wakker worden
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: wakker worden
Alé vooruit ... het grote misterie is uit de fles.
https://www.hln.be/geld/nieuwe-spaarrek ... ~a7e5274b/
Neen, jij bent het genie. Jij had deze vraag ook moeten stellen ipv enkel te copy-pasten. Mijn mening.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En dan die reacties ...
De laatste zouden we eigenlijk moeten adviseren om te spreiden over meerdere kousen.
De banken zullen pas kontent zijn als ze onze laatste cent kunnen aftroggelen.
Men kan gerust tot 3% gaan , hun onkosten zijn bijna niks meer met home banking.
1% of 5% op die paar 1000 den euro's spaarcentjes die een gewone burger nog heeft zal dat het verschil niet maken.
De gewone burger word er moedeloos van wat er allemaal gaande is en wat komt er nog elke bij en hun goed nieuws shows daar geloven de burgers niet meer in...herschrijven van dit landje is echt broodnodig.
En hoeveel brengt het meer op? Waarom een nieuwe rekening daarvoor openen? Bij geld overzetten op nieuwe rekening - getrouwheidspremie oude rekening gedeeltelijk kwijt? Waarom de rente en getrouwheidspremie bij de bestaande rekeningen niet gewoon aanpassen zoals vroeger. Waar zijn de banken terug mee bezig!
Natuurlijk duurt dit zo lang bij de Belgische banken, ze kennen blijkbaar niets van computers, logisch eigenlijk aangezien de klant alles zelf moet doen via self-banking en er bovendien nog moet voor betalen, dit alles onder goedkeurende regeringssblikken die mee aan de vetpotten zitten.
Waarom zou je betalen om naar een comedy-show te gaan ?Het weinige spaargeld dat ik heb hou ik thuis in een kous.
De laatste zouden we eigenlijk moeten adviseren om te spreiden over meerdere kousen.
Slecht geslapen?
men post : Het staat in de krant krijgt men verwijten.
Men plaatst het artikel is het copy past.
Wel weten wat je wil he.
En doe vannacht geen oog dicht, misschien wat beter gezind morgen.
Er staan vandaag wel veel artikels van burgundy in de gazetEarthNvstr1 schreef: ↑1 augustus 2023, 18:15 En dan die reacties ...
De banken zullen pas kontent zijn als ze onze laatste cent kunnen aftroggelen.
Men kan gerust tot 3% gaan , hun onkosten zijn bijna niks meer met home banking.1% of 5% op die paar 1000 den euro's spaarcentjes die een gewone burger nog heeft zal dat het verschil niet maken.De gewone burger word er moedeloos van wat er allemaal gaande is en wat komt er nog elke bij en hun goed nieuws shows daar geloven de burgers niet meer in...herschrijven van dit landje is echt broodnodig.En hoeveel brengt het meer op? Waarom een nieuwe rekening daarvoor openen? Bij geld overzetten op nieuwe rekening - getrouwheidspremie oude rekening gedeeltelijk kwijt? Waarom de rente en getrouwheidspremie bij de bestaande rekeningen niet gewoon aanpassen zoals vroeger. Waar zijn de banken terug mee bezig!Natuurlijk duurt dit zo lang bij de Belgische banken, ze kennen blijkbaar niets van computers, logisch eigenlijk aangezien de klant alles zelf moet doen via self-banking en er bovendien nog moet voor betalen, dit alles onder goedkeurende regeringssblikken die mee aan de vetpotten zitten.Het weinige spaargeld dat ik heb hou ik thuis in een kous.
Niet slecht geslapen. Ik erger me gewoon aan het feit, dat er klakkeloos artikelen "uit de professionele pers" worden gepost, zonder ook een eigen opinie in te brengen. "Wakker worden"... pfffff
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik snap hier ook niets meer van (en ik ben nochtans al "wakker" geworden).
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar hier op forum dan toch geen grote Rodins. (laten het wel uitschijnen)EarthNvstr1 schreef: ↑1 augustus 2023, 21:00
Mogelijks komt dat door de manier waarop er gepost wordt.
Een ietse pietsie moeite ho maar, moet allemaal aan tafel geserveerd worden.
Kwaken als de beste dat wel.
Zou velen toch eens in real life willen tegenkomen.
Ik ben real zoals hier op forum.
En weet dat grote kwakers in het echte leven sloefjes zijn ongelooflijk.
Moeten zich ergens kunnen uitleven.
Had je in je openingspost duidelijk gemaakt waar het over ging dan was al die heisa niet ontstaan.
Schoteltje serveren zo moet het.
Doet men het niet, krijgt men commentaar, plaatst men het artikel, is het copy-paste en is er ander commentaar.
Plaatst men een link is het van kan het niet lezen.
Iets opzoeken veel te veel werk.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zat er niet ver naast met mijn FabeltjeskrantEarthNvstr1 schreef: ↑1 augustus 2023, 18:09 Alé vooruit ... het grote misterie is uit de fles.