Termijnrekening bij Deutsche Bank
TIP
Re: Termijnrekening bij Deutsche Bank
Telefonisch contact gehad.
Als het klopt dat DB vanaf donderdag - 100k gaat kunnen we alleen maar concluderen dat Orakel wel heel schone ogen moet hebben of Brembos doortastend kan zijn aan de telefoon 

Ik kan "sintorama" gelijk geven maar ook "huisjetuintjefiets" : het is moeilijk te timen maar niets doen geeft ook verlies.
Geleidelijk in kwalitatieve obligaties stappen is waarschijnlijk een goede optie.
Geleidelijk in kwalitatieve obligaties stappen is waarschijnlijk een goede optie.
-
- Full Member
- Contacteer:
Graag jullie mening aub, waarvoor mijn dank.
60K op een termijnrekening van 6 maanden geeft 2,84% oftwel 1704EUR op 6 maanden tijd.
Waarom zou ik in hemelsnaam een staatsbon nemen op 1 jaar met 60K die 2,81% geeft oftewel 1686EUR op 12 maanden tijd?
60K op een termijnrekening van 6 maanden geeft 2,84% oftwel 1704EUR op 6 maanden tijd.
Waarom zou ik in hemelsnaam een staatsbon nemen op 1 jaar met 60K die 2,81% geeft oftewel 1686EUR op 12 maanden tijd?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Die rente is op jaarbasis... dus 1704 / 2...Matroos1958 schreef: ↑22 augustus 2023, 19:33 Graag jullie mening aub, waarvoor mijn dank.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat is een geannualiseerd rendement hè, dat op 6 maanden. Je denkt toch niet dat je na 6 maanden een opbrengst krijgt van netto 2,84 %? Dat zou anders wel een knaller zijn.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Een rente% is steeds op jaarbasis bedoeld.
De termijnrek op 6mnd brengt dus maar 852€ op
De termijnrek op 6mnd brengt dus maar 852€ op

-
- Full Member
- Contacteer:
bedanktspaarfreakje schreef: ↑22 augustus 2023, 19:46 Een rente% is steeds op jaarbasis bedoeld.
De termijnrek op 6mnd brengt dus maar 852€ op![]()
-
- Full Member
- Contacteer:
mister perfectie zeker? sorry dat ik hier een vraag stel en fijne mensen een eerlijk antwoord geven.

Brembos heeft blijkbaar ingezien dat zijn reactie niet erg doordacht was en heeft deze intussen (net te laat) weggehaald.Matroos1958 schreef: ↑22 augustus 2023, 20:33mister perfectie zeker? sorry dat ik hier een vraag stel en fijne mensen een eerlijk antwoord geven.
![]()
![]()

Ik lees vandaag dat alle banken behalve Argenta geen termijnrekeningen van 1 jaar met een hogere rente dan de Van Peet Staatsbon meer zullen aanbieden.
Klopt dat?
Klopt dat?
Waar leest u dat ? DB geeft zelfs 2,87 % netto.