Wat is jouw nettovermogen?
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Re: Wat is jouw nettovermogen?
Als er wordt verondersteld dat op een financieel forum evenveel wordt 'gelogen' of 'overdreven' dan op de onnozele facebook: wat is dan de zin van een poll te starten over het netto vermogen?
Dat alles met een korrel zout te nemen is mag dan de boodschap zijn, of mogen we er niets van geloven?
Dat alles met een korrel zout te nemen is mag dan de boodschap zijn, of mogen we er niets van geloven?
Maar een poll is toch anoniem?
(in tegenstelling tot facebook)
Sorry, maar als je hierop liegt, ben je gewoon achterlijk, zonder enige nuance.
(in tegenstelling tot facebook)
Sorry, maar als je hierop liegt, ben je gewoon achterlijk, zonder enige nuance.
Inderdaad. Als je al liegt in een anonieme poll ben je echt wel het toppunt van zieligheid.
Topic past beter in subforum kroeg
-
- Verbannen Gebruiker
Wees er maar zeker van dat de resultaten met een serieuze korrel zout dienen te worden genomen.
-
- Verbannen Gebruiker
@moderator
Ik heb deze poll opgestart met een ernstig doel.
Maar aangezien het een kroegdiscussie geworden is, en sommigen er een zootje van hebben gemaakt in hun antwoorden, heeft deze poll geen enkele zin meer.
Kunt u dit onderwerp verwijderen?
Met dank.
Maar aangezien het een kroegdiscussie geworden is, en sommigen er een zootje van hebben gemaakt in hun antwoorden, heeft deze poll geen enkele zin meer.
Met dank.
Wel, ik stem dus NIET. En dat is mijn recht, warvoor ik mij zelf niet hoef te verantwoorden. En ik ben ook niet zo dom om ervan uit te gaan dat wie wel antwoordt dat ook eerlijk doet. Als jij conclusies wilt trekken op basis van dergelijke poll... ga je gang. Ik zeg alleen dat het wel eens de verkeerde zouden kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door Gudrun op 14 juli 2023, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Ok. waarom post je dit eigenlijk?Gudrun schreef: ↑14 juli 2023, 13:51
Wel, ik stem dus NIET. En dat is mijn recht, warvoor ik mij zelf niet hoef te verantwoorden. En ik ben ook niet zo dom om ervan uit te gaan dat wie wel antwoordt dat ook eerlijk doet. Als jij conclusies zilt trekken op basis van dergelijke poll... ga je gang. Ik zeg alleen dat het wel eens de verkeerde zouden kunnen zijn.
Stap jij ook een restaurant binnen om te komen zeggen dat je thuis gaat eten deze avond?
Je hebt toch echt vreemde mensen op deze wereld...
Dat is eigenlijk het enige wat ik ook wilde duidelijk maken, op gevaar van eigen leven
Omdat ik ter verantwoording geroepen wordt.
Als ik de kakkerlakken op de muur zie kruipen: ja.
Tot die conclusie kwam ik al een hele tijd geleden.
-
- Verbannen Gebruiker
@moderatorhuisjetuintjefiets schreef: ↑14 juli 2023, 13:38 @moderator
Met dank.
Uw tussenkomst is echt nodig.
Figuren als Gudrun verpesten de hele boel.
Met dank.
Het spijt me dat jullie vinden dat ik de boel verpest, dat was helemaal niet de bedoeling. Ik zal mijzelf uit dit topic verwijderen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Net zoals iedereen voor zichzelf uitmaakt of die deelneemt aan een poll, kan iedereen voor zichzelf uitmaken welke waarde die hecht aan de resultaten van een poll.
Zo ook maakt iedereen voor zichzelf uit of die iets post in een topic of waarop die wel/niet reageert.
Een kritische noot plaatsen bij de waarde van een poll lijkt me echter niet "de boel verpesten".
Zo ook maakt iedereen voor zichzelf uit of die iets post in een topic of waarop die wel/niet reageert.
Een kritische noot plaatsen bij de waarde van een poll lijkt me echter niet "de boel verpesten".
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad.Aerolla schreef: ↑14 juli 2023, 13:09 Het gaat niet om jou, een poll dient om een idee te hebben van een groep.
het maakt niet uit of die 10M € eigendom is van x, y of z.
Dus je antwoordt juist en zo krijgen we samen een beeld van een groep, en kunnen we eventueel conclusies trekken op basis van die gegevens. Wie er wat stemt maakt niet uit, zolang iedereen eerlijk is, je hoeft niet te zeggen op wat je stemt