Poll: e-depo
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Poll: e-depo
Iets meer keuze ...
Re: Poll: e-depo
Ik heb gedeponeerd en een maand later weer uitgestapt en overgeheveld naar een beter alternatief
Dus heb ik optie 4 aangeklikt wat het dichtste mijn situatie benaderd.
Dus heb ik optie 4 aangeklikt wat het dichtste mijn situatie benaderd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens mij kan je de tevredenheid over de e-DEPO best analyseren bij wie ingetekend heeft.
Om 'het gevoel van opgelicht te zijn' te quantificeren is dus enkel optie 1 tem 3 significant.
Dat komt neer op 73,9%
Om 'het gevoel van opgelicht te zijn' te quantificeren is dus enkel optie 1 tem 3 significant.
Dat komt neer op 73,9%
Zit bij wijze van vastgebonden daar ik een jaar moet uitdoen anders heeft mijn kapitaal niet opgebracht. Ben helft al gepasseerd. Nog 5 maand. Dan zoeken naar bank die meer biedt. Triestige zaak, maar uiteindelijk brengt e-depo wel nog meer op dan mijn vaste bank. Is toch nog een troost… Beter iets dan bijna niets. Maar blijven bij e-depo? Denk het niet. Of er zal veel moeten veranderen.
Wie een depositorekening opende wist van bij het begin dat hij een jaar vast zat.
Hallo,
Ik zit bij DB en had het een leuk bedrag op hun zichtrekening staan; Met pensioensparen en een paar duizend euro op hun spaarrekening kwam ik net boven de 50.000€ en hoefde dus geen kosten te betalen (5,50€ per maand?). Wat leverede hun rente op de spaarrekening op? 0,1%...
Nu heb ik 40.000€ op e-depo gestort. OK, er is meer rente te krijgen, maar dan moet je weer bij een andere bank klant worden.
Mijn vrouw is bang om geld vast te zetten. We hebben maar 1,75€ netto rente en ik moet nu 5,50€ kosten per maand betalen, maar de e-depo rekening vergoedt dit meer dan voldoende. En ik heb de veiligheid dat als ik dringend geld nodig heb, ik toch snel een gedeelte kan terug vragen.
Ik zit bij DB en had het een leuk bedrag op hun zichtrekening staan; Met pensioensparen en een paar duizend euro op hun spaarrekening kwam ik net boven de 50.000€ en hoefde dus geen kosten te betalen (5,50€ per maand?). Wat leverede hun rente op de spaarrekening op? 0,1%...
Nu heb ik 40.000€ op e-depo gestort. OK, er is meer rente te krijgen, maar dan moet je weer bij een andere bank klant worden.
Mijn vrouw is bang om geld vast te zetten. We hebben maar 1,75€ netto rente en ik moet nu 5,50€ kosten per maand betalen, maar de e-depo rekening vergoedt dit meer dan voldoende. En ik heb de veiligheid dat als ik dringend geld nodig heb, ik toch snel een gedeelte kan terug vragen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Klopt, maar men woog dat risico af tegen de manier waarop de rente werd berekend. En dat laatste veranderde.
Men wist dat de rente kon veranderen, maar men kende wel de manier WAAROP de rente werd berekend. Men kon die kennis dus afwegen tegen het feit dat men een jaar vast zat en dan de beoordeling maken of dat het waard was.
Maar nu is de manier van renteberekening veranderd en dat was m.i. geen inschatbaar risico.