nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Is dit kunst of mag dit weg? Volslagen gestoord. Goed dat "zij" bij de katholieken zit...CarpeNoctem schreef: ↑9 september 2023, 13:29 De voorzitter van de CD&V vond blijkbaar dat de politiekers zichzelf nog niet belachelijk genoeg maakten:
Ik herhaal: de voorzitter van de CD&V
Sammy Mahdi trekt aandacht als dragqueen op TV
Bij de Boerenbond, Femma, Kerk&Leven, KWB, ACW en de rest van de Katholieke Zuil is het nu ongetwijfeld crisisberaadSammy2 schreef: ↑9 september 2023, 20:22Is dit kunst of mag dit weg? Volslagen gestoord. Goed dat "zij" bij de katholieken zit...CarpeNoctem schreef: ↑9 september 2023, 13:29 De voorzitter van de CD&V vond blijkbaar dat de politiekers zichzelf nog niet belachelijk genoeg maakten:
Ik herhaal: de voorzitter van de CD&V
Sammy Mahdi trekt aandacht als dragqueen op TV
Waarom? Decadentie viert hoogtij.
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Een "kernregering"?
Waar moet die zetelen?
In Doel of Tihange?
Waar moet die zetelen?
In Doel of Tihange?
Dit zijn mss verkleedpartijen waar deze "personen" zich goed in terug vinden; hun "gewoon" uiterlijk is mss ook maar camouflage? Ik stel maar een vraag.
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Verbannen Gebruiker
Nog een staaltje van de schaamteloosheid van de profiteurs van de hangmatcultuur.
Jo uit Oostende vindt goedkoper openbaar vervoer vanaf 65+ discriminerend: “Waarom niet voor alle gepensioneerden, ongeacht hun leeftijd?”
Jo is 59, met pensioen. De pensioenleeftijd is opgetrokken tot 67. Jo heeft daar geen last van. Maar wil wel de voordelen van iemand die tot 65 heeft moeten werken.
Jo, de oplossing is simpel: werk nog 6 jaar.
Doet denken aan dat forumlid hier. Geniet al heel zijn leven van een ziekte uitkering. Toen men de pensioenen voor wie echt gewerkt had, wou verhogen, om ze hoger te maken dan wie heel zijn leven ziek of werkloos was, wou hij weten of "ziek zijn" meetelt als "echt werken".
Al die zieken en werklozen vinden het maar normaal dat ze een vergoeding krijgen. En dat hun pensioen even hoog is, als wie heel zijn leven gewerkt heeft.
Diezelfde persoon wil ook dat de belastingen voor wie werkt, veel hoger worden
En dat de werkloosheidsvergoedingen in de tijd beperkt worden
En dat meerwaarde op obligaties belast worden
Maar durf niet zeggen dat er profiteurs zitten bij de ziekteverzekering
Jo uit Oostende vindt goedkoper openbaar vervoer vanaf 65+ discriminerend: “Waarom niet voor alle gepensioneerden, ongeacht hun leeftijd?”
Jo is 59, met pensioen. De pensioenleeftijd is opgetrokken tot 67. Jo heeft daar geen last van. Maar wil wel de voordelen van iemand die tot 65 heeft moeten werken.
Jo, de oplossing is simpel: werk nog 6 jaar.
Doet denken aan dat forumlid hier. Geniet al heel zijn leven van een ziekte uitkering. Toen men de pensioenen voor wie echt gewerkt had, wou verhogen, om ze hoger te maken dan wie heel zijn leven ziek of werkloos was, wou hij weten of "ziek zijn" meetelt als "echt werken".
Al die zieken en werklozen vinden het maar normaal dat ze een vergoeding krijgen. En dat hun pensioen even hoog is, als wie heel zijn leven gewerkt heeft.
Diezelfde persoon wil ook dat de belastingen voor wie werkt, veel hoger worden
En dat de werkloosheidsvergoedingen in de tijd beperkt worden
En dat meerwaarde op obligaties belast worden
Maar durf niet zeggen dat er profiteurs zitten bij de ziekteverzekering
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vind dat je jezelf wel tegenspreekt. Je zit zo te kappen op de werklozen dat je 2 zinnen erna verwonderd bent over de maatregel om de werkloosheidsuitkering te beperken in tijd.
Het is juist jij die daar supporter van bent.
En ik hoop dat je niet doelt op mij omtrent de pensioen want mijn persoonlijke situatie is niet vanwege hangmatcultuur maar van noodzaak.
En ik hoop dat je niet doelt op mij omtrent de pensioen want mijn persoonlijke situatie is niet vanwege hangmatcultuur maar van noodzaak.
-
- Verbannen Gebruiker
Je leest dingen die er niet staan. Het gaat over dat forumlid.Timoootjex schreef: ↑11 september 2023, 14:25 Ik vind dat je jezelf wel tegenspreekt. Je zit zo te kappen op de werklozen dat je 2 zinnen erna verwonderd bent over de maatregel om de werkloosheidsuitkering te beperken in tijd.
Ik ben geen voorstander om werkloosheidsvergoedingen te beperken in de tijd. Dat forumlid wel.
Ik ben geen voorstander om ziektevergoedingen te beperken in de tijd. Dat forumlid zeker niet.
Dat forumlid wil alle mogelijke taksen en belastingen verhogen waar hij zelf geen last van heeft. En schaamt zich daar niet voor. Als er iemand is die het financieel beter heeft dan hem, dan moet dat afgepakt worden. Met nadruk op "moeten". De persoon heeft een voorliefde voor het woord "moeten".
Ik ben er zeker van de meeste werklozen, en de meeste zieken, in hun situatie zitten buiten hun wil om. Dat ze het zelf graag anders gezien zouden hebben.
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 11 september 2023, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben daar een pak minder zeker van....huisjetuintjefiets schreef: ↑11 september 2023, 14:35
Ik ben er zeker van de meeste werklozen, en de meeste zieken, in hun situatie zitten buiten hun wil om. Dat ze het zelf graag anders gezien zouden hebben.
Zelfbeklag is een heel stuk minder vermoeiend dan werken, en je hebt nog tijd om andere zaken te doen met je dag
-
- Full Member
- Contacteer:
Tot je zelf in het geval bent ... plots kijk je anders naar die realiteit. Ik wens je het niet ... of misschien wel, eens een week of twee, eens zien of je iets meer empathie en/of begrip krijgt.Aerolla schreef: ↑11 september 2023, 14:40Ik ben daar een pak minder zeker van....huisjetuintjefiets schreef: ↑11 september 2023, 14:35
Zelfbeklag is een heel stuk minder vermoeiend dan werken, en je hebt nog tijd om andere zaken te doen met je dag
Ik denk dat de discussie over het woordje "meeste" gaat en/of om het zinsdeel "buiten hun wil om" ...Aerolla schreef: ↑11 september 2023, 14:40Ik ben daar een pak minder zeker van....huisjetuintjefiets schreef: ↑11 september 2023, 14:35