AXa/Crelan termijnrekening 1 jaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
AXa/Crelan termijnrekening 1 jaar
Klopt dat dat men nu maandag nog een termijnrekening bij AXA/Crelan kan openen van 1 jaar waarbij je ongeveer netto evenveel rente krijgt dan de uitgegeven staatsbon . Waar kan ik dat terugvinden.?
Een oom van mij 89 jaar krijgt nu maandag bezoek van een AXA medewerker die dat voor hem wil regelen (thuis)
Een oom van mij 89 jaar krijgt nu maandag bezoek van een AXA medewerker die dat voor hem wil regelen (thuis)
Re: AXa/Crelan termijnrekening 1 jaar
Een axa medewerker die aan huis komt om dat te regelen?
Mocht ik van u zijn zou ik dan maar maken dat jij daar ook bent want dat klinkt wel heel erg als een oplichter die maandag langskomt bij uw oom om hem zijn centjes afhandig te maken
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Komt elke week langs hoor is wel degelijk de kantoorhouder van zijn plaatselijk bankkantoor.
Nonkel had niet het volledige verhaal aan mij verteld...
Blijkbaar zou alles op kantoor geregeld worden om een termijnrekening van 1 jaar te openen op 31/08 en zou hij enkel langskomen om te ondertekenen. Ik vind het nog raar maar lijkt me anders wel ok.
Het zal Crelan wel zijn. Daar doen ze dat inderdaad nog.
Die doen dat inderdaad. Ik heb een paar maand geleden ingetekend op hun Optinote obligatie en ze zijn bij mij thuis gekomen om dat te regelen.
Daar vrees ik voor. Bij Deutsche Bank krijg je vanaf morgen nog 3,39% ipv 4,10% vandaag.Sonja57 schreef: ↑1 september 2023, 18:47 Klopt dat dat men nu maandag nog een termijnrekening bij AXA/Crelan kan openen van 1 jaar waarbij je ongeveer netto evenveel rente krijgt dan de uitgegeven staatsbon . Waar kan ik dat terugvinden.?
De verhoging van de rentes op de termijnrekeningen op één jaar was bedoeld als alternatief voor de staatsbon en gold enkel gedurende de inschrijvingsperiode op de staatsbon.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Of goeie koffie.
Dat kan ook natuurlijk Gelet op zijn leeftijd waarschijnlijk zo’n goeie doorloopkoffie waarbij je de filter op uw tas moet zetten en er warm water op giet.
Toch opletten bij mensen op leeftijd waar ze thuis komen. Bij mijn ouders brachten ze eens 1000€ en een fles wijn, maar er was 10000€ van hun rekening afgehaald.