AION nog interessant?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: AION nog interessant?
Kan allemaal goed zijn en ik kan mij voorstellen dat Aion "op niets trekt", ik ben er geen klant.Brembos schreef: ↑2 augustus 2023, 21:29 Bij verschillende mensen , onder wie BC547 , op dit forum werd de getrouwheidspremie 1/7 te laat of nog niet betaald. Het lijkt me dan toch maar normaal dat je op de chat van je kl. maakt. Bij mij werd de basisrente ook foutief berekend , gelukkig wel in mijn voordeel. Dergelijke wanpraktijken heb ik nog bij geen enkele andere bank meegemaakt.
Maar men kan wel de dingen die mislopen correct voorstellen ipv. zinloze frustaties te posten.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 2 augustus 2023, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Correct voorgesteld : getrouwheidspremie 1/7 veel te laat uitbetaald.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Welke dingen doen er dan niet toe ?? Foutieve renteberekeningen ? Niet naleven van de beloftes in Maxdeposit (steeds de hoogste rente bieden door de rentes van 26 banken te vergelijken) waarvoor je € 3,90/maand betaalt ?
Stellen we iets verkeerd voor?EarthNvstr1 schreef: ↑2 augustus 2023, 21:33Kan allemaal goed zijn en ik kan mij voorstellen dat Aion "op niets trekt", ik ben er geen klant.Brembos schreef: ↑2 augustus 2023, 21:29 Bij verschillende mensen , onder wie BC547 , op dit forum werd de getrouwheidspremie 1/7 te laat of nog niet betaald. Het lijkt me dan toch maar normaal dat je op de chat van je kl. maakt. Bij mij werd de basisrente ook foutief berekend , gelukkig wel in mijn voordeel. Dergelijke wanpraktijken heb ik nog bij geen enkele andere bank meegemaakt.
Maar men kan wel de dingen die mislopen correct voorstellen ipv. zinloze frustaties te posten.
Kan je je verduidelijken?
Als je pas op 14 juli, na veel stress en lang aandringen, je getrouwheidspremie ontvangt, heb je het recht om verhaal te halen. Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in deze bank, heb alles weggehaald (ondanks potentieel verlies getrouwheidspremie op grote som geld) en het afsluitingsproces is gestart. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Laatst gewijzigd door coenen op 3 augustus 2023, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
EarthNvstr1 schreef: ↑2 augustus 2023, 21:04Als er basisrente wordt gestort, dan betekent dat afsluiting rekening.
Dat is dan niet "1 maand te laat", maar gewoon volgens hun voorwaarden, dat staat er expliciet in.
Bent u die Kamil van de helpdesk misschien ?
Ik denk het niet. Maar hij is het vaak met iedereen oneens, voor de sport, tegen beter weten en logica in.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarschijnlijk is het Kim Van Esbrouck , de ceo van Aion Belgie. Kan me anders niet voorstellen dat iemand zich zit te moeien in een topic over een bank waar hij/zij niet eens een rekening heeft… Ik heb maar meteen op de negeerlijst gezet zodat ik haar onzin niet meer moet lezen.,.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Brembos schreef: ↑3 augustus 2023, 12:54 Waarschijnlijk is het Kim Van Esbrouck , de ceo van Aion Belgie. Kan me anders niet voorstellen dat iemand zich zit te moeien in een topic over een bank waar hij/zij niet eens een rekening heeft… Ik heb maar meteen op de negeerlijst gezet zodat ik haar onzin niet meer moet lezen.,.
Maar een zinnige reactie op aion-nog-interessant-t32017-15.html#p587908 blijft wel uit.
Edit: reageer aub niet, zodat Brembos hier niet mee geconfronteerd hoeft te worden
En zou jij eens een zinnige reactie kunnen geven op het feit dat jij je moeit in een topic over een bank waar je niet eens klant bent en de talrijke mensen die wel serieuze problemen met deze bank ondervinden met hoongelach onthaalt en beschimpt?
Is die mevrouw er nu weer met haar onzin ? Best dat we haar allemaal op de negeerlijst zetten zoals ik al heb gedaan.