Keyplan promotiecode
TIP
Re: Keyplan promotiecode
dat is boven het pensioenplafond.
Er is nog een tijd geweest dat .................. verboden was op paargids.
Dat vind ik wel grappig: KNIP
Wat is ernu weer verkeerd aan een algemene PDF van actievoorwaarden?
Dat is gewoon het document dat voor iedereen geld, er is geen code op te vinden van iemand persoonljk

-----
Daar zou @paul dan ook kunnen nalezen dat de "peter" van de code maximaal 10x de 50EUR kan krijgen

Ik informeerde dat er toch een actie loopt, de voorwaarden erbij, zonder mijn code, met vermelding dat je daarvoor een PB kan doen.
Dat is niet leuren/verkopen/.........
----
In mijn account vond ik niet terug (buiten de member-gets-member actie van eind 2022). Bij mij kreeg ik gewoon een mail erover van keytrade. Ofwel doen ze het maar selectief, ofwel krijgt iedereen deze mail begin van de maand waarin hij verjaart.
Laatst gewijzigd door Lirec op 13 juli 2023, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
De actie werkt overigens wel degelijk: ik kreeg, als "peter" zonet enkele keren 50 gestort op de mijn keyplan.
De betreffende "petekinderen" kregen dus ook 50 (maar dan allicht op de zichrekening).
Oproep aan spaargids: berichten over acties & de betreffende voorwaarden,.... zouden gerust mogen in een draadje. Dat de eigenlijk code (of link met code erin) per PB moet is wel logisch. Het is win-win voor de poster & gebruiker op die wijze.
De betreffende "petekinderen" kregen dus ook 50 (maar dan allicht op de zichrekening).
Oproep aan spaargids: berichten over acties & de betreffende voorwaarden,.... zouden gerust mogen in een draadje. Dat de eigenlijk code (of link met code erin) per PB moet is wel logisch. Het is win-win voor de poster & gebruiker op die wijze.
Mijn beurt om 50€ uit te delen aan mensen die eraan denken klant te worden bij Keytrade (verjaardagsactie). Andersom krijg ik dan 50€ gestort op mijn Keyplan. Dus bij interesse -> stuur een PB. Dan stuur ik je de link met alle info om 50€ op je toekomstige Keytrade zichtrekening gestort te krijgen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ach ja 

1 jaartje gepasseerd => dus ik kreeg weer een code toegestuurd
50€ gratis van keytrade op voorwaarden:
- nieuwe klant die een rekening opent via een link (ofwel door een code in te vullen)
- je stort zelf minimum 50 naar je rekening
- dat gebeurd uiterlijk 01/09/2024
Full disclosure: ook de eigenaar van de link (ik dus) krijgt 50€ dan => beide partijen varen er dus wel bij.
Link en code te verkijgen via PB voor wie wenst.
50€ gratis van keytrade op voorwaarden:
- nieuwe klant die een rekening opent via een link (ofwel door een code in te vullen)
- je stort zelf minimum 50 naar je rekening
- dat gebeurd uiterlijk 01/09/2024
Full disclosure: ook de eigenaar van de link (ik dus) krijgt 50€ dan => beide partijen varen er dus wel bij.
Link en code te verkijgen via PB voor wie wenst.
-
- Full Member
- Contacteer:
als ge mij 45 eur stort eerst van uw mogelijkse premie kunnen we verder spreken. Daarna zal ik dan overwegen om al dan niet een rekening te openen zodat jij toch 5 eur kan ontvangen.
Stuur maar pb voor verder af te spreken.
Stuur maar pb voor verder af te spreken.
Bedankt voor je zeer nuttige reactie. 
Het is niet omdat jij er niets aan hebt dat dit zo is voor alle spaargidsers.
Zo sstaan ze zeer hoog inzake totale rente op spaarrek zonder maandelijks maxbedrag: https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Voorwaarden en full disclosure zijn aanwezig.
Code of link is niet in het topic geplaatst dus forumregels gerespecteerd.
Ik snap je probleem dus niet...

Het is niet omdat jij er niets aan hebt dat dit zo is voor alle spaargidsers.
Zo sstaan ze zeer hoog inzake totale rente op spaarrek zonder maandelijks maxbedrag: https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Voorwaarden en full disclosure zijn aanwezig.
Code of link is niet in het topic geplaatst dus forumregels gerespecteerd.
Ik snap je probleem dus niet...