Medialink - als je tijd hebt van wachten...
Medialink - als je tijd hebt van wachten...
Op 5 oktober 2009 bestel ik via Medialink www.medialink.be een abonnement van 6 maanden op De Morgen.
Dadelijk ontvang ik een bevestigingsmail.
Binnen de 10 dagen zou ik het overschrijvingsformulier voor 110,50 Euro ontvangen en na 1 tot 4 weken zou mijn abonnement ingaan.
Ik ontvang geen betaalformulier en hoor van Medialink niks meer.
Pas begin deze week realiseer ik mij dat ik toch wel erg lang moet wachten en bel ik naar Medialink.
De medewerkster meldt mij dat mijn bestelling verloren gegaan is, maar dat dit euvel ten spoedigste zal rechtgezet worden.
Vandaag ontvang ik dan eindelijk een overschrijvingsformulier voor ... 115 Euro (via de post, terwijl ik gevraagd had dit via e-mail te doen!).
Een tweede telefoontje met dezelfde medewerkster leert mij dat de prijzen vanaf november verhoogd werden maar daar is op hun website nog niets van te merken (het duurde effen voordat de medewerkster de website geopend had en gemerkt had dat de oude prijzen nog vermeld werden!)
Daar ik mijn bestelling op 5 oktober geplaatst heb, betaal ik na wat gepalaver de oude prijs (eerst zou ze mij terugbellen, want ze moest het navragen; na mijn protest kreeg ik meteen antwoord!).
So far so good en vergissen is menselijk.
Waarmee ik evenwel helemaal niet kan lachen is het feit dat ik nu nog tot 9 december mag wachten op activatie van mijn abonnement.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enigste ben die met deze problemen te maken krijgt.
Ondanks de behoorlijke korting, heb ik al dik spijt van mijn bestelling, want van zo'n gestuntel word ik niet goed...
Dadelijk ontvang ik een bevestigingsmail.
Binnen de 10 dagen zou ik het overschrijvingsformulier voor 110,50 Euro ontvangen en na 1 tot 4 weken zou mijn abonnement ingaan.
Ik ontvang geen betaalformulier en hoor van Medialink niks meer.
Pas begin deze week realiseer ik mij dat ik toch wel erg lang moet wachten en bel ik naar Medialink.
De medewerkster meldt mij dat mijn bestelling verloren gegaan is, maar dat dit euvel ten spoedigste zal rechtgezet worden.
Vandaag ontvang ik dan eindelijk een overschrijvingsformulier voor ... 115 Euro (via de post, terwijl ik gevraagd had dit via e-mail te doen!).
Een tweede telefoontje met dezelfde medewerkster leert mij dat de prijzen vanaf november verhoogd werden maar daar is op hun website nog niets van te merken (het duurde effen voordat de medewerkster de website geopend had en gemerkt had dat de oude prijzen nog vermeld werden!)
Daar ik mijn bestelling op 5 oktober geplaatst heb, betaal ik na wat gepalaver de oude prijs (eerst zou ze mij terugbellen, want ze moest het navragen; na mijn protest kreeg ik meteen antwoord!).
So far so good en vergissen is menselijk.
Waarmee ik evenwel helemaal niet kan lachen is het feit dat ik nu nog tot 9 december mag wachten op activatie van mijn abonnement.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enigste ben die met deze problemen te maken krijgt.
Ondanks de behoorlijke korting, heb ik al dik spijt van mijn bestelling, want van zo'n gestuntel word ik niet goed...
Re: Medialink - als je tijd hebt van wachten...
Oh ja, en dan vergeet ik nog te vermelden dat ik vooraleer Medialink te telefoneren een mail stuurde naar het e-mailadres van hun website, maar die kwam terug.
Het op hun website vermelde e-mailadres is onjuist!
Het op hun website vermelde e-mailadres is onjuist!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik kan daar ook altijd ziek van worden, van zulke incompetentie!
Dat gaat bij veel bedrijven zo. Ze hebben een website maar laten die (te) weinig updaten of laten het slechts één keer per jaar doen. Ik had een tijd geleden ook zoiets voor: er stond een telefoonnummer op een website om de klantendienst te contacteren. Bij dat telefoonnummer stond dat het een gratis nummer betreft maar toen ik er naar belde bleek ik toch te moeten betalen. Ik direct een mail gestuurd om mijn beklag te doen. Ik kreeg een nogal geïrriteerd mailtje terug dat ze er ook niets aan konden doen dat het niet aangepast was op de site... Ik direct een geïrriteerd mailtje teruggestuurd dat het mijn fout ook niet was.
Het beste wat je echter kan doen is direct mailen of bellen om je beklag te doen. Als er genoeg mensen klagen dan doen ze er meestal wel iets aan.
Het beste wat je echter kan doen is direct mailen of bellen om je beklag te doen. Als er genoeg mensen klagen dan doen ze er meestal wel iets aan.