Ervaringen met Keytrade
TIP
Re: Ervaringen met Keytrade
En gisteren avond verscheen het fonds op de beursrekening.
Al bij al, gegeven Keytrades slechte reputatie, ben ik verrast dat het zo snel gegaan is. Donderdag email verstuurd, dinsdag avond alles in orde.
De manier waarop is wat vreemd, maar soit, maakt niet zoveel uit.
Al bij al, gegeven Keytrades slechte reputatie, ben ik verrast dat het zo snel gegaan is. Donderdag email verstuurd, dinsdag avond alles in orde.
De manier waarop is wat vreemd, maar soit, maakt niet zoveel uit.
Zijn er hier nog die aandelen telenet hadden bij keytrade?
We zijn blijkbaar de enige die beurstaks moesten betalen, heb ze daarover 8 dagen geleden mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.
Zou me toch verbazen dat ik de enige was die daarop gereageerd heeft, zijn er nog die klacht hebben ingediend?
We zijn blijkbaar de enige die beurstaks moesten betalen, heb ze daarover 8 dagen geleden mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.
Zou me toch verbazen dat ik de enige was die daarop gereageerd heeft, zijn er nog die klacht hebben ingediend?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja.
Ik had er en heb er nog (deels verkocht via de beurs).
Wie zijn "we" ?
Heb je verkocht op de beurs ? Heb je je aandelen aangeboden in het kader van het bod ? ...
Waarom direct "klacht indienen" ?
Misschien eerst eens uitklaren wat het juiste verhaal is.
En dan vervolgens de juiste/relevante vragen stellen aan Keytrade. Kan bv. gewoon een fout in hun systeem zijn.
Edit: heb je toevallig exact 68 aandelen aangeboden in het bod ?
Klacht indienen was wat zwaar geformuleerd, bedoelde meer "verhaal halen" ondertussen antwoord gekregen.
Bedankt voor uw e-mail.
De beurstaks had inderdaad niet aangerekend moeten worden. Wij zorgen zo spoedig mogelijk voor een terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak.
en zo is dit ook terug opgelost

Geld vandaag ontvangen.