Censuur op spaargids.be
Censuur op spaargids.be
Worden bepaalde onderwerpen op spaargids.be gecensureerd? (niet goedgekeurd).
Re: Censuur op spaargids.be
Censuur? Nee, dat wordt niet aan gedaan.
Feit is wel dat voor het creëren van nieuwe topics goedkeuring moet verleend worden. Ik veronderstel dat je daarnaar refereert, gezien ik zonet een nieuw topic van jou heb goedgekeurd.
Feit is wel dat voor het creëren van nieuwe topics goedkeuring moet verleend worden. Ik veronderstel dat je daarnaar refereert, gezien ik zonet een nieuw topic van jou heb goedgekeurd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Eigenlijk wel dus ...
Maar daarom niet per se onterecht natuurlijk, eerder wellicht integendeel zelfs.
Ben nu wel zeer benieuwd waarover het luccc om te doen is/was.
Ik stel er mij echter niet veel bij voor ... meestal gaat het over een over-dramatisering van een vrij normaal iets.
Mijn excuses,
Omdat het item:
IMMEDIATE MOMENTUM
na 2 uur nog niet goedgekeurd was, dacht ik dat het gecensureerd werd.
Wanneer men naar
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... i=89978449
gaat,
wordt de site ook geblokkeerd door windows.
Ik dacht dat dit een "verboden" onderwerp was.
Ik zocht het blijkbaar te ver...
Omdat het item:
IMMEDIATE MOMENTUM
na 2 uur nog niet goedgekeurd was, dacht ik dat het gecensureerd werd.
Wanneer men naar
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... i=89978449
gaat,
wordt de site ook geblokkeerd door windows.
Ik dacht dat dit een "verboden" onderwerp was.
Ik zocht het blijkbaar te ver...
Ik stel thans vast dat forumleden KV en Abatoetnie een tijdelijke ban gekregen hebben.
Wat is de aanleiding hiervoor? Wat heb ik gemist dat daar toe geleid heeft?
Wat is de aanleiding hiervoor? Wat heb ik gemist dat daar toe geleid heeft?
Ah die bans hebben geen enkel nut. Gewoon een nieuwe nick aanmaken en ze zijn terug. Genoeg voorbeelden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben al terug, zonder nieuwe nick ... ik heb mijn uitleg kunnen en mogen doen aan de moderator en die heeft (blijkbaar, want anders was ik nog gebannen) oor gehad naar mijn uitleg, waarvoor dank trouwens.
Ik ga niet heel (diep) ingaan op deze (korte) tijdelijke ban maar als het hebben van een andere mening dan de nogal vaak overheersende gedachtengang hier voldoende is om te gaan klagen bij de moderators dan wordt het hier heel saai en heel erg eenrichtingsverkeer in de discussies. Laat ons verschillende meningen hebben en laat ons die desnoods hard (en/of met de nodige humor tussen de lijnen) maar zonder elkaar te verwijten voeren.
Edit : het aanmaken van een nieuwe nick na een terechte verbanning vind ik niet kunnen, heb je werkelijk iets gedaan dat niet door de beugel kan, wees dan een man en zit je straf uit. Vind je het niet terecht mail de moderators en doe jouw verhaal en misschien hebben ze oor naar jouw argumentatie.
Het aanmaken van een nieuwe nick omdat je eens een alter-ego van jezelf wil zijn, die hangen er hier ook rond ... maar daarvoor heb je Carpe om ze te ontmaskeren ;-)
Ik ga niet heel (diep) ingaan op deze (korte) tijdelijke ban maar als het hebben van een andere mening dan de nogal vaak overheersende gedachtengang hier voldoende is om te gaan klagen bij de moderators dan wordt het hier heel saai en heel erg eenrichtingsverkeer in de discussies. Laat ons verschillende meningen hebben en laat ons die desnoods hard (en/of met de nodige humor tussen de lijnen) maar zonder elkaar te verwijten voeren.
Edit : het aanmaken van een nieuwe nick na een terechte verbanning vind ik niet kunnen, heb je werkelijk iets gedaan dat niet door de beugel kan, wees dan een man en zit je straf uit. Vind je het niet terecht mail de moderators en doe jouw verhaal en misschien hebben ze oor naar jouw argumentatie.
Het aanmaken van een nieuwe nick omdat je eens een alter-ego van jezelf wil zijn, die hangen er hier ook rond ... maar daarvoor heb je Carpe om ze te ontmaskeren ;-)
Laatst gewijzigd door Abatoetnie op 6 september 2023, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook slachtoffer van censuur vandaag. Ik had twee cartoons gepost die over de beurs gingen en met het onderwerp te maken hadden maar die zijn op vraag van een zuurpruim verwijderd.
Ik vermoed dat die onterechte tijdelijke ban van jou en KV te maken heeft met discussies eerder deze week waarin jullie verwikkeld waren met een ander forumlid in het staatsbon-topic.Abatoetnie schreef: ↑6 september 2023, 12:39 Ik ben al terug, zonder nieuwe nick ... ik heb mijn uitleg kunnen en mogen doen aan de moderator en die heeft (blijkbaar, want anders was ik nog gebannen) oor gehad naar mijn uitleg, waarvoor dank trouwens.
Als je die discussies er op naleest zoals ze thans nog in dat topic staan en als die tijdelijke bans enkel naar aanleiding daarvan zijn (en het enkel daarover gaat), dan is daar toch niet over de schreef gegaan. Niet door jou en ook niet door KV. Hopelijk wordt zijn tijdelijke ban ook vlug opgeheven.
Ik ben wel al eens een paar weken tijdelijk geband voor een satirisch verhaal in een satirisch topic (spaargids, the movie). Het zal me worst wezen.
Zoals je ook al weet...
Cartoons zijn satire en dat schijnt hier verboden te zijn. Tussen de regels door dan toch. Tijdelijke bans zijn voor sommigen nogal rap en voor anderen heel traag en in reclame beschikbaar.
+1000Abatoetnie schreef: ↑6 september 2023, 12:39
Er moet veel harder opgetreden worden tegen al die alter-ego's, vind ik...
Ik ben ook eens tijdelijk geband geweest (naar mijn inziens totaal onterecht, omdat ik zei dat Oekrainers geen engeltjes zijn, waar ik bij blijf btw)
Maar goed, er zijn veeeel ergere dingen in het leven.
Zolang je een vanop eender welke e-mailadres een nick kunt aanmaken is het onmogelijk om daar paal en perk aan te stellen. Je kunt gewoon eenmalig een gmail aanmaken om je te registreren en er verder niet meer naar kijken. Er bestaan websites met e-mailadressen die na 24h verdwijnen. Ook daarmee kun je je gewoon registreren. Posten van achter een VPN is ook mogelijk. Dweilen met de kraan open dus.Aerolla schreef: ↑6 september 2023, 14:50+1000Abatoetnie schreef: ↑6 september 2023, 12:39
Er moet veel harder opgetreden worden tegen al die alter-ego's, vind ik...
Mja, maar je kan wel IP controleren normaal gezien, dan dwing je ze tenminste om met een VPN te werken en steeds een nieuwe te zoeken.
Nu heb ik het gevoel dat het te gemakkelijk is...
Nu heb ik het gevoel dat het te gemakkelijk is...