nieuwe federale regering
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Nee eerder door te herhalen dat hij een negatief bijeffect creërt. Dat bedoel ik, ik bedoel niet dat Carl Devos slechte bedoelingen heeft.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik snap niet wat je kwijt wil of bedoelt hoor ...Timoootjex schreef: ↑1 september 2023, 20:09 Nee eerder door te herhalen dat hij een negatief bijeffect creërt. Dat bedoel ik, ik bedoel niet dat Carl Devos slechte bedoelingen heeft.
Jij wil dat hij een negatief bijeffect creëert ?
Of hij creëert een negatief bijeffect door te herhalen ?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 1 september 2023, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
laat dan maar
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Gelukkig zijn er hier en daar nog mensen die proberen een beetje na te denken, een mening te vormen en dan iets te verkondigen waar een substantiëel deel van de anderen mogelijks iets mee kan.
Daarom moet niet iedereen het er mee eens zijn natuurlijk. Integendeel.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen draait het Vivaldicircus verder:
Van Quickenborne te zien op beelden na plasincident tegen politiecombi. Minister houdt vol dat hij niet op de hoogte was
Of zoals een Vlaamse professor het ludiek uitdrukt:
Van Quickenborne te zien op beelden na plasincident tegen politiecombi. Minister houdt vol dat hij niet op de hoogte was
Of zoals een Vlaamse professor het ludiek uitdrukt:
Als ik ooit nog eens België moet uitleggen in Nederland vertel ik over een minister van justitie die effectief met de dood bedreigd wordt. Dat wij die bewaken met een lege combi met platte batterij zonder agenten. En dat gasten vd minister dan tegen die combi plassen. 100% België
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zo een 'zeiker' zou voor altijd uit zijn politiek ambt gezet moeten worden.
aftreden, en volgend jaar een veel beter betaalde job bij "europa" doen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Erg genoeg kunnen we dat laatste alleen maar vurig hopen...
een plasregering
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het wordt wel nog absurder
Volgens Quickie was de deur van de combi niet goed gesloten en heeft hij die eigenhandig gaan dicht doen.
Wat verschillende nieuwe problemen maakt:
- Waar waren die agenten dan? Ze waren niet bezig met de bewaking van Quickie, want die stond zelf bij hun combi, te vermijden dat de agenten bestolen worden.
- Hoe weet die minister dat die deur niet goed dicht was?
- Quickie rook niks vreemd toen hij heel vriendelijk de deur van de combi ging dicht doen?
Volgens mij waren die agenten gewoon zelf uitgenodigd op dat feest, waren ze stomdronken en hebben ze zelf tegen hun eigen combi gepist, samen met Quickie en de andere gasten.
Volgens Quickie was de deur van de combi niet goed gesloten en heeft hij die eigenhandig gaan dicht doen.
- Waar waren die agenten dan? Ze waren niet bezig met de bewaking van Quickie, want die stond zelf bij hun combi, te vermijden dat de agenten bestolen worden.
- Hoe weet die minister dat die deur niet goed dicht was?
- Quickie rook niks vreemd toen hij heel vriendelijk de deur van de combi ging dicht doen?
Volgens mij waren die agenten gewoon zelf uitgenodigd op dat feest, waren ze stomdronken en hebben ze zelf tegen hun eigen combi gepist, samen met Quickie en de andere gasten.
Die combi stond daar gewoon geparkeerd, leeg dus. Bedoeld als afschrikking ... ondertussen wist zowat de ganse wereld al dat die combi daar zonder agenten in stond... maar misschien leest de gemiddelde crimineel geen kranten,...Aerolla schreef: ↑5 september 2023, 08:39 Het wordt wel nog absurder