Kbc bolero crowdfunding
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Kbc bolero crowdfunding
De praktijkEarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2023, 14:14Daar denken ze zelf nochthans anders over als je hun eigen website mag geloven.
https://crowdfunding.bolero.be/nl/meer- ... vesteerderOntvang regelmatige updates over nieuwe investeringsopportuniteiten en uw lopende beleggingen.
Hun communicatie als het misloopt
Wij contacteren Deminor.
Paar weken later Deminor kan niks doen
Vis daarna maar zelf uit hoe claim via regsol in te dienen.
Kbc zou dit na toestemming klant ook wel mogen indienen me dunkt voor alle betrokkenen.
Commissie van plaatsing is binnen en trek uw plan.
Doen zelfs geen opvolging van wan betaling, een rood kruisje plaatsen kan ik zelf ook of die rode kruisjes dan kloppen .......
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja ...
https://crowdfunding.bolero.be/nl/tusse ... n-emittentAls Deminor en de ondernemer niet tot een akkoord kunnen komen, kan Deminor, voor zover daar voldoende gronden voor bestaan, aan de investeerders voorstellen om toe te treden tot een collectieve actie om hun belangen te vrijwaren en een maximaal deel van hun investering terug te vorderen. Dit zal dan een afzonderlijk mandaat vereisen tussen de investeerders en Deminor.
Nu goed, communicatie is ook nog iets anders dan het afhandelen van problemen met een dossier natuurlijk.
Als ze melden dat ze een dossier doorgeven aan Deminor wegens wanbetaling, dan lijkt me dat idd. voldoende als communicatie.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Volgens anderen informeren ze blijkbaar toch ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Algemene voorwaarden:
https://crowdfunding.bolero.be/uploads/ ... 211004.pdf
3.3
4.12
11.6
Eigenlijk staat er dus in hun algemene voorwaarden dat Bolero zich *niet* bezighoudt met dossiers die in gebreke blijven.
De tussenkomst van Deminor is dus eigenlijk al een "extra'tje" wat ze niet hoeven te doen.
https://crowdfunding.bolero.be/uploads/ ... 211004.pdf
3.3
4.12
11.6
Eigenlijk staat er dus in hun algemene voorwaarden dat Bolero zich *niet* bezighoudt met dossiers die in gebreke blijven.
De tussenkomst van Deminor is dus eigenlijk al een "extra'tje" wat ze niet hoeven te doen.
Misschien eerst nog wat debacles meemaken voor het besef komt dat risico crowdfunding niet te vergelijken is met termijnrekeningburgundy schreef: ↑29 juli 2023, 13:58Lullen geen probleem he en niet weten waar het over gaat. (doe maar verder met termijn rekeningen)
Kbc is een van mijn mijn crowdfund providers.
En nooit opgeschept over hoge rendementen bij Kbc.
En over debacles het is toevallig altijd hier ter lande.
En kbc medewerkers lezen bovenstaande niet graag.
Maar ja, als je niet weet waar je over praat lul maar verder.
Trouwens die laatste post over problemen was geen posting van mij.
Waar geschreven dat risico niet groter is dan termijn.
Maar stop dan ook met klagen over de kleine opbrengst op termijn en spaarrekeningen.
En bij mijn crowdfunding staat niet alles op een paard. Wel over veel pony's.
Maar ja, de meesten starten met iets en weten niet waar ze aan beginnen, rap rap rap centen ergens insteken.
Heb tijd en alvorens te investeren kan soms maanden duren. dus niet rap rap.
Dus omdat crowdfunding meer opbrengt (tenminste als het zonder debacles blijft) moet men volgens burgundy maar zwijgen over de termijn en spaarrentes? Nog een keer, crowdfunding is niet te vergelijken met een spaarboekje of termijnrekening, wel met bv high risk obligaties.
Jaja en toch nog debacles meemaken en dan de schuld op KBC steken héburgundy schreef: ↑30 juli 2023, 09:38 En bij mijn crowdfunding staat niet alles op een paard. Wel over veel pony's.
Maar ja, de meesten starten met iets en weten niet waar ze aan beginnen, rap rap rap centen ergens insteken.
Heb tijd en alvorens te investeren kan soms maanden duren. dus niet rap rap.
De schuld op KBC neen hoor enkel kritiek dat ze hun klanten in de steek laten.
Regsol is voor mij geen probleem, maar voor de meesten wel en daar gaat het over.(klanten in de steek laten)
Op buitenlandse platformen gaat men achter uw centen aan.
Maar Klein verschil.
En uw pb gelezen weinig commentaar blijkbaar.
Of zouden dat allemaal uilen zijn? Je zal de uil wel kennen zeker.
Oordelen negatief doen zonder de klepel weten te hangen.
Beter eerst de voorwaarden van KBC lezen in plaats van kritiek te geven over klanten in de steek laten.burgundy schreef: ↑30 juli 2023, 11:30 De schuld op KBC neen hoor enkel kritiek dat ze hun klanten in de steek laten.
Regsol is voor mij geen probleem, maar voor de meesten wel en daar gaat het over.(klanten in de steek laten)
Op buitenlandse platformen gaat men achter uw centen aan.
Maar Klein verschil.
Stond iets over lullen in uwen pb, maw dezelfde beledigingen als hier, kortom geen meerwaarde om in pb op te reageren...
Oei voelt u zich aangesproken, reageren en niet weten waar het over gaat.
Ja, het iq van een Kbc medewerker is het motto, lees de voorwaarden.
Kwestie van mijn commissie is binnen en trek uw plan.
Gelukkig tot groot jolijt van de grootbanken nog veel uilen hier in België.
Tja, als je iemand een persoonlijk bericht stuurt met beledigingen,...
Schreef een uil die zich liet vangen door een grootbank
Iets bijbrengen mooi naast de kwestie blijven praten.
Misschien eens gaan lezen i.p.v te lullen over iets dat u niet weet. (dit is wat in pb stond)
Commentaar als de beste, bijdrage om anderen iets te laten bijleren, plots was het heel stil aan de andere kant
En wat zou ik dan volgens burgundy niet weten? Ik weet in elk geval dat crowdfunding meer risico inhoudt dan een spaarboekje, termijnrekening of overheidsobligaties, iets wat burgundy blijkbaar niet kan verdragen als ik dat schrijf Misschien ga je dat nog wel snappen na nog een paar debacles
Over debacles spreken en niet weten over welke bedragen het gaat, Vortex op zijn best.
En obligaties veilig al zeer zeker bij Kbc crowdfund niet.
Och ja zal wel komen door de rente die ze moeten betalen om uw gelijk te halen.
En zeer zeker aanbevolen voor uilen de uitgifte van september minder dan inflatie, maar wel veilig.
Look & fin volgt alles mooi op, zijn ze enkele dagen te laat met betaling krijgen ze al waarschuwing.
Ze werken ook met waarborgen en schakelen hun eigen advocaten in.
Bolero doet NIKS, betalen 3000 euro aan deminor en die zegt dan enkele weken later niks te kunnen doen.
Dat crowdleningen een groter risico zijn dat weten we, maar het ene platform tegenover het andere is toch een groot verschil.
Ze werken ook met waarborgen en schakelen hun eigen advocaten in.
Bolero doet NIKS, betalen 3000 euro aan deminor en die zegt dan enkele weken later niks te kunnen doen.
Dat crowdleningen een groter risico zijn dat weten we, maar het ene platform tegenover het andere is toch een groot verschil.