Rentevoeten blijven stijgen. Wat is uw voorkeurstermijn?
TIP
Re: Rentevoeten blijven stijgen. Wat is uw voorkeurstermijn?
Bij BNP moet ik vantevoor opbellen of op kantoor precies zeggen welke termijn en voor welke bedrag ik intekenen wil, zodat de medewerker de hoofdkantoor een toestemming (??) kan vragen. En pas daarnar afspraak op kantoor om in te tekenen. Mag niet op afstand. En geen automatische verlenging mogelijk . Een echte gedoe.huisjetuintjefiets schreef: ↑15 juli 2023, 20:05DB niet. Rentevoeten staan open op hun website. Geen discussie, geen gedoe. Geen vervelend personeel dat doet alsof je komt bedelen als je een termijnrekening wilt. Geen pesterijen dat je naar het kantoor moet en daar dan een hoop gedoe.Orakel van Brakel schreef: ↑15 juli 2023, 19:26 In elk kantoor maken ze u iets anders wijs. Het is echt een gedoe met die termijnrekeningen.
Bij BNP ben ik ook goed behandeld. Geen vervelend gedoe. Telefonisch afspraken gemaakt, wat ik wou op welke termijn en welk bedrag. Ik moest wel op het kantoor tekenen maar zonder poespas.
Vroeger was Belfius ook goed: alles via internet (alleen de rentevoeten waren niet zo goed als b.v. bij NG of DB). Maar the dream is over. Moet nu op kantoor.
Mijn beperkt aantal aandelen buiten beschouwing gelaten, zit ik enkel met obligaties die vervallen in 2024 en 2025.
Termijnrekeningen worden niet behandeld als beleggingen maar als staatsgeheimen! 

Iemand kennis van de huidige rente bij BNP?
DB-rentevoeten licht gedaald ten opzichte van vorige week
Hetzelfde bij Belfius.
Hetzelfde bij Belfius.