Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Weken voor de start van de Giro werd er al over gespeculeerd: Stel dat je alle renners elke dag gaat testen, hoeveel gaan er Rome halen? En hoeveel van de positief-getestten zouden er echt ziek ziijn? Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat Remco iets veinst.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het is uiteraard hineininterpretierung, maar als je naar die foto van na de tijdrit kijkt, dan ziet Evenepoel er wel echt mottig uit.
Wat ook raar is:
ofwel ben je echt bang van het virus, dan doe je veel testen en draag je continu mondmaskers
ofwel ben je niet bang, dan laat je je niet testen en draag je geen mondmasker.
Maar nu is het iets tussen de twee, en dan nog de slechtste combinatie.
Wat ook raar is:
ofwel ben je echt bang van het virus, dan doe je veel testen en draag je continu mondmaskers
ofwel ben je niet bang, dan laat je je niet testen en draag je geen mondmasker.
Maar nu is het iets tussen de twee, en dan nog de slechtste combinatie.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Full Member
- Contacteer:
Nee, om problemen te voorkomen.Charlesvdw schreef: ↑15 mei 2023, 20:28 Eigenlijk raar dat die wielrenners zichzelf testen. Da's om problemen vragen.
Remember Colbrelli, die zijn fiets hangt aan de haak.
Dus iedereen die vandaag start met covid in zijn lijf ( wetende of niet) is een 'Colbrelli'? Indien ja, dan moet elke renner elke dag getest en bij positief resultaat uit de Giro gezet worden. Nu is het vlees noch vis zoals Charel schrijft.
Ik heb een nieuw woord geleerd, bedankt
-
- Full Member
- Contacteer:
Zeg ik dat ?
Renners testen zich om geen 'Colbrelli' te worden. Als er kans bestaat dat ze een 'Colbrelli' worden als ze verder rijden met covid in hun lijf dan is het (op dit moment) nog hun keuze (of die van de ploegdokter of de chef van de ploeg) om al of niet verder te rijden.
Er is een tijd geweest dat renners verplicht moesten stoppen van de organisatie, nu is hun verantwoordelijkheid om te beslissen of ze verder rijden of niet, de merendeel wil geen 'Colbrelli' worden en stappen af.
Ook zo in het "gewone" leven, er zijn er die gaan werken met 40° graden koorts (en intussen anderen besmetten maar dat is een ander verhaal/discussie) en er zijn er die thuis uitzieken, ook daar is het "mossel noch vis" (of "vlees noch vis").
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Met al die nieuwe Covidgevallen...
Zouden ze nu echt niet denken "we hadden beter een Covidparty gehouden aan het einde van het vorig seizoen om het allemaal te krijgen" ?
Zouden ze nu echt niet denken "we hadden beter een Covidparty gehouden aan het einde van het vorig seizoen om het allemaal te krijgen" ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zo zie je maar. Terwijl ik meende dat een woord als hineininterpretierung tot de standaard Vlaamse woordenschat behoorde, heb ik ondertussen moeten googelen wat een Colbrelli is
En zo is het altijd wat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
https://www.hln.be/binnenland/vandenbro ... ~a47e2c0c/
Hij kan misschien de server waar de mails opstaan verbranden.
Hij kan misschien de server waar de mails opstaan verbranden.
Typische reactie van iemand die iets te verbergen heeft.
De beerput mag niet open van Frankie pyromaan.
We zouden nogal ogen trekken .
De beerput mag niet open van Frankie pyromaan.
We zouden nogal ogen trekken .
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben er al die tijd van gespaard gebleven, maar heb nu toch prijs. Al een paar dagen hoofdpijn en extreme vermoeidheid. Covid was echt het laatste waar ik aan dacht. Je hoort er nog amper iets over. Gisteren gemerkt dat ik geen geuren meer waarneem en dan toch maar een zelftest gedaan...
Suckt wel, want met dit weer zit ik toch liever op mijn fiets. Maar daar ben ik nu veel te moe voor.
Suckt wel, want met dit weer zit ik toch liever op mijn fiets. Maar daar ben ik nu veel te moe voor.
Veel beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf. Ik heb het vorig jaar in september gehad en het heeft ongeveer een weekje geduurd.
Begin vorige week ook alle symptomen gehad, keelpijn, snot, hoofdpijn en hoest. De vermoeidheid viel gelukkig mee, eerste zelftest was wel negatief.
Veel beterschap
Veel beterschap
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik ken ook een paar mensen die het momenteel hebben, blijkbaar weer een nieuw golfje.
het is goed dat covid voorbij is en dat je nu kunt reizen.Ik hou erg van reizen en in covid was het een hele kwelling voor mij om thuis te zitten zonder de mogelijkheid om zelfs maar naar een naburige stad te gaan. Het was toen erg deprimerend, er was zelfs al een soort depressie begonnen. Dus ik ben heel blij dat dit allemaal voorbij is en ik eindelijk een paar weken vrij kan nemen en de route reisroutes.be van dit artikel kan volgen. Ik heb het zo gemist dus nu ga ik feesten en met volle teugen reizen
Laatst gewijzigd door catolingh op 13 juli 2023, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.