loonopslag door extra legale voordelen
loonopslag door extra legale voordelen
Dag iedereen,
Dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ben wel al geruime tijd een spaargidsbezoeker en ben hier al veel wijzer geworden.
sorry als ik het onder de verkeerde rubriek heb gezet. Wist nie echt waar ik dit kon posten.
Nu mijn vraag.
Begin volgend jaar krijg ik een opslag van 150 € bruto, maar na berekening op een bruto/netto calculator blijft daar nog maar een schamele 50 € van over (ben bediende).
heeft iemand tips om deze opslag op een andere manier te innen zodat ik er meer aan overhou?
Ik zat te denken aan een tankkaart, maaltijdcheques of andere voordelen.
Hoe pak ik dit het beste aan om dit met mijn baas te bespreken
Ik werk op een architectenbureau met ongeveer 15 bediendes
alvast bedankt voor de reacties
Dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ben wel al geruime tijd een spaargidsbezoeker en ben hier al veel wijzer geworden.
sorry als ik het onder de verkeerde rubriek heb gezet. Wist nie echt waar ik dit kon posten.
Nu mijn vraag.
Begin volgend jaar krijg ik een opslag van 150 € bruto, maar na berekening op een bruto/netto calculator blijft daar nog maar een schamele 50 € van over (ben bediende).
heeft iemand tips om deze opslag op een andere manier te innen zodat ik er meer aan overhou?
Ik zat te denken aan een tankkaart, maaltijdcheques of andere voordelen.
Hoe pak ik dit het beste aan om dit met mijn baas te bespreken
Ik werk op een architectenbureau met ongeveer 15 bediendes
alvast bedankt voor de reacties
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Re: loonopslag door extra legale voordelen
Als je 150 euro extra krijgt, hou je daar minimum 60 euro van over (zelfs rekening houdend dat je marginale aanslagvoet al 50% is, en dat je in een "arme" gemeente woont die heel veel gemeentebelasting nodig heeft)
Maar goed, dat is nog altijd niet veel natuurlijk. Het palet mogelijke belastingvriendelijke voordelen is redelijk groot: bedrijfswagen met of zonder tankkaart, GSM + abonnement, internetaansluiting, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering (pensioen +levensverzekering). En ik vergeet er waarschijnlijk nog.
Hoe je dat best met je baas aanpakt kan ik moeilijk tussenkomen, jij kent hem beter waarschijnlijk he ?
Maar goed, dat is nog altijd niet veel natuurlijk. Het palet mogelijke belastingvriendelijke voordelen is redelijk groot: bedrijfswagen met of zonder tankkaart, GSM + abonnement, internetaansluiting, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering (pensioen +levensverzekering). En ik vergeet er waarschijnlijk nog.
Hoe je dat best met je baas aanpakt kan ik moeilijk tussenkomen, jij kent hem beter waarschijnlijk he ?
Enjoy the party, but dance near the door
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.