Kbc bolero crowdfunding
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Kbc bolero crowdfunding
Ja sommige hardliners willen het gewoon niet toegeven dat het hier in Belgenland verkopen is en daarna trek uw plan.Bertje007 schreef: ↑31 juli 2023, 12:01 Look & fin volgt alles mooi op, zijn ze enkele dagen te laat met betaling krijgen ze al waarschuwing.
Ze werken ook met waarborgen en schakelen hun eigen advocaten in.
Bolero doet NIKS, betalen 3000 euro aan deminor en die zegt dan enkele weken later niks te kunnen doen.
Dat crowdleningen een groter risico zijn dat weten we, maar het ene platform tegenover het andere is toch een groot verschil.
Gaat bij hun dan nog enkel over risico en blijven Vortexen.
Haha, kleine bedragen in 20 crowdfunds die 10% brutto of 7% netto opleveren.burgundy schreef: ↑31 juli 2023, 11:38 Over debacles spreken en niet weten over welke bedragen het gaat, Vortex op zijn best.
En obligaties veilig al zeer zeker bij Kbc crowdfund niet.
Och ja zal wel komen door de rente die ze moeten betalen om uw gelijk te halen.
En zeer zeker aanbevolen voor uilen de uitgifte van september minder dan inflatie, maar wel veilig.
Eentje debacles, dat is al direct 5% van kapitaal weg, blijft maar 2% rendement over, is minder dan veilige uitgifte september
Bij twee debacles 10% weg, of 3% verlies, rekensommetjes te moeilijk voor burgundy, denkt door kleine bedragen geen verlies, hahaha
Lullen (op zijn anvers) als de beste.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zoals Bertje007 dus.
Misschien weet burgundy niet dat er buiten Bolero Crowdfunding nog andere Belgische platformen zijn.
Geen zorgen maken over andere platformen.EarthNvstr1 schreef: ↑31 juli 2023, 19:17
Zoals Bertje007 dus.
Misschien weet burgundy niet dat er buiten Bolero Crowdfunding nog andere Belgische platformen zijn.
Het is alleen wervelwind die jaloers is op mijn rendementen en dan maar belachelijk gaat doen.
En laat hem maar denken.......
Met negatieve ervaringen posten hebben sommige blijkbaar een probleem.
Een faillissement is ook wel anders dan een betalingsachterstand, lijkt mij. In dit laatste geval kun je nog aandringen en onderhandelen. Bij een faillissement heeft dat minder zin.
Winwinner is een ander crowdfunding platform. En die is zeker even slecht. Want ik heb daar één faillissement gehad.EarthNvstr1 schreef: ↑31 juli 2023, 19:17Zoals Bertje007 dus.
En voor bijna ieder dossier moet ik het bedrijf onder druk zetten of ze betalen niet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Blijft Russische roulette, kans op faillissement is relatief groot bij crowdfunding.
Wist niet dat Russische roulette zo populair is in de wereld.
Alweer een mening zonder de klepel weten te hangen.
Rap rap alle centen en ben er vanaf dan zij je roulette aan het spelen bij Crowdfunding.
Maar ja uw neus ophalen voor beleggers die samen een project steunen......
L&H uit verleden dat was roulette spelen.
Investeren in een lege doos.
En elk bedrijf kan in de problemen komen, geraakt er door of op de fles.
Onder uw matras en uw huis wordt overstroomd is ook op de fles.
Zal wel ander gelukkig zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wijze woorden …
We worden aangetrokken door de theoretische mogelijkheid om winsten te boeken die vele malen hoger liggen dan wat je met een traditioneel instrument zoals het spaarboekje kunt krijgen. Maar we zijn tegelijk bang van de mogelijkheid dat we een groot deel van ons geld verliezen.
Die interne tweestrijd is een dilemma dat elke belegger, maar ook elke bank en elke ondernemer ter wereld bezighoudt: de afweging tussen rendement en risico. Het is een ijzeren economische wet dat je risico moet nemen om kans te maken op een hoger rendement.
Die wet van risico en rendement is van toepassing op alle spaar- en beleggingsvormen, niet alleen op aandelen. Wanneer iemand u een hoger dan gemiddeld rendement voorspiegelt, loont het dus altijd de moeite om na te gaan of er geen verborgen risico’s, zogenaamde "addertjes onder het gras", aan vasthangen.
We worden aangetrokken door de theoretische mogelijkheid om winsten te boeken die vele malen hoger liggen dan wat je met een traditioneel instrument zoals het spaarboekje kunt krijgen. Maar we zijn tegelijk bang van de mogelijkheid dat we een groot deel van ons geld verliezen.
Die interne tweestrijd is een dilemma dat elke belegger, maar ook elke bank en elke ondernemer ter wereld bezighoudt: de afweging tussen rendement en risico. Het is een ijzeren economische wet dat je risico moet nemen om kans te maken op een hoger rendement.
Die wet van risico en rendement is van toepassing op alle spaar- en beleggingsvormen, niet alleen op aandelen. Wanneer iemand u een hoger dan gemiddeld rendement voorspiegelt, loont het dus altijd de moeite om na te gaan of er geen verborgen risico’s, zogenaamde "addertjes onder het gras", aan vasthangen.
Dat weet ik, maar wat ik bedoelde is dat er een vergelijking gemaakt werd met andere crowdfundingplatformen waarbij "men meer moeite doet om de leningnemer aan te sporen te betalen". Volgens mij is die vergelijking niet zo eerlijk wanneer het gaan om een failissement. Wat kun je verwachten dat Bolero Crowdfunding doet om fondsen vrij te krijgen bij een faillsement? De mogelijkheden daartoe lijken mij zeer beperkt. Voor schuldherschikking is het al wat te laat.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ook in het geval van een faillisement kan "het platform" alles doen wat men rederlijke wijze mag verwachten, als het platform zich daartoe verbindt.pmu schreef: ↑1 augustus 2023, 21:23Dat weet ik, maar wat ik bedoelde is dat er een vergelijking gemaakt werd met andere crowdfundingplatformen waarbij "men meer moeite doet om de leningnemer aan te sporen te betalen". Volgens mij is die vergelijking niet zo eerlijk wanneer het gaan om een failissement. Wat kun je verwachten dat Bolero Crowdfunding doet om fondsen vrij te krijgen bij een faillsement? De mogelijkheden daartoe lijken mij zeer beperkt. Voor schuldherschikking is het al wat te laat.
Waar het n.m.i. dus om gaat, is of het platform dat doet of niet.
Zie kbc-bolero-crowdfunding-t30303-30.html#p587562
Burgundy (en mogelijks anderen) verwachten vanalles, zonder dat "het platform" zich daartoe verbonden heeft en zijn dan kwaad/gefrustreerd/whatever omdat "het platform" niet doet wat ze verwachten.