KBC-Touch
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC-Touch
Je kan blijkbaar maar 1 csv file per rekening aanmaken. Ik had een test gedaan en liep daarop vast toen ik een nieuwe file wou aanmaken en mijn zicht rekening niet kon selecteren. Csv file deleten, nieuwe aanmaken en copy/paste in mijn huishoud budget Excel.Yaris schreef:Naar die oplossing ben ik ook wel benieuwd.
Ik vind Touch goed werken (op iPad air tenminste, nog niet ingelogd met een laptop). Geen "bakje" meer nodig om in te loggen en transacties te doen.
Dat je huisbankier zicht heeft op je in- en uitgaven patroon is logisch, maar de algoritmes die ze gebruiken om de classificatie naar uitgaven per categorie te maken deed me wel de wenkbrauwen fronsen...

Ik kaap dit topic even. Iemand een idee waarom het niet meer mogelijk is om de inkomsten en uitgaven te zien in KBC Touch?
Ja echt moeilijk te vinden.
Rekening aanklikken.
Zoeken en rapport downloaden.
Gewenste keuze en data invullen en paar seconden later beschikbaar.
Ik bedoelde eigenlijk deze "feature" -> https://www.dailymotion.com/video/x456hii
Dus het taart diagram uit het verleden.bryanv schreef: ↑28 maart 2023, 11:28
Ik bedoelde eigenlijk deze "feature" -> https://www.dailymotion.com/video/x456hii
Yes. Mijn vraag had misschien wat duidelijker moeten zijn. Ik heb aan "Kate" gevraagd sinds wanneer en waarom dit offline werd gehaald. De reactie van een medewerker uiteindelijk: Geen flauw idee. Actie om dit niet meer aan te bieden vanuit het hoofdkantoor sinds vorig jaar. Dat laatste is alleszins al gelogen gezien dit al langer dan vorig jaar offline is.burgundy schreef: ↑28 maart 2023, 12:18Dus het taart diagram uit het verleden.bryanv schreef: ↑28 maart 2023, 11:28
-
- Newbie
- Contacteer:
Zelfde vraag. Vroeger kan men bij KBC (via de website) alle uitgaven/inkomsten zien per categorie. Ik kon dus makkelijk met jaarlijkse auto uitgaven opvolgen (brandstof/verzekering/onderhoud). Ik vind deze feature niet meer terug.
Voor mezelf allemaal geen probleem met mijn Microsoft-program in het Vloams uit het jaar 1997.
Taart diagrammen enz.
Ja dat program draait nog steeds onder Windows 10 Windows 11.
Nadeel wel alles manueel ingeven, maar in de plaats mooi overzicht per jaar van in, uit, sp, beleggingen.
Waarom afgevoerd door KBC waarschijnlijk enkelingen die het gebruikten.
Wie program wil mag via pb.
Taart diagrammen enz.
Ja dat program draait nog steeds onder Windows 10 Windows 11.
Nadeel wel alles manueel ingeven, maar in de plaats mooi overzicht per jaar van in, uit, sp, beleggingen.
Waarom afgevoerd door KBC waarschijnlijk enkelingen die het gebruikten.
Wie program wil mag via pb.
Net gemerkt op een gewone kbc basisrekening : overschrijvingen gaan ook als instantbetaling door.
Dat verdient navolging. Tenzij het een tijdelijke vergissing betreft
Dat verdient navolging. Tenzij het een tijdelijke vergissing betreft

Hoe instant zijn die instantoverschrijvingen? Vanavond een overschrijving gedaan van mijn KBC-rekening naar Bolero. In de omschrijving kwam "instantoverschrijving". Maar een kwartier later is er in Bolero nog niets te zien. Of is het omdat het een groot bedrag is (19.000 euro)?
De verwerking van overschrijvingen naar Bolero is inderdaad niet instant. Dat duurt meestal ongeveer een uur bij mij.Yaris schreef: ↑4 september 2023, 20:12 Hoe instant zijn die instantoverschrijvingen? Vanavond een overschrijving gedaan van mijn KBC-rekening naar Bolero. In de omschrijving kwam "instantoverschrijving". Maar een kwartier later is er in Bolero nog niets te zien. Of is het omdat het een groot bedrag is (19.000 euro)?
Echt instant is het maar als de vertrekkende bank en de ontvangende bank meedoen aan de instant overschrijvingen.. Santander, NIBC, Keytrade, etc doen daar ook niet aan mee.
Als aan alle voorwaarden van het systeem voldaan is (en van de bank zelf) is die instant te begrijpen als enkele seconden.
Banken kunnen beperkingen opleggen inzake bv. de som of de instant overschrijvingen alleen toelaten vanop de app en niet webbanking (Argenta en Europabank).
Als aan alle voorwaarden van het systeem voldaan is (en van de bank zelf) is die instant te begrijpen als enkele seconden.
Banken kunnen beperkingen opleggen inzake bv. de som of de instant overschrijvingen alleen toelaten vanop de app en niet webbanking (Argenta en Europabank).
Ik heb hetzelfde ondervonden vandaag.
En naar of van Bolero is ongeveer een halve dag.
Naar en van Keytrade duurt het gemakkelijk een dag.
Sinds 1 september en vandaag nog altijd. Het zal niet per vergissing zijn.