Bolero ETF Playlist
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Bolero ETF Playlist
Iemand ervaringen met de nieuwe ETF Playlist op Bolero?
Ze hebben de tarieven verlaagd voor transacties tussen de 0 - 1000 EUR, op een lijst met ETF's.
Dus voor mensen die maandelijks een kleiner bedrag inleggen kan dit wel interessant zijn.
0 - 250 EUR = 2,5 euro ipv 7,5 euro
250 - 1000 EUR = 5 euro ipv 7,5 euro
Maandelijks 1000 EUR inleggen zou dus 'maar' 5 euro kosten (excl TOB natuurlijk)...
Zijn er binnen België nog betere/goedkopere alternatieven om een ETF Portefeuille op te bouwen? (zonder een buitenlandse rekening te openen)
Ze hebben de tarieven verlaagd voor transacties tussen de 0 - 1000 EUR, op een lijst met ETF's.
Dus voor mensen die maandelijks een kleiner bedrag inleggen kan dit wel interessant zijn.
0 - 250 EUR = 2,5 euro ipv 7,5 euro
250 - 1000 EUR = 5 euro ipv 7,5 euro
Maandelijks 1000 EUR inleggen zou dus 'maar' 5 euro kosten (excl TOB natuurlijk)...
Zijn er binnen België nog betere/goedkopere alternatieven om een ETF Portefeuille op te bouwen? (zonder een buitenlandse rekening te openen)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Bolero ETF Playlist
Met dergelijke "kleine" orders, bij mijn weten niet.
De 2,5 EUR voor order tot 250 EUR vind ik trouwens te duur.
De 5 EUR voor order tot 1000 EUR vind ik ok, als je dan wel zo dicht mogelijk tegen de 1000 EUR blijft.
Zie ook: beginnende-belegger-etf-t32038-240.html ... 00#p584264
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt, voor orders onder de 250 euro is het nog steeds duur.
Maar als je maandelijks of per kwartaal 1000,00 EUR wilt inleggen, is het wel een prima prijs.
Maar als je maandelijks of per kwartaal 1000,00 EUR wilt inleggen, is het wel een prima prijs.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, bovendien zijn die speciale transactieskosten ongeacht welke beurs.
Zo zijn orders op Xetra of Milaan bv. tot 1.000 EUR ook slechts 5 EUR ipv de normale 15 EUR.
Je moet natuurlijk wel je keuze beperken tot hun ETF playlist en hopen dat je ETFs er niet uitgegooid worden op een bepaald moment.