbeperkt aantal als je betaald. Gebruik dit al jaren.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Dat lijkt me niet meer dan normaal bij een verkoop per opbod. Anders is het een Mickey-mouse markt: stel je voor dat pakweg de openbare verkoop van woningen zo zou verlopen, vrolijk tegen elkaar opbieden en als je dan uiteindelijk het hoogste bod hebt doodleuk zeggen dat het maar om te lachen was => klappen gegarandeerd !ludo schreef: weet wel dat als je een bod doet,en er niemand bovenbied, je gehouden bent tot aankoop. Zo is er onlangs iemand geweest die veroordeeld werd door de rechtbank. Hij had geboden op een boot, niemand ging hoger, en hij heeft de boot uiteindelijk moeten betalen+alle kosten.
Enjoy the party, but dance near the door
waarom is dat nodig? Als je gewoon je maximumbedrag instelt dat je er maximum aan wilt geven heb je dat probleem toch niet? Onder het maximumbedrag heb je het item altijd aan de minimumprijs net boven het hoogste bod van de anderen en boven het maximumbedrag, tja dan is het te duur.Stier schreef: Waar kan je een gratis programma vinden waarmee je een bod kan doen op een Ebay item tijdens de laatste seconden ?
Waarom is het nodig ? Omdat blijkbaar iedereen ofwel zoiets gebruikt ofwel zit te wachten tot op de laatste seconden om een bod uit te brengen.Maarten schreef:Waarom is dat nodig? Als je gewoon je maximumbedrag instelt dat je er maximum aan wilt geven heb je dat probleem toch niet? Onder het maximumbedrag heb je het item altijd aan de minimumprijs net boven het hoogste bod van de anderen en boven het maximumbedrag, tja dan is het te duur.Stier schreef: Waar kan je een gratis programma vinden waarmee je een bod kan doen op een Ebay item tijdens de laatste seconden ?
Als je pas tijdens de laatste seconden je maximum prijs opgeeft is de kans groter dat je het item aan een lagere prijs kan binnenslepen. Omdat blijkbaar de grote hoop pas de laatste seconden hun echte bod plaatsen heb je kans dat andere te laat zijn op je te overbieden.
Ik vind het ook vrij absurd maar omdat bijna iedereen het gebruikt ben je quasi genoodzaakt om dezelfde strategie te gebruiken om je broek niet te scheuren of deals te missen.
Laatst gewijzigd door Stier op 14 november 2009, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Sniper strategie in het vakjargon
Wat stier zegt, klopt spijtig genoeg volledig. Ken iemand die professioneel dingen koopt en verkoopt op ebay en die gebruikt ook zo'n tools.Stier schreef:Waarom is het nodig ? Omdat blijkbaar iedereen ofwel zoiets gebruikt ofwel zit ze te wachten tot op de laatste seconden om hun bod uit te brengen.Maarten schreef:
waarom is dat nodig? Als je gewoon je maximumbedrag instelt dat je er maximum aan wilt geven heb je dat probleem toch niet? Onder het maximumbedrag heb je het item altijd aan de minimumprijs net boven het hoogste bod van de anderen en boven het maximumbedrag, tja dan is het te duur.
Als je pas tijdens de laatste seconden je maximum prijs opgeeft is de kans groter dat je het item aan een lagere prijs kan binnenslepen. Omdat blijkbaar de grote hoop pas de laatste seconden hun echte bod plaatsen heb je kans dat andere te laat zijn op je te overbieden.
Ik vind het ook vrij absurd maar omdat bijna iedereen het gebruikt ben je quasi genoodzaakt om dezelfde strategie te gebruiken om je broek niet te scheuren of deals te missen.
Zal proberen om los te peuteren wat hij gebruikt, maar kan niks beloven.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Wat stier zegt, klopt spijtig genoeg volledig. Ken iemand die professioneel dingen koopt en verkoopt op ebay en die gebruikt ook zo'n tools.cp1234 schreef:Stier schreef:
Waarom is het nodig ? Omdat blijkbaar iedereen ofwel zoiets gebruikt ofwel zit ze te wachten tot op de laatste seconden om hun bod uit te brengen.
Lees: inspelen op tekortkomingen van de markt...
Inderdaad, ik kan mij best voorstellen dat deze praktijk zeer veel voorkomt. Ik heb nog maar een 5-tal keer geboden op producten op ebay. Van die 5 biedingen zijn er maar 2 waar ik de hoogste bieder was. Bij de andere 3 was er net voor het afsluiten van de bieding het minimum hoger geboden. Het is al een jaar geleden dat ik nog iets geboden heb op ebay, maar ik kan mij wel voorstellen dat het er niet beter op geworden is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Na enkele slechte ervaringen op ebay ben ik er al jaren geleden van afgestapt.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Iets zegt me dat er eens 'n tijdje terug 'n CD of 'n DVD bij 'n computermagazine zat (ik denk Netwerk) dat speciaal die speciale "bied"-software heeft toegelicht. Ik geloof dat de software op die DVD (of CD) stond. De werking stond in 'n artikel beschreven... Misschien eens horen bij zo'n verzamelfreak van die magazines.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 15 november 2009, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb een vraagje over ebay en zet het hier maar even neer omdat ik bij deze dan geen nieuwe thread hoeft te openen ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Ik heb nog geen ervaring met ebay, maar zou iets willen kopen in Engeland. Het bedrag is uitgedrukt in de lokale munt (GBP).
Mijn vraag is nu, hoe kan ik iets kopen in een andere munt (met paypal)?
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Ik heb nog geen ervaring met ebay, maar zou iets willen kopen in Engeland. Het bedrag is uitgedrukt in de lokale munt (GBP).
Mijn vraag is nu, hoe kan ik iets kopen in een andere munt (met paypal)?
Paypal, waar een kredietkaart aan gekoppeld is, is het gemakkelijkste. Ik denk ook dat de wisselkoers altijd dik ok zit.jawadde001 schreef: hoe kan ik iets kopen in een andere munt (met paypal)?
Meer info over Paypal.
vaganzza[at]spaargids[punt]be